klopt, door de politie heeft ie nu een gebroken pols en een boetequote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:55 schreef Integrity het volgende:
Wat een geluk voor die jongen, zeg. Ik zit alleen zo te denken.. als die jongen niet aangehouden was, dan was hij eerder op die locatie dan dat busje. Dat betekent dus dat, door het tijdsgat, die jongen geeneens een ongeluk gehad zou hebben. Wat je geluk noemt!
Misschien reed er toen wel een vrachtwagen. Dan heeft ie nog mazzel met een bestelbusje.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:55 schreef Integrity het volgende:
Wat een geluk voor die jongen, zeg. Ik zit alleen zo te denken.. als die jongen niet aangehouden was, dan was hij eerder op die locatie dan dat busje. Dat betekent dus dat, door het tijdsgat, die jongen geeneens een ongeluk gehad zou hebben. Wat je geluk noemt!
Ja hallo, dat vindt Koos Spee dusquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:55 schreef Integrity het volgende:
heeft hij volgens het Bureau Verkeershandhaving te danken aan zijn helm.
Misschien heeft de politie ook al heel veel aanrijdingen voorkomen doordat ze iemand aanhielden en die dus op een ander tijdstip op een bepaald kruispunt zou zijn ... maar daar gaan we natuurlijk niks over zeggenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:10 schreef longinus het volgende:
Misschien kunnen wij een grote protestaktie opzetten en gaan rellen omdat de politie het gedaan heeft
Dat geloof je toch niet serieus he.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:02 schreef Frutsel het volgende:
in amerika zou je de politie nu kunnen aanklagen voor het verstoren van de tijdlijn denk ikZonder hun boete idd geen ongeluk
dat kun je niet weten, in dit geval is het 99,9% zeker dat het ongeluk niet plaats zou vinden als ze hem niet hadden aangehoudenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Misschien heeft de politie ook al heel veel aanrijdingen voorkomen doordat ze iemand aanhielden en die dus op een ander tijdstip op een bepaald kruispunt zou zijn ... maar daar gaan we natuurlijk niks over zeggen![]()
![]()
Ja maar als ie niet was aangehouden had ie waarschijnlijk dat hele ongeluk niet gehadquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:22 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben er mee eens dat in dit geval de heldenrol van de politie best ok is. het opzetten van een helm geeft wel aan dat je niet dood hoeft te zijn als je 40 meter wordt meegesleurd.
dat soort prognoses vind ik van ondergeschikt belang. hij had voor hetzelfde geld eerder of later aangereden kunnen worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja maar als ie niet was aangehouden had ie waarschijnlijk dat hele ongeluk niet gehad
misschien heeft de bestuurder van het busje een kwartier eerder wel een blaastest moeten doen en zijn al zijn papieren wel gecheckt. Als dat niet gebeurt zou zijn, had de politie de brommer gewoon kunnen aanhouden als ze hebben gedaan, en had het busje allang weggeweest voordat de brommer langskwam. Dus je kan zelfs stellen, dat als beiden niet waren aangehouden, hadden ze elkaar ook getroffen alleen enkele minuten eerder! Ka-Tet!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat kun je niet weten, in dit geval is het 99,9% zeker dat het ongeluk niet plaats zou vinden als ze hem niet hadden aangehouden
afgezien dat je het wat langer en nog leuker had kunnen schrijven:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:49 schreef Pool het volgende:
Die jongen gaat nu natuurlijk een helm dragen. Zul je net zien dat hij binnenkort naar de plaatselijke kroeg rijdt, daar naar binnen stapt, en dat zijn haar verneukt zit door zijn helm. Hierdoor wordt hij niet opgemerkt door de liefde van zijn leven, met wie hij met een netjes kapsel sjans zou hebben gehad, en met 16 kleinkinderen gelukkig oud was geworden. Nu sterft hij in eenzaamheid door op zijn 36e verjaardag een overdosis slaappillen in te nemen.![]()
Schuld van de politie!![]()
Je helm half op hebben is pas kansloos. Bij een ongeluk vliegt tie af, knal je met je kop op de grond en je bent dood ( echt gebeurd, hier in de buurt....gast van 19)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:19 schreef northernlight81 het volgende:
Wat ben je trouwens een ontzettende kneus als je, je helm wel meeneemt, maar niet opzet en dat op je 23ste.
Hij moet van mama zijn helm op, en dan rijdt hij thuis weg met helm en zet zeker 100m voordat hij bij zijn vrienden is zijn helm af.
überhaupt jongemannen van 23 die nog op een brommert rijden...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:19 schreef northernlight81 het volgende:
Wat ben je trouwens een ontzettende kneus als je, je helm wel meeneemt, maar niet opzet en dat op je 23ste.
Hij moet van mama zijn helm op, en dan rijdt hij thuis weg met helm en zet zeker 100m voordat hij bij zijn vrienden is zijn helm af.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:19 schreef northernlight81 het volgende:
Wat ben je trouwens een ontzettende kneus als je
op een brommer rijdt!quote:op je 23ste.
sorry gast, ik ben weer vrijgelaten.quote:
Ik zeg:stille tocht voor die jongen. Het is de schuld van de politie! Als het een allochtoon was, moeten we daarna ook vernielingen goedkeuren. Dat hoort nu eenmaal bij hun cultuur.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:55 schreef Integrity het volgende:
Nou ja, in dit geval bestond de kans dat hij geen ongeluk kreeg, als hij niet was aangehouden. Ik vind dat wel ironisch.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:36 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Ik zeg:stille tocht voor die jongen. Het is de schuld van de politie! Als het een allochtoon was, moeten we daarna ook vernielingen goedkeuren. Dat hoort nu eenmaal bij hun cultuur.
quote:volgens het Bureau Verkeershandhaving
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |