Die 3% is Brian?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Die man stond nog uit te leggen dat maar zo'n 3% van z'n clientele iets meer aandurft; volgens mij wilde hij gewoon een slecht verkoopbaar stofje kwijt.
Net voordat ze die taart hadden gekregen stond ze ook als gek te springenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:01 schreef Disana het volgende:
Natasia lijkt zo wel licht mongoloide
[afbeelding]
Misschien moet je het als kaartje opsturen!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
Dennix wordt nu al kaal, het is maar goed dat hij het zelf niet kan zien, dan gaat hij flippen.
[afbeelding]
Nee, maar hij durft wel wat meer aan idd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk. Of vind jij Brian geen modieuze sportieve vent?![]()
Hij weet het allang. Hij zit niet voor niks elke dag zo fanatiek die plukjes over de startende inhammen te modelleren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
Dennix wordt nu al kaal, het is maar goed dat hij het zelf niet kan zien, dan gaat hij flippen.
[afbeelding]
Bij gebrek aan beter wetenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:05 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee, maar hij durft wel wat meer aan idd.
Komt zo bij Bassie vandaanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:06 schreef Disana het volgende:
Nog 1 keer: Brians clownspak trendy suit
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:01 schreef Leandra het volgende:
OMG... dat bruin/beige geruite pak van Brian
Ik vind het niet zo lelijk hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:06 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Ik snap je maar ik vraag me af of hij de achterkant weleens gezien heeft.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij weet het allang. Hij zit niet voor niks elke dag zo fanatiek die plukjes over de startende inhammen te modelleren.
Huh Ik kijk een dag niet en opeens zijn de rollen weer helemaal omgedraaid?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:09 schreef beequeen het volgende:
Jaap vindt Brian de grootste sneak van het huis, Huub komt er eerlijk voor uit als hij iets gedaan of gezegd heeft.
men neme een kwastje,doosje oogschaduw en brengt aan......laat maar ook,het ziet er niet inderdaadquote:
als pak vind ik het wat too much, maar alleen zo'n broek vind ik wel mooiquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:06 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Ja, dat was een journalist met wie Jaap zat te chatten (heeft ook een site met reacties van Jaap erop maar ben de naam kwijt). Jaap ging naar binnen om het Huub te vertellen, maar die was te druk bezig ruzie te maken met Lieke.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:10 schreef blomst het volgende:
Jaap veteld tegen nadia en Dennix, toen wij, hij en Huub 's nachts nog stiekem de forus gingen lezen, vertelde iemand hen dat Brian ze stiekem had afgeluisterd tijdens een gesprek in de huiskamer en zij dat niet door hadden.
Dat was deze meneer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat was een journalist met wie Jaap zat te chatten (heeft ook een site met reacties van Jaap erop maar ben de naam kwijt). Jaap ging naar binnen om het Huub te vertellen, maar die was te druk bezig ruzie te maken met Lieke.
Weet je dat zeker? Ik herinner me een andere site, donkerder opgemaakt en met stukjes en reacties.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was deze meneer.
http://www.vittoriobusato.nl/
#.Spreekverbod over De Gouden Kooi. Psy, juli/augustus 2007.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was deze meneer.
http://www.vittoriobusato.nl/
Misschien een andere site maar het was wel deze meneer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik herinner me een andere site, donkerder opgemaakt en met stukjes en reacties.
Dat weet ik wel zeker. Brian wil nl wel wippen en Dennix niet.quote:
Nee, toch niet. Deze meneer schreef wel een stuk over Jaap, maar is niet degene die 's nachts met Jaap zat te chatten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien een andere site maar het was wel deze meneer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |