Nadia gaat dus als complot bij Brian en Amanda liggen en zegt daarover:" ik ga nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:54 schreef CoT het volgende:
Nadia mag Dennis dus ook niet
Of begrijp ik het complot niet?
Lieve dgk_fan.... wel bij blijven hé... Nix zijn plannen zijn gewijzigd, hij gaat nu achter Brian + Amandaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Het LIJKT alsof Dennis nu zijn tanden aan het poetsen is, maar dat is puur om Huub en Lieke
om de tuin te leiden !! Dennis gaat over een uurtje weer uit bed en vanaf dan gaan de rollen
in de Gouden Kooi behoorlijk omgedraaid worden !!
Als Amandel daar zit heb je tijd genoegquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:53 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Hij zal haar niet uit bed schoppen als amandel in de kapsalon zit.
denniks dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nadia gaat dus als complot bij Brian en Amanda liggen en zegt daarover:" ik ga niet
sex hebben hoor, alleen een beetje zoenen ofzo"
Jjezus christis wat verlaag je jezelf dan zeg
... een beetje zoenen doe ik alleen met mensen die het beetje zoenenwaard zijn !!!!!!!!!!
Ook hij heeft last van het HOS virusquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:56 schreef Desii het volgende:
[..]
Lieve dgk_fan.... wel bij blijven hé... Nix zijn plannen zijn gewijzigd, hij gaat nu achter Brian + Amanda
Dan heeft amanda vast niet de looks van haar moeder.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:44 schreef Desii het volgende:
[..]
haar moeder zou een hele rijke vriend hebben, die en huis in Brasschaat(Belgie) heeft en ook nog ergens in Spanje
jaap is de boel aan het opstoken en sluit zich volgende week gewoon weer aan bij Huub.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap wil geen stelletje aan zijn kant. Hij krijgt het zo wel voor elkaar. Maar ach....wij wikken maar zal de redactie niet beschikken?
Hij volgt het niet, volgens mij denkt hij dat dit Denniks is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:56 schreef Desii het volgende:
[..]
Lieve dgk_fan.... wel bij blijven hé... Nix zijn plannen zijn gewijzigd, hij gaat nu achter Brian + Amanda
hoopt het ! maar lijkt te serieus bezig met dennis en nadiaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
jaap is de boel aan het opstoken en sluit zich volgende week gewoon weer aan bij Huub.
Ik denk dat Jaap pas weer naar Huub gaat als Lieke weg isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
jaap is de boel aan het opstoken en sluit zich volgende week gewoon weer aan bij Huub.
Bartje!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hij volgt het niet, volgens mij denkt hij dat dit Denniks is.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |