ja had ik dat maar gedaan..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:35 schreef McGilles het volgende:
Kutbedrijf
Had mijn oude topic doorgelezen, dan had je daar nooit iets besteld.
Welnee. Passiviteit is een onderschat goed, in de moordende keukenbranche.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:43 schreef Armageddon het volgende:
Misschien is een assertiviteitscursus iets voor die Puck1 K?
helpt geen hol....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:42 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig heb je een goed weerwoord. Dat zal ze leren! Als ik jou was zou ik ook gewoon elke week zo'n mailtje accepteren. Je kant beter lief en schattig doen, dan zo'n josti door de lijn trekken. Dat werkt veel beter, want nu denkt die verkoper niet van 'goh wat een nare man, daar doe ik niet zo snel iets voor'
Goedzo!
...niet als je een zakloze tyfusjosti bent die al over zich heen laat lopen in de rij voor de kassa van de nieuwste Harry Potter.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:44 schreef Puck1 het volgende:
helpt geen hol....
Eeeh ja, maar waarom ook weer precies?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:37 schreef Armageddon het volgende:
WEET JE WAT JE BENT!?
EEN KOEIEHOL!!!!!
Ja idd...quote:
ik dus wel..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:01 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ja idd...![]()
Ik bestel veel via Internet maar zoiets zou ik dus nooit via Internet bestellen...
dank jequote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:10 schreef danos het volgende:
gewoon een aangetekende brief sturen dat je de de oven voor 1 augustus wil hebben, zoniet dan stuur je een ingebrekestelling en dan eis je je geld terug.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |