abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53010021
Duidelijk photoshopwerk...
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:22:13 #252
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_53010140
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:04 schreef planethugo het volgende:
heeft henkie zeker helemaal zelf gedaan he
Ik zag op één van de foto's van het uitvak in Venlo wel die ouwe kerel die al 100 jaar met de Bakkerbus mee naar uitwedstrijden gaat staan.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_53010353
wat mij opviel op tv was de prachtige Roda JC - Wijlre - Aachen vlag

vrijdag 7 september 2007 @ 17:59:33 #254
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53011078
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:17 schreef JLSB het volgende:
Duidelijk photoshopwerk...
Eerder Paint
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53014648
de letters staan er nog scheef op ook
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:00:49 #256
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_53015235
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:30 schreef planethugo het volgende:
wat mij opviel op tv was de prachtige Roda JC - Wijlre - Aachen vlag
[afbeelding]

Alsof je niet weet van wie die is
  zondag 9 september 2007 @ 10:37:32 #257
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_53045215
Weet iemand hoe die joker van een Tomasic in het Bulgaars elftal terechtgekomen is? Ik dacht namelijk dat het een Kroaat was.
  zondag 9 september 2007 @ 10:49:09 #258
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_53045322
Hij is blijkbaar een halve Kroaat en halve Bulgaar, bij Kroatië kwam ie niet aan de bak en heeft ie de gok maar gewaagd in het Bulgaars elftal.
  zondag 9 september 2007 @ 10:50:21 #259
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_53045335
quote:
Op zondag 9 september 2007 10:49 schreef RD4 het volgende:
Hij is blijkbaar een halve Kroaat en halve Bulgaar, bij Kroatië kwam ie niet aan de bak en heeft ie de gok maar gewaagd in het Bulgaars elftal.
Waar speelt hij tegenwoordig eigenlijk?
  zondag 9 september 2007 @ 12:53:30 #260
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_53047269
Levski Sofia.
pi_53052841
Was het niet zo dat hij in Bulgarije is gaan spelen en toen de Bulgaarse nationaliteit heeft aangevraagd? Dus zonder dat hij er echt roots had? Beetje de truc om meer buitenlanders op te kunnen stellen / een nationaal elftal te halen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 9 september 2007 @ 23:10:28 #262
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_53061853
Mooie vlag inderdaad, volgens mij heb ik die ergens eerder gezien.
pi_53093008
Zondag tegen Feyenoord!

Zonder Pierre daar bij de selectie moet het toch mogelijk zijn om voor een stunt te kunnen zorgen. Voor beide clubs de eerste echte test.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  dinsdag 11 september 2007 @ 12:29:22 #264
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53093794
Zat gister iemand van Excelsior Veldwezelt te scouten bij Jong Roda - jong fortuna.

Jong Roda blijkt nog kansen te missen die zelfs Vandamme nog zou maken (bal die de keeper op de doellijn loslaat overrossen)...:')
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:43:32 #265
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53169269
We mogen van MGL niks meer van DDL of LD op Rodajcfans.nl zetten...
Planning:
-
pi_53170369
En daar is een reden voor?
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:31:29 #267
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53170473
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:27 schreef Professional het volgende:
En daar is een reden voor?
De auteurswet.
Planning:
-
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:49:47 #268
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_53170973
Op zich best begrijpelijk, zij moeten immers ook geld verdienen.
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:54:41 #269
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53171103
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:49 schreef Plato1980 het volgende:
Op zich best begrijpelijk, zij moeten immers ook geld verdienen.
Inderdaad, wel jammer dat het na jaren ineens niet meer mogelijk is...
Planning:
-
pi_53171382
Auteurswet, kom op he.
Na al die jaren komen ze hier opeens mee aanzetten.
Zelfde geld voor het feit dat je nu opeens moet betalen voor de digitale versie.

Alles draait om geld.
  vrijdag 14 september 2007 @ 14:04:29 #271
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_53171415
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:54 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Inderdaad, wel jammer dat het na jaren ineens niet meer mogelijk is...
Zijn die kranten niet al te lange tijd geleden door de Telegraaf verkocht aan een andere uitgever? Dat zou het kunnen verklaren.
pi_53171703
Auteursrecht lik mn reet. Gewoon goed de bron vermelden dan is er niks aan de hand.
pi_53171993
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 14:04 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Zijn die kranten niet al te lange tijd geleden door de Telegraaf verkocht aan een andere uitgever? Dat zou het kunnen verklaren.
Volgens mij zijn ze nu van een Britse uitgever.
  vrijdag 14 september 2007 @ 14:43:40 #274
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53172591
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Auteursrecht lik mn reet. Gewoon goed de bron vermelden dan is er niks aan de hand.
Dat is dus ook al die tijd gedaan.

http://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/pagina.asp?pagkey=25264

[ Bericht 19% gewijzigd door DarkShine op 14-09-2007 14:51:18 ]
Planning:
-
pi_53175217
vind het niet mer dan normaal dat ze hier een stokje voor steken, vraag me af waarom dat niet eerder gebeurd is. Zo hoef je ook geen krant meer te kopen als je toch alleen maar eve het rodanieuws wil checke he

wel jammer, dat zeker
pi_53175641
net mn seizoenskaart verlengd, beetje laat maar beter laat dan nooit toch?
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_53178363
ik ben ook altijd laat maar iig wel voor de eerste thuiswedstrijd
  vrijdag 14 september 2007 @ 19:04:00 #278
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53178691
Ik heb 2 dagen voor de eerste thuismatch opgewaardeerd.
Planning:
-
  vrijdag 14 september 2007 @ 19:56:17 #279
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53180039

Spelen we nu tegen de joden of tegen Feijenoord? Laten we die arrogantie maar de grond in stampen!
Planning:
-
pi_53180535
Al die rood-witte clubs zijn een pot nat voor mij.
pi_53181522
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:56 schreef DarkShine het volgende:
[afbeelding]

Spelen we nu tegen de joden of tegen Feijenoord? Laten we die arrogantie maar de grond in stampen!
Amstel bier in Rotjeknor
  vrijdag 14 september 2007 @ 21:40:59 #282
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_53182941
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 20:53 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Amstel bier in Rotjeknor
Pauper, heb ik je gister verteld.
pi_53183406
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 21:40 schreef RD4 het volgende:

[..]

Pauper, heb ik je gister verteld.
ik had die foto toch nog niet eens gezien man, en anders had jij die opmerking wel gemaakt
  vrijdag 14 september 2007 @ 22:03:27 #284
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53183659
Vloet mot Voet zal nu ook wel in Den Haag bekend zijn...
Planning:
-
  zaterdag 15 september 2007 @ 12:24:56 #285
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53194100
quote:
Mobieltje zwijgt na hete zomer

Een aardbeienvlaai en een partijtje één-tegen-één in de gang van een praktisch verlaten Parkstad Limburg Stadion. Huub Narinx trok de trukendoos compleet open om vastgeroeste transferbesprekingen alsnog naar een happy end te loodsen. De algemeen directeur van Roda JC blikt terug op een hete zomer vol vragen en twijfels.

fkicken? Nee, zo wil Huub Narinx het niet noemen. Het is beter om te spreken van ontwenningsverschijnselen die eerste september, de dag na de sluiting van de transfermarkt.

,,Mijn echtgenote Jolanda vroeg waarom mijn mobieltje uit stond. ‘Het kan toch niet dat je niet meer gebeld wordt?’ Dat krijg je als je de periode ervoor dagelijks tientallen telefoontjes ontvangt en het plotseling zo stil is.”

Morgen komt Feyenoord op bezoek in Kerkrade.

Voor de eerste keer kan trainer Raymond Atteveld, afgezien van een aantal geblesseerden, putten uit de spelersgroep zoals Roda JC die voor ogen had. Een selectie die tot stand is gekomen na urenlange gesprekken, engelengeduld en riskante beslissingen. Een reconstructie van de twee meest besproken dossiers uit de mond van Narinx.

Anouar Hadouir. „We hadden bij Willem II geïnformeerd naar Anouar en kregen te horen dat hij mocht vertrekken.

Daarna veranderde het standpunt van ‘hij mag alleen weg als we een goede vervanger hebben gevonden’ tot ‘hij moet blijven’. We kwamen vrij snel (eind juni, red.) met de speler zelf tot een principe-overeenkomst, waarna de onderhandelingen met Willem II tot de laatste dag hebben geduurd. Wij zijn lang op ons bod blijven zitten, zij hielden vast aan hun prijs en zeiden ‘Okay, dan komen we er niet uit.’ Willem II had de behoefte in de pers te zeggen dat het dossier bleef rusten; ik had de behoefte naar de speler, de achterban en de club toe om de zaak wakker te houden en naar buiten toe een duidelijk signaal af te geven: ‘Wij willen Hadouir’.

De onderhandelingen verliepen zo stroef dat we op een gegeven moment ook plan B en plan C in werking hebben gesteld. Als het echt niet gaat lukken, moet je ook naar alternatieven kijken.

Die besprekingen verliepen goed, maar je duwt de beslissing zo ver mogelijk voor je uit.

Ik bleef me afvragen of je een, met alle respect, tweede keuze voor een langere periode zou moeten vastleggen en daarmee de deur naar Hadouir definitief dicht gooien. De klok tikte inmiddels door. We hadden nog acht dagen voor het sluiten van de transfermarkt en ook de club van het alternatief wilde weten waar ze aan toe was. Ik heb het weten te rekken en op woensdagavond (29 augustus, red.) de knoop doorgehakt: het wordt alles of niets, we gaan voor Hadouir en niemand anders. We hadden daarbij de pech dat Anouar in het weekeinde een uitstekende wedstrijd had gespeeld en A Feyenoord hem inmiddels ook op een lijstje had staan. Dat alles had een prijsopdrijvend effect.

Het was dus riskant, want als we er niet uit zouden komen met Willem II of Feyenoord echt serieus zou worden, hadden we niets gehad.

Je gaat dan puur intuïtief te werk. Ik heb die avond de werkgever van het alternatief bedankt en gezegd dat we afzagen van de transfer.

Donderdagmorgen hoorde ik dat Feyenoord bezig was met de Koreaan Lee, ’s middags werd bekend dat Feyenoord definitief zou afzien van Hadouir. Op dat moment heb je nog één dag. Ik wilde Willem II zelf niet bellen, want dat verzwakte onze positie. Sjef Blatter (één van de zaakwaarnemers in deze zaak, red.) vroeg me ’s avonds of ons bod, dat we na het verlopen van het ultimatum eerder die week hadden ingetrokken, nog gold. Ja dus. Vrijdagmorgen werd ik weer gebeld door Blatter: het schip kwam in beweging, Willem II was bereid de prijs te laten zakken en we zouden elkaar in Eindhoven treffen.

Hij zei ook: ‘Die vijf ton van jullie gaat niet lukken. Je moet iets meenemen, je moet iets bij je hebben’. Ik was vastberaden ons bod niet meer te verhogen en heb gezegd hem te hebben begrepen. Bij een bakker heb ik een verse aardbeienvlaai gekocht. Daarmee ben ik naar binnen gestapt: ‘Ik moest iets bij me hebben, alsjeblieft’. Het ijs was meteen gebroken. Toen bleek dat we verder uit elkaar lagen dan ik van Sjef had begrepen, heb ik gezegd: ‘Het spijt me, dit is wat ik bij me heb. Als het niet lukt, eten we de vlaai op en gaan we in goede verstandhouding uit elkaar’. Vervolgens zijn we er toch snel uitgekomen.”

Jeanvion Yulu-Matondo. „Voor de spitspositie hadden we Stein Huysegems op het oog. Hoewel Arnold Hendriks financieel wilde bijspringen, had ik vanaf het eerste uur het gevoel: dit gaat niet lukken. In de gesprekken bleef de zaakwaarnemer benadrukken dat ook andere clubs interesse hadden.

Dan hoeft het voor mij niet meer, iemand moet uitstralen absoluut voor Roda te willen voetballen. We zijn verder gaan zoeken. Yulu stond niet eens op ons lijstje. We gingen ervan uit dat spelers van Anderlecht en Club Brugge voor ons onhaalbaar waren. Totdat een tipgever ons op hem attendeerde. Het was vanaf het begin duidelijk dat deze jongen ervoor koos om ergens te kunnen spelen. Niet om bij een grotere club op de bank te moeten wachten totdat de sterren zouden falen, zoals in Brugge.

Toch werd dit het moeilijkste dossier. De gesprekken werden steeds gevoerd met Yulu zelf, zijn vader en twee zaakwaarnemers. Bij de onderhandelingen met andere geïnteresseerde, zoals Paris SG en een Italiaanse club, waren andere zaakwaarnemers betrokken. Je kreeg er daardoor geen grip op, wist niet wat er speelde.

We hebben elkaar een paar keer in het diepste geheim getroffen in een hotel in Brussel. Dag na dag keerde ik om twee uur ’s nachts thuis.

Als ik in bed stapte, deed mijn vrouw één oog open en vroeg: ‘Heb je de handtekening nu?’

Yulu zelf zei al vrij vroeg tegen me: ‘Meneer Narinx, ik kom bij u spelen.’ Maar ik had ook door dat zijn vader de laatste stem had. Hem moesten we meekrijgen. Op een gegeven moment zaten we in ons, verder verlaten, stadion opnieuw te onderhandelen. Het was kwart over elf ’s avonds en vreselijk warm in de kamer. Het ging de goede kant op, totdat zijn vader plotseling zei: ‘Ik heb geen energie meer, we stoppen.’

Ik wist niet wat ik hoorde, heb de bal gepakt die hier ligt en ben met Yulu in de gang bij de kleedkamers een potje gaan voetballen waarbij de panelen uit het plafond vlogen. Die jongen wist niet wat hij meemaakte en had de grootste lol. Daarna heb ik tegen zijn vader gezegd: ‘Kijk eens, wij zitten nog boordevol energie.

Bovendien is uw zoon niet zo geweldig, want hij heeft met maar 2-1van me gewonnen’.

Het kwam spontaan in me op. Je zag dat die jongen al dat gepraat moe was en gewoon wilde voetballen. We zijn die avond niet tot een akkoord gekomen. De vader gebruikte zijn vermoeidheid waarschijnlijk om niet te hoeven tekenen en tijd te winnen. Maar er groeide iets in de onderlinge verhoudingen. Natuurlijk gaat het altijd om geld, de voorwaarden en de plaats in het elftal. En uiteraard moet dat allemaal goed geregeld zijn. Maar vanuit het hart win je nooit iemand met geld.

Nadat het later toch rond was gekomen, wilden we hem presenteren op de Open Dag. Met Brugge hadden we al een deal, alles lag vast op papier.

Er stond alleen een zin in die me niet alarmeerde, waarvan ik nu zeg dat had misschien wel het geval moeten zijn. Alles was in orde op voorwaarde dat wij een overeenkomst met de speler zouden hebben én de speler ontbinding met de club overeen kwam. Het eerste was het geval, het laatste is normaal niet meer dan het zetten van een handtekening. Al snel bleek dat er een addertje onder het gras zat. Yulu had een participatie in zijn eigen transfer. Brugge wilde dat hij daarvan afzag, anders zou zijn contract niet worden ontbonden. Voor Yulu en zijn vader was het een principe-zaak, zij hadden daar recht op. Club stond niet onder druk, ook al omdat er ondertussen een bod op Yulu was gedaan dat 60 procent hoger was dan dat van ons. Ik wist dus dat ik nu een oplossing moest vinden.

Aangezien die zondag niemand in Brugge op kantoor was, heb ik per sms bevestigd dat Club die participatie niet hoefde te betalen en wij dat zouden regelen. Dat sms’je was het enige bewijsstuk dat we hadden.

Een dag later belden Belgische journalisten me ’s avonds laat dat er een bod uit Qatar op Yulu was gedaan. Vervolgens kwam hij dinsdag niet opdagen bij de medische keuring. Het probleem was dat vader én zoon onvindbaar waren voor de media die elkaar gingen naroepen en als enige bron een oud-zaakwaarnemer hadden.

Zijn vader, die míjn telefoontjes gelukkig wel beantwoordde, verzekerde me dat alles goed zou komen en dat Yulu alleen een aantal zaken moest regelen. Toch ben je onrustig door de berichtgeving dat de transfer op losse schroeven zou staan. Dan denken andere clubs misschien: ‘Hé, hij is nog te hebben.’ Na twee hectische dagen kreeg ik hem op woensdagavond eindelijk zelf aan de lijn. Hij bood zijn excuses aan en liet weten de dag erna naar Kerkrade te komen. Hoewel het al elf uur ’s avonds was, heb ik toen gezegd: ‘Je komt nu meteen.’

We regelden snel in het Golfhotel een kamer voor hem, ik heb een borreltje gedronken en ben gaan slapen. De dag erna hoorde ik ’s morgens dat hij zich níet had gemeld in het hotel.

‘Dat zal toch niet waar zijn, wat nu weer’ dacht ik. Achteraf bleek een stagiaire aan de balie van het hotel zich vergist te hebben. Yulu was wel degelijk ’s nachts aangekomen, later op de dag trainde hij mee. De reden waarom hij spoorloos was, lag in de privé-sfeer. Daarom hebben we daar geen mededelingen over willen doen.”

Nadat 31 augustus was overgegaan in 1 september, werd Narinx bewierookt door de supporters van wie een aantal hem eerder had verketterd, omdat hij in juli enkele weken op vakantie in Spanje verbleef. „Ik snap het wel: de fans willen de beste spelers bij Roda zien. Maar het zijn reacties van mensen die niet weten wat je op vakantie doet. Mijn vrouw zei nog: ‘Je hebt het kantoor verplaatst naar de camping’. Terwijl het gezin op het strand lag, zat ik dagelijks in de voortent te bellen. Bovendien had ik geregeld dat ik op elk moment vanuit Barcelona kon terugvliegen.”

Het resultaat van de gedenkwaardige onderhandelingen mag er zijn, Roda heeft op papier een prima selectie. Al was het soms kantje boord. „Er zijn best twijfelmomenten geweest.

Dan riep ik als notoire optimist ‘Het komt wel goed’, terwijl ik tegelijkertijd dacht: ‘Had ik zelf maar een stukje houvast’. Misschien ben ik een beetje naïef, maar ik geloof in het goede in een mens. Dat geloof zou ik op slag kwijt zijn geraakt indien was gebleken dat Yulu, in de periode dat we hem niet konden bereiken, toch naar Qatar was gegaan.”

Bron: LD
Planning:
-
  zaterdag 15 september 2007 @ 12:41:58 #286
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53194465
quote:
Atteveld: ‘Vanaf het begin strijd leveren’

Roda JC gaat morgen (12.30 uur) in eigen huis proberen Feyenoord voor het eerst dit seizoen te laten struikelen. Met negen punten uit drie wedstrijden en een doelsaldo van tien voor en nul tegen is de ploeg van Bert van Marwijk de trotse koploper van de eredivisie. ,,Aan ons om Feyenoord de eerste verliespunten toe te brengen”, aldus Raymond Atteveld. ,,Het is een tegenstander die heel geduldig kan spelen. Dat kost minder kracht, maar het is niet de stijl die past bij Roda en bij deze regio.

Wij zullen vanaf het begin strijd leveren.”

Anouar Hadouir maakt morgen zijn debuut voor Roda JC. Althans, als Atteveld de van Willem II overgenomen middenvelder een basisplaats geeft.

,,Ten eerste moet je kijken of hij voor Roda-begrippen fit genoeg is. We hebben vaker gemerkt dat sommige jongens bij hun overgang naar Roda op dat gebied aanpassingsproblemen hebben. Wij willen Anouar anders laten spelen dan hij bij Willem II deed, daaraan zal hij moeten wennen. Ten tweede moet hij aantonen beter te zijn dan de spelers die tot nu toe in de basis hebben gestaan. Maar laat één ding duidelijk zijn: we zijn hartstikke blij met Anouar, het is een klasbak.”

Jamaïque Vandamme, Sekou Cisé en Vincent Lachambre zijn morgen vanwege blessures niet inzetbaar. Tot gisteren waren 15.500 kaarten verkocht voor de topper.

Feyenoord-trainer Bert van Marwijk kent weinig personele problemen. Serginho Greene, Tim Vincken en Jacob Lensky trainen na blessures inmiddels weer mee met de groep. Zij zijn voor morgen nog niet op tijd fit.

De koploper mist in Kerkrade verder Dwight Tiendalli en Andwelé Slory, die voor langere tijd zijn uitgeschakeld. Een bezoek aan Roda JC mondt voor de Rotterdammers over het algemeen uit in een lastig duel. „Ik ben heel benieuwd hoe we het daar gaan doen”, zegt Van Marwijk.

Hij zag Roda JC zelf aan het werk en kwam tot de conclusie dat het ‘geen misselijke ploeg’ is. „Roda heeft een behoorlijke selectie staan en daardoor ook een sterke bank. Voorin waren ze al onvoorspelbaar en nu hebben ze ook Anouar Hadouir er nog bijgehaald. Ik geef Roda JC een grote kans om volgend seizoen Europees voetbal te spelen.”

Vermoedelijke opstelling Roda JC: Castro, Saeijs, De Fauw, Kah, De Jong, Meeuwis, Tioté, Hadouir, Lamah, Oper, Yulu-Matondo.

VVV speelt vanavond (20.00 uur) de uitwedstrijd tegen De Graafschap zonder de geblesseerden Edwin Linssen en Sjors Verdellen. Verdellen (voet) wordt vervangen door Peter Reekers. Het is nog niet duidelijk wie de stand-in voor Linssen (knie) is.

Vermoedelijke opstelling VVV: Begois, Mampuya, Reekers, Blondelle, Fleuren, Amrabat, Leemans, Auassar, Soltani, Jans, Kantelberg.

Resterend programma eredivisie. Vandaag 19.30 uur: PSV-Vitesse; 20.00 uur: Heracles-Ajax, Excelsior-Heerenveen.

Zondag 14.30 uur: NEC-NAC, Sparta-AZ, Willem II-FC Twente.

Bron: LD
Planning:
-
pi_53199968
Ik heb een goed gevoel voor morgen.
Die Feyenoord figuren denken allemaal dat onze verdedeging zwak is, laten we ze morgen maar even verassen dan.
pi_53201719
zo veel vertrouwen in onze verdediging heb ik ook niet
kah, saeijs en de jong hebben weleens momenten waar je je hart bij vasthoudt en in venlo stond het ook niet goed. Maar ze hebben er 2 weken aan kunnen werken en aanvallend zit het nu wel een keer goed.

Kan alle kanten op maar heb er iig wel zin in!
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:00:41 #289
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_53201733
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:35 schreef Schimpie het volgende:
Ik heb een goed gevoel voor morgen.
Die Feyenoord figuren denken allemaal dat onze verdedeging zwak is, laten we ze morgen maar even verassen dan.
Ik loop dus ook al zeker een week met datzelfde gevoel. Heb echt het idee dat ze zonder punten weer richting Rotterdam gaan...
Maar verbaast me ook niks als we er helemaal naast zitten...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_53202053
ja dat 'gevoel' voor wedstrijden luister ik al jaren niet meer naar.
De ervaring heeft geleerd dat dat he-le-maal niks te zeggen heeft
pi_53202581
De Jong heb ik wel vertrouwen in maar Saeijs maakt de laatste tijd inderdaad behoorlijk wat foutjes, gerrie maar weer erin?
We hebben ook van Kouwen nog maar ik heb geen idee hoe die is.
pi_53204117
Heb ik een clubcard nodig om naar Willem II - Roda JC te gaan eigenlijk?
pi_53204266
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 20:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb ik een clubcard nodig om naar Willem II - Roda JC te gaan eigenlijk?
Ja en ook nog een virtuele uitkaart.
Daar moet je alleen even een foto voor laten maken in de fanshop.
pi_53204439
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 20:45 schreef Schimpie het volgende:

[..]

Ja en ook nog een virtuele uitkaart.
Daar moet je alleen even een foto voor laten maken in de fanshop.
nou, dankjewel hooligans.. dat red ik niet meer dan voor volgende week.
  zondag 16 september 2007 @ 07:54:27 #295
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_53212931
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 20:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

nou, dankjewel hooligans.. dat red ik niet meer dan voor volgende week.
Je bent dus geen enkele doordeweekse dag in de gelegenheid om het mooiste stadion van Nederland te bezoeken om een fotootje te laten schieten?
  zondag 16 september 2007 @ 09:32:22 #296
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53213272
Dan ga je dus gewoon naar Tilburg en als je cc gescand word zeg je dat je uitkaart schijnbaar niet werkt (wel laten maken).
Planning:
-
  zondag 16 september 2007 @ 09:32:51 #297
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53213277
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:38 schreef Schimpie het volgende:
De Jong heb ik wel vertrouwen in maar Saeijs maakt de laatste tijd inderdaad behoorlijk wat foutjes, gerrie maar weer erin?
We hebben ook van Kouwen nog maar ik heb geen idee hoe die is.
Moet Gerrie wel wat beter spelen dan tegen Schaesberg.
Planning:
-
  zondag 16 september 2007 @ 09:48:23 #298
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53213392

Planning:
-
  zondag 16 september 2007 @ 10:31:53 #299
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_53213765
Nog 2 uurtjes
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 16 september 2007 @ 10:48:05 #300
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_53213938
Even douchen en dan richting PLS.

Geel en Zwart de kleuren van mijn hart".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')