Nou, dat is niet eerlijk, hij kneep toch echt een keer keihard in Huubs gebroken vingersquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:07 schreef Day het volgende:
[..]
Die viel het ook op dat Dennis afgelopen zondag niks deed. Ze zei: en jij, jij stond er bij en deed helemaal niks!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lekker voor Jaap. Nadia verteld hem leuke bedverhalen en nadat Jaap zijn ongeveer een halve liter bloed in het specifieke lichaamsdeel heeft zitten zegt ze "Nou Japie, lekker slapen he" en weg is ze.
Hij had al een boete aan zijn broek en kent zijn grenzen. Hij wil daar niet overheen. Alleen heeft het zondag niet geholpen. Dennis speelt echt met zijn verstand, dat geloof ik wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, dat is niet eerlijk, hij kneep toch echt een keer keihard in Huubs gebroken vingers
En hij stond ook heel fanatiek aan te moedigen, daar is ook lef voor nodig![]()
Ik vraag me af of dat dan ook naar frambozen smaakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:00 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
daar zou ik best wel es mondsapjes mee willen uitwisselen ja![]()
Wat?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:11 schreef Kimberleyy het volgende:
Nadia tegen Jaap:
N: In de buitenwereld zou ik wel sex met 'm hebben. Sterker nog ik zou hem helemaal suf neuken![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:11 schreef burtbeej het volgende:
Nadia spreekt dus gewoon uit: Ik ben een hoer
goudenbart@live.nlquote:
Dat dennis waarschijnlijk na morgenavond zijn beklag en verhaal bij jaap gaat doen en jaap gaat dit doorspelen aan Nadiaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:13 schreef Kimberleyy het volgende:
Jaap zei.. Omdat je dit tegen me zegt, omdat we partners zijn..geef ik jou ook wat mee... Wat zei Jaap daarna nou?
Ze vond zijn sperma wel lekkerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:12 schreef wolferl het volgende:
Wat?
Verleden week zei ze nog, ik zou buiten DGK nooit op Denniks vallen, zou hem zelfs voorbij lopen.
Totaal niet mijn type.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:15 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat dennis waarschijnlijk na morgenavond zijn beklag en verhaal bij jaap gaat doen en jaap gaat dit doorspelen aan Nadia
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:16 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ze vond zijn sperma wel lekker![]()
Wat was het nou 'framboos, aarbeien en bosvruchten'![]()
ja oud nieuws, ik volg de tv-programs![]()
Alweer?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:16 schreef Kimberleyy het volgende:
Amanda & Brian zijn weer eens aan 't sexen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |