Nou ik heb gezocht in het topic Petraa maar het is toch nog onduidelijk voor me. Komt omdat er blijkbaar 2 gesprekken tegelijk gaande waren.
een tussen amanda, nadia en brian
01:13-Een trio om te sarren!
Een trio om te sarren!Dennis en Brian hadden een paar dagen terug een gesprek van man tot man. Dennis was erg open en gaf toe het niet leuk te vinden als Brian met Nadia seks zou hebben. Voor Brian was dit gesprek een bron van inspiratie…
Amanda, Nadia en Brian hebben het over de ‘relatie’ van Nadia en Dennis. “Eigenlijk moeten wij een keer met z’n drieën onder de dekens”, oppert Brian. Hij heeft het plan een neptrio te doen om zo te kijken hoe Dennis er op gaat reageren. “Daarna moet je gewoon weer naast hem gaan liggen”, zegt hij tegen Nadia. Zij vindt het een goed plan en is er helemaal voor in: “Ik vind het een leuke test. We gaan het echt opzetten!” “We gaan hem helemaal gek maken!”, zegt Brian strijdvaardig. “Zijn haat naar jou toe wordt groot, helemaal omdat ik met hem nog geen seks heb gehad”, zegt Nadia die duidelijk taal spreekt, maar waar toch ook een klein spoortje van twijfel is te bespeuren.
De drie bespreken het plan van aanpak. Zo moet er bijvoorbeeld veel gekreund worden. Het tijdstip van de actie is ook al bekend: morgenavond! Zal Nadia inderdaad mee gaan in het pl
an en vindt er morgen een (nep)trio plaats met haar vriendin Amanda en diens vriend Brian?
Bron: 10
Maar ook een gesprek tussen Jaap en Dennis.
Ik moet even verder zoeken voor de reden want die begrijp ik nog niet
Enige wat ik zou kunnen bedenken is een nieuw script. Huub en Brian gaan samen werken tegen Dennis, zodat brian weer populairder wordt.