Neuh hoor, maar volgens mij zit Fok! helemaal vol met lelijke mannen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:03 schreef Het_Biertje het volgende:
heb je weer jeuk aan je kutje?
Bij dezequote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:01 schreef Brechtje het volgende:
Alle lekkere mannen van Fok! moeten in dit topic reageren.
Kloptquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:04 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Neuh hoor, maar volgens mij zit Fok! helemaal vol met lelijke mannen.
Hallo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:04 schreef Brechtje het volgende:
en volgensmij die jij heul geen MBOquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:04 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Het is Jezus.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:05 schreef RacerDKB het volgende:
Geb. Datum 00-00-0000
je bent te oud voor mij
Weet ik toch.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef WurM het volgende:
[..]
Hee! Een grapje dat nog nooit gemaakt is
Ow, ik reageer trouwens niet
Weet ik toch.quote:
En daarom reageer je toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:15 schreef El_Rolando het volgende:
Kansloos om hier te reageren.
jepquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:15 schreef El_Rolando het volgende:
Kansloos om hier te reageren.
Nee.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:18 schreef SlimShady het volgende:
hee! ga je stiekem een gangbang organiseren in je meisjeskamer tussen de roze muren van je moeders huis?!
Met een strikje.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:32 schreef Blight het volgende:
Je moeder keurt mijn neef in ieder geval goed. Ik stuur 'm op.
Zou kunnen. Dat moet je Brechtje laten proberen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
M'n dochter sabbelt graag op m'n schouder, maakt me dat automatisch lekker?
Mits 18+.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Liever van je dochter,quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik wel...zij is twee maanden+
Moet ik een foto van m'n schouder proberen te maken?
Doe eens die zuigmondje van je dochter.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik wel...zij is twee maanden+
Moet ik een foto van m'n schouder proberen te maken?
GMTA.quote:
Of SFTA in dit geval. Sick Fucks Think Alike.quote:
Bio.quote:
Verkeerd grapje tegen een vader...altijd (vooral babyvaders). Als dit geen Fok was, zou ik er agressief van worden.quote:
Ouders, echt, kind eruit, hersenen meteen ook verwijderd bij de ouders..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Verkeerd grapje tegen een vader...altijd (vooral babyvaders). Als dit geen Fok was, zou ik er agressief van worden.
Brechtje, schouderfoto's ruilen?
Ik mag je wel, S.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:03 schreef Blight het volgende:
[..]
Of SFTA in dit geval. Sick Fucks Think Alike.
Hmm.. Je wordt geil van schouders?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Verkeerd grapje tegen een vader...altijd (vooral babyvaders). Als dit geen Fok was, zou ik er agressief van worden.
Je bent wel een erge aandachtshoer he?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:01 schreef Brechtje het volgende:
Blightquote:
Onzeker kutventje pleur es op. Je bent lelijk dus je hoort hier niet thuis.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:06 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Je bent wel een erge aandachtshoer he?
Tjah, ik dus niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:06 schreef dvunz het volgende:
en tog vind ik blond je geiler staan
Misschien heeft ie een mooie lul?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:07 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Onzeker kutventje pleur es op. Je bent lelijk dus je hoort hier niet thuis.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:07 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Onzeker kutventje pleur es op. Je bent lelijk dus je hoort hier niet thuis.![]()
Die kromme? BaajGuardian ik zweer.quote:
OMGquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:59 schreef Brechtje het volgende:
OH EN NOG IETS.
Niet reageren via PM, maar in dit topic.
Sjeez.![]()
![]()
doe we gewoon ut licht uitquote:
Van je vorige topic, die gozer die je toevoegde en z'n lul showde. Dat was trouwens niet BG, het was P8.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:09 schreef dvunz het volgende:
ey brechtje heb je ook van die..ehm..je weetwel....lekkere fotos ??
Zak over z'n hoofd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:08 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Lelijke mannen + mooie lul matcht niet voor mij.
wil je dat wete dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:11 schreef CarLazar het volgende:
[..]
dan zie je niet waar je in klaarkomt... ook niks aan
Grote ogen, dat is hip.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:13 schreef Thomass het volgende:
Hallo!
Ik heb een foto van mijn knappe verschijning bijgevoegd:
[afbeelding]
Gevalletje bankschroef?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:13 schreef Thomass het volgende:
Hallo!
[afbeelding]
broertje van adolf denkquote:
verkapte-neem-mij-postquote:
Dat is Piovan toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:13 schreef Thomass het volgende:
Hallo!
[afbeelding]
Babyvaders? Sjeez, met het begrip tienermoeders was ik al bekend, maar het wordt echt steeds gekker!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
is verslavend die brechtjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:15 schreef Afwazig het volgende:
Het is sterker dan ik.
Was dan ook een open deurtje, niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
verkapte-neem-mij-post
:' )_!
sorry zg maar deze kon ik niet laten lopen
Welneequote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ouders, echt, kind eruit, hersenen meteen ook verwijderd bij de ouders..
Is dit een suggestieve opmerking? Wat je hier precies zoekt...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:14 schreef Brechtje het volgende:
OMG er zijn nieuwe foto's op pedobear.net![]()
*ril*
is ze pedo of zoekt ze pedoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dit een suggestieve opmerking? Wat je hier precies zoekt...
Geen van beide, hoe kom je op dat idee?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:20 schreef dvunz het volgende:
[..]
is ze pedo of zoekt ze pedo
das de vraag![]()
Maak een apart topic aan!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:21 schreef Boombastic het volgende:
Waar moet je reageren als je lelijk bent?
Je lijkt op die jonge vrouwen die graag een partner zoeken, maar uiteindelijk een lelijke oude man blijken te zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:21 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Geen van beide, hoe kom je op dat idee?
Bwehehehehe. Het is FOK! én het is ONZ. Live with it.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Neu, maar aangezien ik je niet ken, kan het zijn dat je zo aandachtverslaafd bent, dat je na wat zeuren ook foto's opstuurt van andere lichaamsdelen, die wat lager zitten. Kan ik daarna een topic openen van:quote:
*zucht*quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Neu, maar aangezien ik je niet ken, kan het zijn dat je zo aandachtverslaafd bent, dat je na wat zeuren ook foto's opstuurt van andere lichaamsdelen, die wat lager zitten. Kan ik daarna een topic openen van:
Kijk eens naar de foto's die die domme doos laatst opstuurde
Ik ben nog nooit geband, dat schijnt ook een ervaring te zijn![]()
Ik vraag me ook af hoe dat is. Wie weet doe ik ooit wel iets banwaardigs.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik ben nog nooit geband, dat schijnt ook een ervaring te zijn![]()
Alive and kickingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:23 schreef Blight het volgende:
[..]
Bwehehehehe. Het is FOK! én het is ONZ. Live with it.
Je hebt er toch maar 2 van 100 bij 100 ofzo?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:25 schreef Brechtje het volgende:
[..]
*zucht*
Alsof in de laatste 7 jaar nog iemand dat geprobeerd heeft.
En zie je ergens naaktfoto's van moi? NÉÉ.![]()
En dat is positief?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Welnee
Hersens verdwijnen achter een wolk hormonen die Hulk Hogan degraderen tot een stil, rustig ventje dat van z'n moeder om 10 uur thuis moet zijn en dan naar bed met warme melk,een slaapmuts en bedsokken..
Je bent dus echt blond dat je antwoorden op Onz op de letter seriues neemtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:25 schreef Brechtje het volgende:
[..]
*zucht*
Alsof in de laatste 7 jaar nog iemand dat geprobeerd heeft.
En zie je ergens naaktfoto's van moi? NÉÉ.![]()
Ga jij eens je verhaaltjes posten in SEX, dit keer wél ABN.quote:
*snif*quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Naaktfoto;s van iemand die ik nog met een pluchepaard op schoot heb gehad is ook niet echt mijn ding trouwens.
Je knapt af op pluche paarden?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Naaktfoto;s van iemand die ik nog met een pluchepaard op schoot heb gehad is ook niet echt mijn ding trouwens.
doe ut ff lekah zelfquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga jij eens je verhaaltjes posten in SEX, dit keer wél ABN.
Soms...quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Dat ben ik toch.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:30 schreef Brechtje het volgende:
hey maar ga es ontopic allemaal.
*meldt nogmaalsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:30 schreef Brechtje het volgende:
Geen idee eigenlijk, zal er eens 1 kopen voor vanavondquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je knapt af op pluche paarden?
Kies nou goftedomme iemand uit dan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:30 schreef Brechtje het volgende:
Nee sorry, jij mag weer optiefen uit mn topic.quote:
maaruh heb je al verlanglijstje gemaakt dan ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:30 schreef Brechtje het volgende:
tso pardon?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:31 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee sorry, jij mag weer optiefen uit mn topic.
Want je bent een spuuglelijk niggerkind.
Doe normaal, je mag autisten niet uitlachen / pesten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:31 schreef Brechtje het volgende:
[..]
TIETENquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:24 schreef zarGon het volgende:
Brechtje, POST JE TIETEN EENS!!!einsbushokje!!!2!
Praat is lief tegen zijn piemel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:31 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Das leuk van praat zeg, een beetje lief zijn tegen zijn piemel!quote:
Ik moet doorkomen tot 16:00... Leedvermaak...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:32 schreef cerror het volgende:
Hoogstaand stukje kwaliteit dit hier....
Nouja zegquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:31 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Jogy gaat het dan ook sluiten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:33 schreef Nielsch het volgende:
hehe remlof kan niet modereren in dit topic want hij mag hier helemaal niet posten![]()
Is die "praat" de oudere zus van brechtje?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Das leuk van praat zeg, een beetje lief zijn tegen zijn piemel!
Geen idee, past niet echt bij de andere kindernamenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is die "praat" de oudere zus van brechtje?
Nouja zeg 2. Mijn moeder is inelk geval knapper dan jouw verimpelde hoerenmoederquote:
Ik betaal niet voor seksquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:35 schreef Nielsch het volgende:
HOEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zijn moeder IS een heks.quote:
Wat een grote praat voor een kind van net 14 ofzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:35 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Nouja zeg 2. Mijn moeder is inelk geval knapper dan jouw verimpelde hoerenmoeder![]()
Oh ging die zijn mammie er weer bijroepen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zijn moeder IS een heks.
Maar tenminste geen racistische
Jij bent wel gemeen zeg ...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:37 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wat een grote praat voor een kind van net 14 ofzo.
Ga eens naar je oma ofzo omdat je moeder je niet wilt, en je moeder neukt de zwartste afrikanen en dan laten die mannen jou stikken want ze willen geen eens zo'n kutkind.
Bahjij bent echt mislukt.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:38 schreef zarGon het volgende:
Nok, wordt dit hem?
Die is slim genoeg om zich niet te verlagen tot dit zwakke niveau, brechtje, Word jij nog maar eens goed opgevoed waar je ouders die hele tijd geen kans voor hebben gekregen. Ik stop dit gesprek nu.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:38 schreef zarGon het volgende:
Nok, wordt dit hem?
Waar bemoei jij je mee? ik ben haske liev.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jij bent wel gemeen zeg ...Waarom zijn alle lekkere wijven gemene krengen ?
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:32 schreef dvunz het volgende:
[..]
maaruh heb je al verlanglijstje gemaakt dan ?![]()
Heerlijk, zo'n "op niveau" topic, en trouwens die afrikanen zijn er niet in het zwart. Snap zowiezo niet hoe iemand een bloem kan ne*ken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:37 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wat een grote praat voor een kind van net 14 ofzo.
Ga eens naar je oma ofzo omdat je moeder je niet wilt, en je moeder neukt de zwartste afrikanen en dan laten die mannen jou stikken want ze willen geen eens zo'n kutkind.
Bahjij bent echt mislukt.
Mén, dat is zóó 2002 rellen over het opvoeden van de kinderen van yvonne.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:39 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Die is slim genoeg om zich niet te verlagen tot dit zwakke niveau, brechtje, Word jij nog maar eens goed opgevoed waar je ouders die hele tijd geen kans voor hebben gekregen. Ik stop dit gesprek nu.![]()
Go with the flow.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:41 schreef Nielsch het volgende:
de post-view ratio van dit topic is niet in verhouding met andere topics, oftewel, het is een kuttopic.
Jouw postgeschiedenis net bekeken te hebben kan jij het inderdaad wel wetenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:41 schreef Nielsch het volgende:
de post-view ratio van dit topic is niet in verhouding met andere topics, oftewel, het is een kuttopic.
Dubbel foutief pleonasmequote:
Ongeveer 1:10 of iets meer. In dit topic is het 17:10, wat dus echt niet klopt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:42 schreef MouzurX het volgende:
wat is de post-view ratio bij andere topics dan?![]()
Pardon?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:33 schreef Nielsch het volgende:
hehe remlof kan niet modereren in dit topic want hij mag hier helemaal niet posten![]()
Je mocht hier dus eigenlijk niet posten. SHE ook niet. Is dirkh geen knappe mod? Jogy misschien.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Pardon?
Brechtje, let je wel even op je woordkeus bij het vertellen dat je sommige users "niet zo knap" vindt?
Oke lieffie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Pardon?
Brechtje, let je wel even op je woordkeus bij het vertellen dat je sommige users "niet zo knap" vindt?
Haar moeder is wel een admin, ja? Mod, ksst.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Pardon?
De appel valt niet ver van de boom?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:38 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Oh ging die zijn mammie er weer bijroepen?![]()
Wel grappig dat hij over MIJN moeder gaat zeggen dat het een hoer is.. niet goed nagedacht ofzo?
Je wordt irritant zarGon.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haar moeder is wel een admin, ja? Mod, ksst.
Hij hoopt Brechtje voor zich te winnen?quote:
mja, allemaal kontkusserij hiero bij brechtje, daarom is ook dat topic voor lelijke mensen gelotenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:48 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Hij hoopt Brechtje voor zich te winnen?
gebuktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:50 schreef Nielsch het volgende:
Brechtje, hoe sta je tegenover anale seks?
Is het voor jou niet beter een vrouw te vinden die graag in haar navel of in haar oorgang geneukt wil worden?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:50 schreef Nielsch het volgende:
Brechtje, hoe sta je tegenover anale seks?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:50 schreef CarLazar het volgende:
[..]
mja, allemaal kontkusserij hiero bij brechtje, daarom is ook dat topic voor lelijke mensen geloten
als brechte die opende bleef ie vast wel open![]()
[..]
gebukt
Apart topique ditquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:02 schreef George_Costanza het volgende:
Oh, ik moet hier ook posten. Vraag maar eens aan je moeder waar het van begint te stromen!.
hey lief kalfje van me....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:38 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Oh ging die zijn mammie er weer bijroepen?![]()
Wel grappig dat hij over MIJN moeder gaat zeggen dat het een hoer is.. niet goed nagedacht ofzo?
je wilt gewoon ge-aarsch-neukt worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:01 schreef Brechtje het volgende:
Ze heeft mij gekozen.quote:
Fusilleren, martelen, assimileren... You name it.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:56 schreef Brechtje het volgende:
Gekozen waarvoor?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:17 schreef Elwood1802 het volgende:
Kutsnol die brechtje.
Ja brechtje post eens wat fotos van jezelf dan komen er vast meer mannenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft dit topic verder nog een bepaald doel?
Nouja, ik neem aan dat je een gedachte had toen je dit topic opende. Misschien wel: "hmm, eens kijken wie er allemaal lekker isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:25 schreef Brechtje het volgende:
Moet dat in Onz?
Domme kneus, je kent me geen eens.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Net zo'n grote slet als je moeder ben je
En dan ook nog eens sletten die zich online willen proflileren omdat ze in het echt geen kans maken
Pardon?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:03 schreef Dromenvanger het volgende:
En dan ook nog eens sletten die zich online willen proflileren omdat ze in het echt geen kans maken
Dat heeft iedereen nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:18 schreef Olep het volgende:
Dromenvanger had je ook maar zo'n grote mond in real life.
Volgens mij kan brechje echt wel aan de man komen hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:03 schreef Dromenvanger het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Hij vind?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:32 schreef MouzurX het volgende:
Wat is proflileren? * gaat ff googlen*
edit: hmm hij vind niks.
hij1 (de ~ (m.), ~en)quote:
Dus: 'vindt'quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
hij2 (pers.vnw.)
1 derde persoon enkelvoud => ie
Maakt dat wat uit?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
En waarom lees ik dit topic pas als we al 6 pagina's verder zijn hèhèhè.. Nou!
Neeuh, dat dan weer niet.quote:
Je hebt niet dezelfde smaak als je moederquote:
PLAATS DAN EEN FOTOquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt niet dezelfde smaak als je moeder
KIJK DAN IN MIJN FOTOBOEKquote:
Ik kan niks inscannen wegens overgewichtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:00 schreef Brechtje het volgende:
[..]
DIE IS OUD.
Plaats eens een nieuwe.
Voor brechtje
je hebt een enorme puist op je schouderquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:02 schreef slaapvaak het volgende:
[afbeelding]
Ik wil best wel dat jij me stalkt.
Doe nou verdorie nog an toequote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan niks inscannen wegens overgewicht
Lekker duidelijk ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:02 schreef slaapvaak het volgende:
[afbeelding]
Ik wil best wel dat jij me stalkt.
En ik denken dat ik em weg kon photoshoppen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je hebt een enorme puist op je schouder
Verdorie nog an toe zeg, verdorie nog aan toequote:
Jij begint?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:04 schreef sweetMisery het volgende:
Als alle mannen nou een mooie naaktfoto posten help ik wel oordelen of ze lekker zijn![]()
![]()
een profielfoto, rustig aan beginnen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:05 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Wat wil je, een geile foto of een profiel foto, ik breng die 2 liever niet in combinatie.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verdorie nog an toe zeg, verdorie nog aan toe
Dat zijn woorden van Toon Hermans.
Jij hoort GVD te zeggen
Ben geen manquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef slaapvaak het volgende:
Jij begint?
Maar dit is een kloon, als ik die foto toon herkennen mensen me misschien.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef Brechtje het volgende:
[..]
een profielfoto, rustig aan beginnen.![]()
Boeiendquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:08 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Maar dit is een kloon, als ik die foto toon herkennen mensen me misschien.![]()
OH! Jij, jij!quote:
Mag ik die knopjes ook Yvvie?quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:08 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Dan maken wij voor deze ene keer een uitzondering, laat maar zien.
En nu de naaktfoto!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:13 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Sterk argument, je hebt me overtuigd:
[afbeelding]
Waarom heb je dan geen foto's in je fobo?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:14 schreef pfaf het volgende:
Ik ben de kanpste man van FOK!, maar dat is toch algemeen bekend.. ?
pfaf, lekkere vent.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:14 schreef pfaf het volgende:
En nu leren spellen en alles komt goedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:14 schreef pfaf het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:13 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Shit, jij herkend me wel, ben ik bang.![]()
Alleen een schouderquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:15 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Heb daarnet een topless foto getoond schat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |