Frietje stoofvlees is gewoon erg okayquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:26 schreef HeatWave het volgende:
Wat vinden limbo's zo lekker aan een patatje stoof? Echt een smaak combinatie die ik echt niet vind passen. Apart is het wel ok, maar dit smaakte echt niet....
PATAT!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Frietje stoofvlees is gewoon erg okay.
En nee, ik ben geen limbo.
Er hoort ook helemaal geen jus smaak aan stoofvlees te zitten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PATAT!
En ik vond er geen moer aan, past gewoon niet zo'n jus smaak bij patat. En dan vonden velen aan tafel met mij.
Kijk, daar ga je al. Je moet ook FRIET hebben, en geenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PATAT!
En ik vond er geen moer aan, past gewoon niet zo'n jus smaak bij patat. En dan vonden velen aan tafel met mij.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:38 schreef n00cL30n het volgende:
Mennnnn.... Kan echt bijna in OUD gaan posten....
Ben net naar de Prenatal geweest.
's Ochtends vroeg vette lappen halen, gelijk de pan in, en de hele dag laten pruttelen en doen op eenquote:
Door dit onderwerp weet ik in ieder geval wat ik vanavond ga klaarmakenquote:
Te laat men!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Door dit onderwerp weet ik in ieder geval wat ik vanavond ga klaarmaken.
Ik heb net gegeten maar krijg nu alweer honger!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef k_i_m het volgende:
En dan na 2 dagen valt het helemaal uit elkaar als je het uit de pan vist.
Week 6, dus extreem vroeg met meldenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef Jarno het volgende:
Hoe lang ben je eigenlijk al drachtig Kim? En is n00c ook zwangert?
Nu nog een gewone unisex knuffel. We zijn nog te vroeg om te kunnen zien wat het is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
Wat heb je gekocht?!?! (ik durf nog niet.)
Neuh, want ik eet altijd pas laat. Dus als ik meteen als ik thuis kom het vlees even aanbraad, en dan met een blikje Guinness en wat uitjes lekker laat pruttelen gaat het helemaal goedkomen.quote:
Ook week6, 7de week, als we het idee goed hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef Jarno het volgende:
Hoe lang ben je eigenlijk al drachtig Kim? En is n00c ook zwangert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |