Neem nog een kop koffie en aanbid mij, ik hoef nog maar 25 posts ofzo en ik sta op plek 48 van topposters van fok.quote:
ga dan naar onzin om een sextet topic te openen of zo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik snap de fun er ook niet echt aan.
Mja, het schijnt stoer te zijn ofzo.
Hij heeft een toffe poep-kleur.quote:
neuh, der zijn al een stuk of 4000 topics in MEN waar men naar hartelust kan postopkrikken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
ga dan naar onzin om een sextet topic te openen of zo.
Ik laat hem staan tot 29 sep.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij heeft een toffe poep-kleur.
kan hij gewoon naar huis gaan dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:31 schreef Muck het volgende:
mijn pa kwam net binnen... "ik heb geen zin meer om te werken vandaag, zet jij koffie?"
hij heeft gewoon een vrije middag opgenomenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kan hij gewoon naar huis gaan dan?
Of werkt ie thuis?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:33 schreef Muck het volgende:
[..]
hij heeft gewoon een vrije middag opgenomen![]()
"ja, ik wilde nog effe naar de kapper" zegt ie
soms issie echt bar grappigquote:
Ik heb een baan, ik heb het veel te druk om je te aanbidden. Vraag maar aan onze top-poster Kuukske.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neem nog een kop koffie en aanbid mij, ik hoef nog maar 25 posts ofzo en ik sta op plek 48 van topposters van fok.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:27 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nou toch eens een tr zetten, ik vind dat opkrikken geen hol aan
Altijd gezellig. Greppeltje erom heen of zo?quote:
Hoor wie het zegtquote:
Lekkerquote:
Minder zuipen.quote:
quote:
Moker op je hand slaan, dan valt de hoofdpijn meequote:
of ehmquote:
Kuukske heeft ook een baan, ambtenaar ofzoiets dergelijks.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb een baan, ik heb het veel te druk om je te aanbidden. Vraag maar aan onze top-poster Kuukske.
mag ik?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moker op je hand slaan, dan valt de hoofdpijn mee
werkt wel vaak jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moker op je hand slaan, dan valt de hoofdpijn mee
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ah het gaat over drugs!
Sla die maar in m'n ballen dan, dan voel ik nergens meer pjin voor het komende jaar.quote:
ja, ik heb hier nog aspirine, ibuprofen, spidifen, citalopram en neussprayquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ah het gaat over drugs!
Whehe. Dan kan je vannacht nog wel een shift bij ons draaien zekerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zuip helemaal niet veel als ik moet werken erna.
En ik werk niet
ik heb weleens een muurtje omver geslagen met een mokerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sla die maar in m'n ballen dan, dan voel ik nergens meer pjin voor het komende jaar.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:40 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik heb hier nog aspirine, ibuprofen, spidifen, citalopram en neusspray
Zeg dan ook maarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sla die maar in m'n ballen dan, dan voel ik nergens meer pjin voor het komende jaar.
Ik heb hier aspirine ibuprofen, oxazepam, diazepam, temazepam, eh. oh, wacht, ook nog een middeltje tegen jeuk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:40 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik heb hier nog aspirine, ibuprofen, spidifen, citalopram en neusspray
Tof is dat he?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb weleens een muurtje omver geslagen met een moker
ammenooit niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Dan kan je vannacht nog wel een shift bij ons draaien zeker
oh, ook nog een tubetje nestosyl en iets tegen eczeem geloof ikquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb hier aspirine ibuprofen, oxazepam, diazepam, temazepam, eh. oh, wacht, ook nog een middeltje tegen jeuk.
Zolang je mij niet omver mept vind ik het goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb weleens een muurtje omver geslagen met een moker
Whehe... Maar jouw werk was toch niksdoen tiens?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ammenooit niet.
Moet morgen weer werken.
En nu moet ik weer de radio uitzetten
nee hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zolang je mij niet omver mept vind ik het goed.
Ja, maar morgen moet ik weer pakketten rijdenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... Maar jouw werk was toch niksdoen tiens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |