Regie? We hebben nog geen trio gehad?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:18 schreef Kimberleyy het volgende:
Waarom naait ze Dennis opeens zo.. Zomaar opeens?
Waarom heeft ze daar zo lang mee gewacht, da's de vraagquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:18 schreef Kimberleyy het volgende:
Ahg ja Jaap is Jaap.. die komt echt nooit in de buurt van Brianquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Arme Jaap, zijn omvang wordt hem via Brian's lichaam nog even ingepeperd.
werkt niet?quote:
Haha dat is idd een betere vraagquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarom heeft ze daar zo lang mee gewacht, da's de vraag![]()
Hij schijnt zich te gedragen als een player volgens haarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:18 schreef Kimberleyy het volgende:
valt me op dat ze laatste tijd huub leuker vindtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:19 schreef mazaru het volgende:
Nadia vind dat Huub meer sexapeal heeft dan Dennix, Huub gelooft echt in zichzelf. Dennix is zo vreselijk onzeker
En hij heeft een grote mond, maar doet niks.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:21 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Hij schijnt zich te gedragen als een player volgens haar![]()
Ben het helemaal met Nadia eensquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:19 schreef mazaru het volgende:
Nadia vind dat Huub meer sexapeal heeft dan Dennix, Huub gelooft echt in zichzelf. Dennix is zo vreselijk onzeker
Mijn msnquote:
gut, dat geloof ik ook nog, die pannekoekquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Regie? We hebben nog geen trio gehad?
quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:25 schreef Hanekrooi het volgende:
Zielig eigenlijk....Jaap met zijn walvislijf is verliefd op Nadia, en danst naar haar pijpen. Hij is al blij dat ie naast haar mag liggen![]()
nou ja goed, dat walvislichaam hebben ze in elk geval wel gemeenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:25 schreef Hanekrooi het volgende:
Zielig eigenlijk....Jaap met zijn walvislijf is verliefd op Nadia, en danst naar haar pijpen. Hij is al blij dat ie naast haar mag liggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |