Hoi ongeloofwaardig figuur! Dus je reageert op mijn topic door te zeggen: "'Boe mensen houden van dat ene merk en ik niet'-topic. Srsly. Ga je druk maken om bomen ofzo", maar als ik dan uitleg dat ik het zo niet bedoel dan begrijp ik jou post niet goed? Leg het nog eens uit dan.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:57 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
'Houden van'
Iets met een ketel, en zwart.
Wat voor boekdelen spreekt dat dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Hyves....
Het feit dat je op die site hebt zitten zoeken naar opmerkingen spreekt al boekdelen.
Je klinkt nogal gefrustreerd, zeker i.c.m. dit topic.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoi ongeloofwaardig figuur! Dus je reageert op mijn topic door te zeggen: "'Boe mensen houden van dat ene merk en ik niet'-topic. Srsly. Ga je druk maken om bomen ofzo", maar als ik dan uitleg dat ik het zo niet bedoel dan begrijp ik jou post niet goed? Leg het nog eens uit dan.
Nee hoor, m'n frustraties zijn weg. Geef anders eens gewoon antwoord.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:31 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Je klinkt nogal gefrustreerd, zeker i.c.m. dit topic.
Klopt dit?
Wat begrijp je er niet aan dan? Zo moeilijk is het nu ook weer niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee hoor, m'n frustraties zijn weg. Geef anders eens gewoon antwoord.
In Enschede bevindt zich ook een Subways.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je hebt absoluut gelijk.
Subway zit naar mijn weten al een paar jaar in Leiden en nu geloof ik ook in Amsterdam. Over de prijzen kan ik je niets vertellen, maar ik weet wel dat ik er in Londen erg graag kwam.
Het fotoboek van Fok! is anders ook net een profielensite waar je zelf ook met je lelijke Amerikaanse kop op staat! Aan je mantieten te zien laat je je die quadruple Big Macs goed smaken. Supersize you! Nu opdonderen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:16 schreef maartena het volgende:
[..]
Nu je het zegt, inderdaad!! De TS zit een profielensite af te struinen naar vrouwtjes!
En in Apeldoorn.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:40 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
In Enschede bevindt zich ook een Subways.
quote:Op zondag 22 juli 2007 16:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het fotoboek van Fok! is anders ook net een profielensite waar je zelf ook met je lelijke Amerikaanse kop op staat! Aan je mantieten te zien laat je je die quadruple Big Macs goed smaken. Supersize you! Nu opdonderen.
niks speciaals, ze willen gewoon allemaal hetzelfde bakkie eenheidsworstquote:Op zondag 22 juli 2007 16:48 schreef LXIV het volgende:
Als wereldreiziger ben ik onbekend met Starbucks, want ik maak er altijd een gewoonte van om het lokale koffiehuis te bezoeken. Mensen die denken dat ze mondain zijn omdat ze bekend zijn met MacDonalds, Levi's of Starbucks zijn echt zielig.
Maar mijn vraag dan: Wat is er in hemelsnaam zo speciaal aan? Of is dit bedrijf gewoon erg goed in staat om middelmatig begaafden te beinvloeden? Zo heb ik ook wel eens mensen gesproken, ik durf niet te zeggen dat ik ze ken, die beweerden dat een hamburger van MD het lekkerste was wat ze zich voor konden stellen. En hoe duur is zo'n bakkie daar dan? En wat is zo speciaal aan de sfeer, behalve dat zij ongetwijfeld overal ter wereld hetzelfde zal zijn, en een onvervalste geur van franchising aan zich heeft?
quote:Op zondag 22 juli 2007 16:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het fotoboek van Fok! is anders ook net een profielensite waar je zelf ook met je lelijke Amerikaanse kop op staat! Aan je mantieten te zien laat je je die quadruple Big Macs goed smaken. Supersize you! Nu opdonderen.
Práchtig!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:22 schreef Remzz het volgende:
Je hebt wel werk van de OP gemaakt.
Iddquote:Op zondag 22 juli 2007 20:35 schreef Red_85 het volgende:
in elk willekeurig restaurant, met elke willekeurige italiaanse leverancier maakt nog een betere. thuis kan je volgens mij nog een betere maken. laat staan als je in de buurt komt van Spanje of Italie. ze kunnen mn reet likken daar bij starbucks.
als je echte goede koffie wil drinken, kijk dan ff verder dan je neus lang is en je met de medialepel wordt ingegoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |