Dat is van de Human Leaguequote:
let you down!!quote:
We vergeten alsmaar een puntje voor Tong, nog uit het vorige topic. Ik heb het er even bijgezet dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:41 schreef Plasterk het volgende:
ElizabethR +1
Stand 899
Plasterk 1
ElizabethR 1
Tong80 1
Geen idee. Nou ik me het nummer weer kan herinneren en ik het zo kan zingen kan ik je vertellen dat het me altijd doet denken aan dat ventje van de Communards. En dat leek een meisje tijdens het zingen. Jimmy Sommerville heet ie geloof ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:44 schreef Plasterk het volgende:
btw voor de mensen die t nummer kennen of gedownload hebben, is dat nu een man of een vrouw die dat zingt?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:48 schreef Yurithemaster het volgende:
haggis
Een kerel zingt 't maar lopen 2 lekkere mokkels mee te zingen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:44 schreef Plasterk het volgende:
btw voor de mensen die t nummer kennen of gedownload hebben, is dat nu een man of een vrouw die dat zingt?
Kun jij dat zien aan die MP3??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een kerel zingt 't maar lopen 2 lekkere mokkels mee te zingen.![]()
Soms ben ik geniaal, niet vaak.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kun jij dat zien aan die MP3??
Wow!!
![]()
![]()
quote:
Jeejquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:50 schreef ElizabethR het volgende:
Yuri +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |