dude, refill !!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:13 schreef Nielsch het volgende:
De enige keer dat ik Frappucino heb gedronken bij Starbucks (een vestiging in New York) zat die hele beker zowat vol met ijs. Drie slokken en ik was klaar. Klagen hielp niet. Oftewel de bekende McDonalds-cola truuk: veel goedkoop ijs en drie slokken frisdrank.
Ja dat had wellicht gekund, maar daar was ik niet van op de hoogte. Bovendien moest ik ergens heen.quote:
Naar het schijnt, achter de douanequote:Op maandag 23 juli 2007 16:42 schreef BroodjePindakaas het volgende:
IS ER EEN STARBUCKS OP SCHIPHOL???????????????????????????????????????????????
Zo klopt iequote:Op maandag 23 juli 2007 16:26 schreef Byte_Me het volgende:
geweldige OP
snap de starbucks hype ook niet zo. heb er wel eens een kopje koffie op, en het is gewoon dure koffie. meuk
I sense frustrations!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:11 schreef Nielsch het volgende:
So fucking what? Alsof jij ook maar enig recht van spreken hebt met je vrouw die je op Internet hebt gevonden.
Verkeerde logoquote:
Alleen bij de McDonalds in de VS kun je altijd terug voor meer cola. In Nederland heb je maar te doen met je ijs....quote:Op maandag 23 juli 2007 16:13 schreef Nielsch het volgende:
Oftewel de bekende McDonalds-cola truuk: veel goedkoop ijs en drie slokken frisdrank.
Hoezo en waarom?quote:
Ja, of je gaat gewoon niet naar die ranzige hamburgertent, zoals ik.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:41 schreef maartena het volgende:
[..]
Alleen bij de McDonalds in de VS kun je altijd terug voor meer cola. In Nederland heb je maar te doen met je ijs....
Sta je dan als stoere soldaat. Maandenlang een keiharde training. Dan eindelijk naar Irak of Afghanistan, vechten voor de eer van het vrije westen. Je kameraden komen om het leven na een aanslag. Je kan niet slapen omdat je je vrouw en kinderen mist en of je dan even op de foto wilt met een bakje Starbucks in je hand, voor reclamedoeleindenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Verkeerde logo
Maar ook de soldaten drinken inderdaad Starbucks:
[afbeelding]
Nou nee hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 18:04 schreef Nielsch het volgende:
Als er een iemand hier gefrustreerd is ben jij het wel
En jij bent degene die er steeds op moet reagerenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Nou nee hoor
Aangezien je meteen na bovenstaande post alleen maar (negatief) op mijn posts reageert.... denk ik dat je toch ergens gefrustreerd over bent. Maar dat was je in de OP ook al, dus laat maar eigenlijk....
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Hyves, een vrouwennaam en toen hield ik op met lezen.
Laat 'em maar gewoon, hij heeft nooit koffie mogen drinken toen-die klein was.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Nou nee hoor
Aangezien je meteen na bovenstaande post alleen maar (negatief) op mijn posts reageert.... denk ik dat je toch ergens gefrustreerd over bent. Maar dat was je in de OP ook al, dus laat maar eigenlijk....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |