PM?quote:Op woensdag 5 september 2007 21:30 schreef SCH het volgende:
Dat mag. Ik werk bij radio 1 als samensteller van een drietal dagelijkse programma's.
Voor gedetailleerde info verwijs ik je naar mijn PM
Hebben we in de sport dan journalistenquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:11 schreef tong80 het volgende:
Dat vind ik geen echte journalist. Dat is een programmamaker
Ben de Graaf, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:49 schreef GeorgKacher het volgende:
Hebben we in de sport dan journalisten![]()
Dat komt door z'n cowboylaarzen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:38 schreef FredvZ het volgende:
Jeroen Pauw
(of ging het niet over lichaamslengte)
Ben de Graafquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:49 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Hebben we in de sport dan journalisten![]()
Mart Smeets weet alles over doping maar zegt niets. Derksen schrijft (liever) geen kritische stukken in de VI.
Enzovoorst.
Vergelijk hun nu gewoon eens met daniel coyle en je begrjipt wat ik bedoel. Dat is W.F. Hermans versus Kluun. Van der Steen (Henri toch?) is wel het absolute dieptepunt. Het zijn allemaal meningtjes die die heeft in de stentor. En vaak nog onjuist ook. Zijn haat tegen Cruijff heeft met fatsoenljike journalistiek niets te maken.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben de Graaf
Hans van Wissen
Nico Scheepmaker
Bromet
Henk Evenbleij
Henk van der Steen
Dick van der Polder
Joop Niezen
John Linsen
Derksen voordat ie hoofdredacteur werd
De beste Nederlandse voetbaljournalist van de afgelopen decennia is Henri van der Steen, die helaas net deze week zijn afscheid heeft afgekondigd. Lees de column van Paul Onkenhout vandaag, ook 1 van de betere trouwens.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben de Graaf
Hans van Wissen
Nico Scheepmaker
Bromet
Henk Evenbleij
Henk van der Steen
Dick van der Polder
Joop Niezen
John Linsen
Derksen voordat ie hoofdredacteur werd
Gefrustreerde idiootquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:46 schreef frame-saw het volgende:
Wat is de definitie van een journalist?
Dan wint Willem Oltmans zeker, hoewel ik hem heel aardig vond.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |