quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:40 schreef SCH het volgende:
Henk Hofland
Simon Roozendaal
Jan Blokker
Elsbeth Etty
Les Runderkamp
Feike Salverda
Peter R. de Vries
Willem Oltmans
Wibo van der Linde
Jaap van Meekeren
Clairy Polak
Jan Hoedeman
Grappig, ik zie in deze twee lijstjes namen die ik wel verwachtte te zien langskomen, maar niet uit jouw mond. Of zijn dit niet jouw nominaties, maar slechts een rij namen die zo even komen opborrelen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:45 schreef SCH het volgende:
Mart Smeets
Peter van Bueren
Rick Nieman
Aart Zeeman
Joop van Tijn
Thomas Erdbrink
Haye Thomas
Charles Groenhuysen
Connie Mus
Dat laatste.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[..]
Grappig, ik zie in deze twee lijstjes namen die ik wel verwachtte te zien langskomen, maar niet uit jouw mond. Of zijn dit niet jouw nominaties, maar slechts een rij namen die zo even komen opborrelen?
Goh, Frans Kotterer staat er niet bij, vond dat de beste correspondent die het Parool ooit had in NY.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:57 schreef SCH het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)rlandse_journalisten
Ik weet het, is hij daar niet de "baas" van Kunststof?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:16 schreef SCH het volgende:
Kotterer, daar vergader ik vaak mee, werkt nu bij de NPS
Klopt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik weet het, is hij daar niet de "baas" van Kunststof?
Moet hem eens contacteren, wil een paar dingen van hem weten, wat alleen hij me kan beantwoorden, maar dat is prive.quote:
Waar ken je m van?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet hem eens contacteren, wil een paar dingen van hem weten, wat alleen hij me kan beantwoorden, maar dat is prive.
Het gaat over journalisten hier.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:58 schreef axis303 het volgende:
Rutger van GS
Wel Fiona Hering, geen Frénk van der Linden. Grappig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:57 schreef SCH het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)rlandse_journalisten
Frenk zou bij mij in de top tien staan. Heb zijn interviewboek. 200 interviews en heerlijk om te lezen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:50 schreef dwerg het volgende:
[..]
Wel Fiona Hering, geen Frénk van der Linden. Grappig.
De prachtige dingen die hij samen met Cor Galis op de Vpro radio deed, ach meid, wat een tijd.quote:
Heerlijk. Op tv was het miner vind ik mar dat radio - programma ik word helemaal weemoedig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De prachtige dingen die hij samen met Cor Galis op de Vpro radio deed, ach meid, wat een tijd.
En als dan mijn hassiebassieissiebissie op ons groengrijsblauwzwarte bankje zat, dat zat ie te huilen en vroeg ik hem wat er was, en dan zei mijn hassiebassieissiebissie dat er bij hem op het joodse schooltje nogal lacherlijk werd gedaan over die 1600 zeeuwen die er verdronken waren bij de watersnood, maar dat ie zich gewoon zat voor te stellen dat er zes miljoen zeeuwen waren verdronken bij de watersnood..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk. Op tv was het miner vind ik mar dat radio - programma ik word helemaal weemoedig.
'Zing maar jongen zing'
Hij heeft een mooi boek geschreven over de relatie tussen politici en journalisten. Alleen heeft hij volgens mij veel gezeik over zich heen gekregen. Niet over het boek, maar over zijn artikel dat mogelijk Nederlandse soldaten in Irak hebben gemarteld.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:40 schreef SCH het volgende:
Jan Hoedeman
PM?quote:Op woensdag 5 september 2007 21:30 schreef SCH het volgende:
Dat mag. Ik werk bij radio 1 als samensteller van een drietal dagelijkse programma's.
Voor gedetailleerde info verwijs ik je naar mijn PM
Hebben we in de sport dan journalistenquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:11 schreef tong80 het volgende:
Dat vind ik geen echte journalist. Dat is een programmamaker
Ben de Graaf, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:49 schreef GeorgKacher het volgende:
Hebben we in de sport dan journalisten![]()
Dat komt door z'n cowboylaarzen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:38 schreef FredvZ het volgende:
Jeroen Pauw
(of ging het niet over lichaamslengte)
Ben de Graafquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:49 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Hebben we in de sport dan journalisten![]()
Mart Smeets weet alles over doping maar zegt niets. Derksen schrijft (liever) geen kritische stukken in de VI.
Enzovoorst.
Vergelijk hun nu gewoon eens met daniel coyle en je begrjipt wat ik bedoel. Dat is W.F. Hermans versus Kluun. Van der Steen (Henri toch?) is wel het absolute dieptepunt. Het zijn allemaal meningtjes die die heeft in de stentor. En vaak nog onjuist ook. Zijn haat tegen Cruijff heeft met fatsoenljike journalistiek niets te maken.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben de Graaf
Hans van Wissen
Nico Scheepmaker
Bromet
Henk Evenbleij
Henk van der Steen
Dick van der Polder
Joop Niezen
John Linsen
Derksen voordat ie hoofdredacteur werd
De beste Nederlandse voetbaljournalist van de afgelopen decennia is Henri van der Steen, die helaas net deze week zijn afscheid heeft afgekondigd. Lees de column van Paul Onkenhout vandaag, ook 1 van de betere trouwens.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben de Graaf
Hans van Wissen
Nico Scheepmaker
Bromet
Henk Evenbleij
Henk van der Steen
Dick van der Polder
Joop Niezen
John Linsen
Derksen voordat ie hoofdredacteur werd
Gefrustreerde idiootquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:46 schreef frame-saw het volgende:
Wat is de definitie van een journalist?
Dan wint Willem Oltmans zeker, hoewel ik hem heel aardig vond.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |