Wollah!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:03 schreef MMaRsu het volgende:
Mooi hoef ik iig geen nieuw topic aan te maken.
Maar Cyberia, "deze spel" ?
Gezellig!quote:Breaking: Silicon Knights Files Lawsuit Against Epic
According to a statement from Epic's Mark Rein sent to leading news outlets including Gamasutra, the Unreal Engine 3 creator is the subject of a lawsuit from licensee Silicon Knights, presumably regarding UE3-utilizing Xbox 360 title Too Human.
Rein's statement, sent out to the media this afternoon, reads as follows: "This morning we were served with a lawsuit by Silicon Knights. We believe the claims against us are unfounded and without merit and we intend to fully defend against them."
The Epic VP continues: "We'd love to tell you more about it but unfortunately our lawyers want us to save our comments for the courthouse so we're going to do our best to comply with their wishes."
He concludes: "In that vein we'd appreciate if our friends in the industry and media would refrain from asking us about the suit because we're only going to say "no comment". We just wanted to share the news directly before the rumor mill starts churning."
Representatives from Silicon Knights were not immediately available for comment, but Gamasutra will update this story when more information about the contents of the lawsuit are made available.
UPDATE: Gamasutra has now obtained a copy of the lawsuit, which was filed in North Carolina district court and demands a jury trial on the grounds of breach of contract regarding Unreal Engine 3 licensing.
The suit initially alleges that: "Rather than provide support to Silicon Knights and Epic’s other many licensees of the Engine, Epic intentionally and wrongfully has used the fees from those licenses to launch its own game to widespread commercial success while simultaneously sabotaging efforts by Silicon Knights and others to develop their own video games."
It goes on to detail a number of specific alleged breaches of contract, particularly related to the delivery of Xbox 360 versions of the Unreal Engine 3 code. Epic's licensing document stated that a functional version of the engine would be available within 6 months of development kits being available.
Silicon Knights claims: "The final development kit for the Xbox 360 was released in early September, 2005, such that Epic was obligated to release the functional Engine for that platform no later than March, 2006."
The suit continues: "However, that deadline came and went without Epic providing Silicon Knights with a functional version of the Engine. Indeed, it was not until much later (November, 2006, far too late for time and cost-sensitive projects like SK’s videogames) that Epic ever provided anything resembling working Xbox 360 code to its licensees. Even at that belated date, though, Epic did not provide any guidance to licensees in how to implement the code it finally released."
Another area of concentration is Epic's simultaneous development of its own titles alongside engine development. The lawsuit charges: "In particular, at the same time that Epic was supposed to be supporting its many licenses to the Engine (Silicon Knights’ among them) Epic was also racing to complete and market its own games: “Unreal Tournament 2007” and “Gears of War.""
It goes on to explain: "The support Epic had misrepresented it would provide Silicon Knights... became increasingly inconsistent as both Silicon Knights and Epic progressed toward the target launch date for their respective games. Epic has attempted to avoid its obligations under the Agreement by representing to Silicon Knights that the support,
modifications, or enhancements to the Engine – all of which are essential to the Engine’s proper function – were “game specific” and not “engine level” adaptations, and that Epic therefore need not provide them to any of its licensees, including Silicon Knights."
It's claimed: "That representation is false, as evidenced in part by the fact that Epic later provided nearly all the Gears of War code to all of its licensees, at no extra charge, in a belated effort at damage control."
Further on in the document, it's revealed that Silicon Knights is no longer using Unreal Engine 3, despite showing multiple versions of the game using the engine. It's explained: "Epic’s actions and the consequent increasing delay and cost of development of Silicon Knights’ own game caused by the unworkable Engine forced Silicon Knights in May of 2006 to embark on the time and resource intensive task of writing its own game engine, the very task it had hoped to avoid be entering the Agreement with Epic."
In de nacht nog gaan huilen om een spelfoutquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:03 schreef MMaRsu het volgende:
Mooi hoef ik iig geen nieuw topic aan te maken.
Maar Cyberia, "deze spel" ?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:05 schreef MMaRsu het volgende:
SPELFOUT?
Ga jij eens snel slapen met een Nederlands boek onder je kussen, schavuit!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:05 schreef MMaRsu het volgende:
SPELFOUT?
Ga jij eens snel slapen met een Nederlands boek onder je kussen, schavuit!
Vergeet morgen niet je thermoskan hé! Slaap zequote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:09 schreef MMaRsu het volgende:
Hé?
Mijn Nederlands is ook niet top hoor. Maar deze spel is niet een fout die ik snel maak.
Anyway, Too Human heeft potentie. Meer wil ik er niet over kwijt, ik ga pitten moet morgen weer vroeg op.
Peace out negers
-edit-
jij bent ook lekker met je stealth edits, net stond er nog wat anders![]()
Aight peace out jweets.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:09 schreef MMaRsu het volgende:
Hé?
Mijn Nederlands is ook niet top hoor. Maar deze spel is niet een fout die ik snel maak.
Anyway, Too Human heeft potentie. Meer wil ik er niet over kwijt, ik ga pitten moet morgen weer vroeg op.
Peace out negers
-edit-
Sweetquote:Neem iedere race op in PGR 4
Voor wie het nog niet wist: Bizarre Creations werkt aan Project Gotham Racing 4 en in deze game is het mogelijk om je races op te nemen en terug te bekijken. Vraag is echter: hoe diep gaat dit systeem?
Craig Howard geeft zelf antwoord op deze vraag, de service heeft namelijk de capaciteit om iedere race die ooit gereden is in PGR 4 op te slaan. Daarnaast is er de mogelijkheid om via kernwoorden naar video's te zoeken of commentaar achter te laten bij video's die je zojuist bekeken hebt.
Het is overigens niet zo dat automatisch alle races op de server belanden, na het rijden van zo'n race zal gevraagd worden of je deze wilt uploaden of niet. Mocht je hier toch voor kiezen dan zijn de bestanden erg klein, het gaat immers niet om een AVI filmpje.
daarom wordt too human dus zeker iedere keer uitgesteldquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:17 schreef MMaRsu het volgende:
"More recently, Epic has breached its Agreement with Silicon Knights yet again by missing the six-month deadline for release of an Engine that works on the Playstation 3. Final development kits for that console were released in and around mid-August, 2006, making the functional Engine due to Silicon Knights in February, 2007. Silicon Knights has received no such Engine from Epic.
Cool, die heb ik nog niet kunnen spelenquote:Bully remake naar Xbox 360 en Wii
In oktober van 2006 verscheen Bully (in Europa uitgebracht onder Canis Canem Edit) van Rockstar Games, een game die de nodige kritiek kreeg.
Velen dachten namelijk dat je een pestkop was op een school, de game richtte zich er echter mee op om dit juist te voorkomen en op te komen voor de zwakkeren. Het concept sloeg goed aan, zo scoorde het spel in onze review een 90.
Mensen die geen PlayStation 2 in huis hebben krijgen nu alsnog de kans om de game te spelen. Onder de naam Bully: Scholarship Edition verschijnt de game in de winter van dit jaar namelijk ook op de Nintendo Wii en Xbox 360. Het spel is gelijk aan de eerder uitgebrachte versie maar bevat daarnaast wel nieuwe content. Wat voor content we precies mogen verwachten is nog niet bekend.
Het is al voor het gebruik van UE 3 hopeloos gesteld met hun, sterker nog al vanaf het moment dat Too Human in ontwikkeling is. Maar ja ik sta er ook niet meer bij stil, prutsers wat het zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
daarom wordt too human dus zeker iedere keer uitgesteld![]()
Grappig dat Silicon Knights dan echt de enige zijn die er echt last van hebben... Genoeg 3rd party-games die gebruik maken van de Unreal Engine 3.0 en er geen tot weinig vertraging door oplopen... (puur de engine dan, de rest hebben ze zelf in handen)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:17 schreef MMaRsu het volgende:
"More recently, Epic has breached its Agreement with Silicon Knights yet again by missing the six-month deadline for release of an Engine that works on the Playstation 3. Final development kits for that console were released in and around mid-August, 2006, making the functional Engine due to Silicon Knights in February, 2007. Silicon Knights has received no such Engine from Epic.
zo lang ze maar een goede game leveren vind ik het wel best , maar blijft kut die vertragingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is al voor het gebruik van UE 3 hopeloos gesteld met hun, sterker nog al vanaf het moment dat Too Human in ontwikkeling is. Maar ja ik sta er ook niet meer bij stil, prutsers wat het zijn.
GTA 4 gaat THE FUCKING GAME OF THE YEAR worden !quote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:34 schreef Scarface2004 het volgende:
GTA op de 5e plek?
Willekeurige volgorde neem ik aan?
rest hoeft van mij allemaal nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 05:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ook 360 gaat kopen
Burnout Paradise, UT3, Halo 3, Assasins Greed, Call of Duty 4, Resident Evil 5, Pro Evolution 7, Bioshock, Mass Effect , Fable 2, Gears Of War, Brothers In Arms Hell's Highway, Medal of Honor Airborne, Condemned, TimeShift, The Darkness, Too Human, Splinter Cell Conviction en GTA4
1. COD4
2. Assasins Greed
3. PRO EVO 7
4. Burnout Paradise
5. GTA
6. Halo 3
hoop het niet , er zijn andere spellen die ik veel beter vindquote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:36 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
GTA 4 gaat THE FUCKING GAME OF THE YEAR worden !![]()
ik heb het ook niet zo met gta4 , assins creed lijkt me nu wel weer wat maar dan moeten ze nog wel de nodige tweaks gaan uitvoeren willen ze de game een must have makenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:09 schreef piet_pelle het volgende:
GTA m'n aarsch. Echt, ik hoef heel die game niet, ben ik hier nou echt de enige die er geen hol aan vind. En aan Assasins Creed![]()
![]()
Ach, allemaal van dier huilies die het gaaf vinden om over hoeren heen te rijden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:09 schreef piet_pelle het volgende:
GTA m'n aarsch. Echt, ik hoef heel die game niet, ben ik hier nou echt de enige die er geen hol aan vind. En aan Assasins Creed![]()
![]()
Denk het ook, die set was limited.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit.
Wacht nog steeds op TH8 met deck van play.com.
Waiting in stock.
Kan ik denk ik wel vergeten.
Prutsers kunnen niks, straks gaat 3drealms epic aanklagen omdat duke nukem forever al 10 jaar in ontwikkeling isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Yep...
[..]
Het is ook altijd feest bij Silicon Knights.
Is het spel wel leuk?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Denk het ook, die set was limited.
Je mag mijn Skate deck wel hebben voor 100 euro
[..]
Sweekends overdag heb ik er tegenwoordig soieso geen tijd voor, en savonds zou kunnen maar ook niet altijd, mis hem niet echt ofzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:24 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je hebt dus nog steeds een leven.
Beetje films kijken.
dus wat jij doet nu is ook alleen maar werken eten en neukequote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sweekends overdag heb ik er tegenwoordig soieso geen tijd voor, en savonds zou kunnen maar ook niet altijd, mis hem niet echt ofzo.
Nu een boek uitlezen en slechte films kijken
Hopelijk worden de graphics wel iets opgepoetst.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Cool, die heb ik nog niet kunnen spelen![]()
Demo was echt super slecht, dacht eerst dat het Burnout was (menu's zien er exact hetzelfde uit), en het racen zelf was echt totaal niet leuk.quote:
superslechtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Demo was echt super slecht, dacht eerst dat het Burnout was (menu's zien er exact hetzelfde uit), en het racen zelf was echt totaal niet leuk.
Maar......... smaken verschillen.
Ik vind Flatout meer te bieden hebben dan Burnout.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:44 schreef kepler het volgende:
[..]
superslecht![]()
ik vond hem erg leukZag er prima uit en reed nog lekker ook (voor een arcade-racer dan), maar ik heb heel Burnout niet gespeeld
Ik niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind Flatout meer te bieden hebben dan Burnout.
NES > 360, dus heel erg zou dat niet zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik Overlord tegenkwam voor 10 euro en dus zei ik tegen mijn vader dat ik die wel kei graag zou willen hebben.
De volgende dag kwam ie inderdaad met het spel aanzetten, maar toen bleek het voor de NES te zijn en niet voor de Xbox 360.![]()
.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NES > 360, dus heel erg zou dat niet zijn
'Verdien je eigen centjes maar' had ik als vader gezegd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik Overlord tegenkwam voor 10 euro en dus zei ik tegen mijn vader dat ik die wel kei graag zou willen hebben.
De volgende dag kwam ie inderdaad met het spel aanzetten, maar toen bleek het voor de NES te zijn en niet voor de Xbox 360.![]()
.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:38 schreef -Dries- het volgende:
Al 6 nieuwe demo's en geen een die me interreseert
The Darkness heb ik alquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Demo van The Darkness nu op Marketplace!
En uhm.. FlatOut is tof!
Ik was er snel van uitgekekenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:16 schreef Rossdale het volgende:
De demo van Ace Combat is toch wel gaaf hoor
Op volgorde (denk ikquote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:34 schreef Scarface2004 het volgende:
GTA op de 5e plek?
Willekeurige volgorde neem ik aan?
Na twee noodlandignen (ongeplant) vond ik er al helemaal niks meer aan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:16 schreef Rossdale het volgende:
De demo van Ace Combat is toch wel gaaf hoor
Resident Evil 5quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn japans is niet zo goed, welke game is dat?
Mooi spel, maar de demo bestuurt voor geen meterquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Overigens is bekend geworden dat de PS3 versie later gewoon zal volgen, een timed exclusive dus.
Besturing vond ik juist goed van Ace Combat net zoals de vorige delen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:27 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Mooi spel, maar de demo bestuurt voor geen meter![]()
Net de demo van Stuntman gespeeld, supervet!![]()
.... Jij ook al?quote:
Deze staat bij mij op #2quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:09 schreef MMaRsu het volgende:
Dat probleem hebben helaas alle vliegspellen. Ze zeggen ook vaak dat vliegen in een F16 net als 160 op de snelweg is, en vliegen in een apache 100 over een fietspad isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:36 schreef Digixz het volgende:
Ace Combat en Stuntman vond ik allebei kut. Stuntman had ik al nix van verwacht maar Ace Combat dacht ik lekker "snel" vliegen, maar daar merk je weinig van, ook als je afremt heb je het nauwelijks door. En de besturing vind ik kut. Maar dit zal allemaal wel komen omdat ik vliegspellen over het algemeen niet zo leuk vind -_- Blue dragon vond ik trouwens ook slecht, klote sfeer en klote vechtsysteem. Alhoewel die animaties van die speciale? aanvallen wel mooi waren.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:12 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Woei, nog een duffe rpg erbij.
En dit is nog het Xbox topic ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha. Let's all point and laugh at MMGrow up aub.
Geen bier op het tafeltje, alleen wijn ofzo?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
PES 2008 [afbeelding].
Wat moet ik me nou van screen 2 voorstellen? Een mode a lá Gotham TV waar je de wedstrijden live kunt volgen?![]()
Nou toe maar Aquila...quote:Two Worlds waarschijnlijk op 21 augustus
Terwijl de PC versie alweer even in de schappen ligt blijft de Xbox 360 versie nog steeds uit. Onlangs kondigde Zuxxez nog maar eens aan dat het spel was uitgesteld, maar tot wanneer eigenlijk?
Retailers in Oostenrijk zeggen nu de datum te weten, volgens hun zal het spel op 28 augustus eindelijk in de Europese schappen liggen. Grote vraag blijft of deze datum klopt, Zuxxez zelf heeft namelijk nog geen bevestiging gegeven van dit nieuws.
OH YEAH!quote:Call of Duty 4 krijgt een datum
Eerlijk gezegd kunnen we er niet op wachten. Een game als Call of Duty 4 sluiten we nu eenmaal liever vandaag dan morgen in onze CD lade om hem er lange tijd niet uit te halen.
Helaas moeten we nog heel even wachten, de Franse website Xboxygen weet echter precies te vermelden tot wanneer. Volgens de site zal de game eerst in Amerika verschijnen, om precies te zijn op 30 oktober, om vervolgens op 9 november ook zijn opwachting in Europa te maken.
Xbox 360 gamers mogen voor die tijd nog uit kijken naar een beta van de game, helaas is de Europese datum hier nog niet van bekend.
Fakking Hell, Hoezo worden TOPspellen altijd uitgesteldquote:
Echt geen flauw idee AQuila, echt niet...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fakking Hell, Hoezo worden B-spellen altijd uitgesteld![]()
Morgen kom ik er op terug...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Echt geen flauw idee AQuila, echt niet...
Nee ik moet nu een eind fietsen en die recensie's gooi ik onderweg in de sloot.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goede zaak, neem je dan ook even de matige recensies mee?
Aah....paperboy.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee ik moet nu een eind fietsen en die recensie's gooi ik onderweg in de sloot.
Zoietsquote:
Oké, ik bel Jorien dan wel ja...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zoietsmaar ik ben nu pleite dan als ik over 2 dagen nog nix gepost heb dan graag de politie bellen!
CoD4 wordt heulemaal niet uitgesteld hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fakking Hell, Hoezo worden TOPspellen altijd uitgesteld![]()
Graphics zijn dik in orde iig, vooral het feit dat het met 60fps draaitquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Media BLOWOUT Devil May Cry 4:
[afbeelding]
[afbeelding]
Grote jetsers ja...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Kijk dit ziet er al een stuk beter uit![]()
zeker halen die gamequote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Media BLOWOUT Devil May Cry 4:
[afbeelding]
[afbeelding]
Grote jetsers ja...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Kijk dit ziet er al een stuk beter uit![]()
Zei ik dat het spel racistisch was dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:47 schreef BMH het volgende:
[..]
.... Jij ook al?
OMG in RE4 kun je alleen blanken neerschieten....
OMG in RE5 kun je ook zwarten neerschieten.... RACIST!
De mensen die zeggen dat het racistisch discrimineren zelf en zijn onderdeel van het probleem.
Misschien heeft die extra powers gekregenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:24 schreef ach het volgende:
De The Darkness demo op marketplace is trouwens wel gaar gedaan, je kan door deuren heenkijken![]()
Lol de vroege kopers van de game zijn belazerdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien heeft die extra powers gekregen![]()
Denk dat die zo uit isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:22 schreef AQuila360 het volgende:
Het regent vandaag Mass Effect boekenjes![]()
Tenzij bungie dat ding zelf gebouwd heeft vind ik 't wel erg triest.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:53 schreef lordteddybeer het volgende:
Halo 3 graphics zijn wel erg verbeterd sinds de beta
[afbeelding]
Ik zou hem wel hebbenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:55 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Tenzij bungie dat ding zelf gebouwd heeft vind ik 't wel erg triest.
Voor boodschappen oid?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zou hem wel hebbenIk vind die dingen altijd erg vet
![]()
Een prop .....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:55 schreef Rossdale het volgende:
Dat is een prop uit de film zeker?
Vaak heb je van die bier-acties en dan is het op = op! Dan is zon wagentje wel handig mits het geweer erop ook werkt.quote:
Op naar deel 2quote:
bron: http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&cid=12669quote:Driving Under the Influence of Awesome
Um. The dudes at WETA made a Warthog. I don’t mean that they made a big plastic thing that looks like a Warthog. I mean they built a fully-functioning, four-wheel steering, powerful, off-road vehicle with a machine gun on the back. At the correct scale. If you live near Wellington, New Zealand, you might even see some crazy machine-shop dude from WETA fishtailing around your base, ahem, I mean neighborhood.
What’s it for? Well, a couple of things – one of which will be one of the shorts coming from director Neill Blomkamp. We sort of blindsided you guys with the first short (Arms Race) – it had little to no context or explanation, but when you see it as it was originally intended – as part of an overall narrative, you might just pee your pants. And if you don’t, then the picture below will certainly cause some leakage.
Goddamn. It’s a Warthog.
Echt gaaf gedaanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:33 schreef lordteddybeer het volgende:
Dit is het bericht je wat er bij hoort:
[..]
bron: http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&cid=12669
het is bekent dat forza de 360 sloopt , het begint met forza daarna begint het met anderequote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:18 schreef AQuila360 het volgende:
Gvd constant disc read error bij Forzapauper 360
![]()
Het is dat Mass Effect alleen op de 360 komt anders ging ik maandag nog een PS3 halen!
Schijtspel dus.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
het is bekent dat forza de 360 sloopt , het begint met forza daarna begint het met andere
( krijg hier ook kuren nu )
En ik me serieus afvragen of het nou CGI was of een echtequote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:33 schreef lordteddybeer het volgende:
Dit is het bericht je wat er bij hoort:
[..]
bron: http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&cid=12669
Effe wachten wanneer MGS4 komt op de Ps3 dan staat er hier ook één, maar tot het einde van het jaar voldoet de 360 aan alle eisen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:18 schreef AQuila360 het volgende:
Gvd constant disc read error bij Forzapauper 360
![]()
Het is dat Mass Effect alleen op de 360 komt anders ging ik maandag nog een PS3 halen!
Ik heb me deze ronde dus niet zo druk gemaakt om survivors omdat ik moeite had om mezelf levend te houdenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:56 schreef Catch_me het volgende:
Heb je nog tips voor het redden van survivors, meestal gaan ze bij mij dood omdat ze de meest achterlijke dingen doen waardoor ze in een horde zombies blijven vastzitten. Als ik ze dan probeer te redden blijven de zombies komen en is er geen stoppen aan met als gevolg dat ik ze na 2 minuten hakken en slaan maar dood laat gaan![]()
Kameo, Tony Hawk 8, Dead Rising, Tomb Raider Legend, TMNT en tig XBLA spelletjes als Worms, Catan, Geometry Wars en Lumines.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:16 schreef OudFruit het volgende:
Heey peeps, ik ben van plan om een 360 aan te schaffen, voor Assasins Creed alvast en RB6: Vegas. Wat zijn nog meer echte aanraders (en dan heb ik het over spellen van de laatste maanden) ? Heb mijn xbox wegens centjesproblemen een paar maanden geleden verkocht, maar nu dat ruimschoots is aangevuld..kriebelt het toch!
Dus maak me gek: wat zijn de musthaves van dit moment en de komende maanden!
Voor de toekomst:quote:Op zondag 22 juli 2007 16:16 schreef OudFruit het volgende:
Heey peeps, ik ben van plan om een 360 aan te schaffen, voor Assasins Creed alvast en RB6: Vegas. Wat zijn nog meer echte aanraders (en dan heb ik het over spellen van de laatste maanden) ? Heb mijn xbox wegens centjesproblemen een paar maanden geleden verkocht, maar nu dat ruimschoots is aangevuld..kriebelt het toch!
Dus maak me gek: wat zijn de musthaves van dit moment en de komende maanden!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 05:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ook 360 gaat kopen
Burnout Paradise, UT3, Halo 3, Assasins Greed, Call of Duty 4, Resident Evil 5, Pro Evolution 7, Bioshock, Mass Effect , Fable 2, Gears Of War, Brothers In Arms Hell's Highway, Medal of Honor Airborne, Condemned, TimeShift, The Darkness, Too Human, Splinter Cell Conviction en GTA4
ehm..quote:Op zondag 22 juli 2007 19:09 schreef BMH het volgende:
De Elan is te snel voor zijn class.. Wat doen ze: niets. Mensen kunnen er nog steeds mee rijden :S
quote:A temporary ban on the Lotus Elan use on scoreboards and in multiplayer.
Mijn moeder komt om de dag de oplader voor de DSphat in mijn kamer halen. Ze speelt enke Yoshi touch and go.. En dat doet ze nu al 1.5 jaar lang.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:55 schreef ijsmeis het volgende:
Godverdomme. Ik ben uitgekeken op de Xbox sinds ik de DS hier thuis heb liggen.
Gelukkig heeft mijn moeder hem nu ingepikt, dus ik krijg de neiging om zometeen ff mijn Xbox aan te zetten.
Hmm ja ik ben er ook een beetje op uitgekeken. Ben mijn games die ik aan de kant heb geschoven een beetje aan het uitspelen, maarja er was een reden waarom ik ze beu wasquote:Op zondag 22 juli 2007 20:55 schreef ijsmeis het volgende:
Gelukkig heeft mijn moeder hem nu ingepikt, dus ik krijg de neiging om zometeen ff mijn Xbox aan te zetten.
]http://www.xbox.com/support/contact/.[/quote][/url]quote:Bedankt voor het contacteren van de Xbox 360 klantenservice.
Microsoft ondersteund niet de import van de Xbox 360 console uit andere regio´s. U zult moeilijkheden op graphisch gebied, maar ook electrische problemen kunnen ondervinden. Dus, Xbox 360 spelen en DVD-filmen zijn regionaal gecodeerd, dus bestaat er de moglijkheid, dat een geimporteerde console met producten uit Uw regio niet werkt. Bovendien kann een geimporteerde console bijzondere kosten veroorzaken, als het om reparatie en service gaat. Als U verdere vragen hebt, neem contact met onze Xbox 360 klantenservice op: [url=http://www.xbox.com/support/contact/.
quote:Op zondag 22 juli 2007 21:53 schreef DJ_ het volgende:
weet iemand hier waar je je 360 kan laten repareren buiten microsoft om ?
heb een mail gehad van ze dat ze geen import console's repareren =.=
[..]
![]()
Blijkbaar hoeft je de Nederlands taal niet te beheersen wanneer je bij M$ werkt.quote:Bedankt voor het contacteren van de Xbox 360 klantenservice.
Microsoft ondersteund niet de import van de Xbox 360 console uit andere regio´s. U zult moeilijkheden op graphisch gebied, maar ook electrische problemen kunnen ondervinden. Dus, Xbox 360 spelen en DVD-filmen zijn regionaal gecodeerd, dus bestaat er de moglijkheid, dat een geimporteerde console met producten uit Uw regio niet werkt. Bovendien kann een geimporteerde console bijzondere kosten veroorzaken, als het om reparatie en service gaat. Als U verdere vragen hebt, neem contact met onze Xbox 360 klantenservice op: [url=http://www.xbox.com/support/contact/.
DS isquote:Op zondag 22 juli 2007 20:55 schreef ijsmeis het volgende:
nee maar je moet wel een dictee foutloos maken anders wordt je niet aangenomenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:23 schreef BMH het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar hoeft je de Nederlands taal niet te beheersen wanneer je bij M$ werkt.
altijd nog stapels meer dan op de wii en ps3quote:Op maandag 23 juli 2007 00:22 schreef jmac het volgende:
al 3 weken dat ding niet meer aangeraakt. Er komen zo weinig games voor uit
*wacht dan maar op nba2k8 en rock band*
ik kan echt geen handhelds spelen als ik thuis zit , dan wil ik echt achter een grote tv zitten met surround en al die meukquote:Op maandag 23 juli 2007 00:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb weer Gears of War gespeeld!
En tussendoor, als ik dood was, of als we moesten wachten tot de room vol was, op de DS.
ah mooi. Dan wacht ik dat wel af. Misschien verwacht ik er teveel van maar zie zelden games die ik echt zo interessant vind dat ik ze koop. Enige spel wat ik dus bijna dagelijks speel is nba2k7 en heb laatst guitar hero gekocht.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
altijd nog stapels meer dan op de wii en ps3
en in augusts-nov komen er tientallen games uit op de 360
quote:Op maandag 23 juli 2007 08:10 schreef Bastard het volgende:
Ik zou met de xbox niet wireless gaan..
-Duur
-Kabel is altijd sneller
heel simpel , koop een netwerk switch , kan je je pc en je xbox beiden tegelijk online gooien en bekabeldquote:Op maandag 23 juli 2007 07:43 schreef Revenge2005 het volgende:
ik wil me xbox360 deze maand op het internet gaan hangen
hoe gaat dit het makkelijkst
ik heb geen zin om draad te trekken , en vroeg me af of dit via een Wireless acces point ook kan
ik was dan van plan de linksys WRT54G router te halen , en een wireless network adapter voor me xbox360
dit omdat ik al een kabel heb liggen naar me PC , en ik die gewoon op draad wil houden , en dan me xbox via een acces point
gaat dit werken in combo met mijn provider @home ?
en het signaal , gaat dat goed zijn ?
mijn modem staat in de meterkast , hier komt dus ook mijn router naast te hangen ( logisch natuurlijk)
het signaal moet feitelijk door 2 kleine muurtjes heen , en komt de afstand op 7 normale stappen terecht
neem aan dat het signaal wel goed is dan ?
je hoeft geen poorten los te zetten , wat ik bedoel met poorten is aansluitingen .quote:Op maandag 23 juli 2007 09:20 schreef Revenge2005 het volgende:
ja en dan , ik heb geen kaas gegeten van routers , en vooral niet de bekabeling , punt is me pc moet wel blijven functioneren
het is tog ook mogelijk een router aan te sluiten puur voor de verdeling van ip en het internet
zonder dat je poorten hoeft los te gooien op de PC ? , niet dat ik het erg vind om poorten los te gooien ( zolang ik maar kan gamen op de pc en op me xbox)
kan idd wel een kabel trekken
10-15 meter UTP moet dan tog genoeg zijn ?
Dat kan ook gewoon, prik er een router tussen, vink DHCP uit in je routerconfig en wijs je pc en xbox een eigen IP toe.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:20 schreef Revenge2005 het volgende:
ja en dan , ik heb geen kaas gegeten van routers , en vooral niet de bekabeling , punt is me pc moet wel blijven functioneren
Is het geen multi-pc modem waarop je je 360 kan aansluiten met een ethernet (netwerk) kabel? Heb je helemaal geen router/switch nodig. Het is alleen niet draadloos maar dat heeft ook weer z'n voordelen.quote:Op maandag 23 juli 2007 07:43 schreef Revenge2005 het volgende:
ik wil me xbox360 deze maand op het internet gaan hangen
hoe gaat dit het makkelijkst
Een modem waar je meerdere systemen op aan kan sluiten heeft bijna altijd wel een ingebouwde router.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:13 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Is het geen multi-pc modem waarop je je 360 kan aansluiten met een ethernet (netwerk) kabel? Heb je helemaal geen router/switch nodig. Het is alleen niet draadloos maar dat heeft ook weer z'n voordelen.
Het ziet er vet uit, maar de demo deed me niet zo veel.quote:
Mij welquote:Op maandag 23 juli 2007 16:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het ziet er vet uit, maar de demo deed me niet zo veel.
Je mist toch het gevoel van snelheid, maar daar hebben al die flight spellen wel last van helaas. Maar als je er van houd dan is dit wel het beste spel denk ik.quote:
Same story hier (bij mij is ie 1 dag eerder gearriveerd), vind het wel raar dat UPS er 7 dagen over doet om een xbox af te leveren. Vind het best wel kut dat net in de zomervakantie het zo lang duurt.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:58 schreef Bastard het volgende:
29ste is ie bij support binnengekomen, vandaag gebeld voor een status... die is nog ongewijzig "repaircentre" Ben nu nog maar 20 dagen op weg zei ze, en je moet rekening houden met 25 dagen. Ik vroeg nog, dus ergens eind volgende week ofzo ergens dan? Nee meneer, ik denk dat u rekening moet houden met nog 2 weken.
Oh ok![]()
Krijg wel een maand xbox live, dolletjes.
hier staat mijn modem in de meterkast , dan moet ik door de deur heen van de meterkast , en dan de kabel 50 cm naar de overkant trekken , en dan een gat boren , en dan zit ik al achter de TV kastquote:Op maandag 23 juli 2007 09:44 schreef Rossdale het volgende:
Ligt er maar net aan waar je je xbox zet heKijk gewoon hoe je de kabel het beste kan trekken, ligt aan de indeling van je huis. Bij mij was het vanuit de meterkast een gaatje in de muur boren naar de trapkast, daar doorheen trekken, gaatje door de muur naar de woonkamer en toen zat ik achter mijn tv-kast en xbox
ja ik snap wat je bedoelt , zou wel makkelijk zijn , ik zal deze tip meenemen bedanktquote:Op maandag 23 juli 2007 09:46 schreef DJ_ het volgende:
je hoeft geen poorten los te zetten , wat ik bedoel met poorten is aansluitingen .
die switch heeft 5 aansluitingen , 1 voor het inkomende internet , en 4 voor pc's/laptop's
en dus ook je xbox .
de kabel die nu achter in je pc gaat voor het internet gaat in die switch , dan heb je 4 aansluitingen over
waar je andere aparaten op kan aansluiten
je hoeft niks te instaleren , of settigns te veranderen , het is gewoon inpluggen en klaar
kijk daar heb ik wat aan als ik het ga instalerenquote:Op maandag 23 juli 2007 10:17 schreef hollander172 het volgende:
Dat kan ook gewoon, prik er een router tussen, vink DHCP uit in je routerconfig en wijs je pc en xbox een eigen IP toe.Switch is niet nodig en als je een Wifi router neemt kan je altijd nog met een laptopje draadloos internetten.
Pc zou op zich meteen al moeten werken en de config in je xbox wijst zich vanzelf. (schrijf wel even vantevoren zoveel mogelijk settings opanders blijf je heen en weer lopen van xbox naar pc.
)
Als je problemen krijgt met je xbox verbinding moet je poorten gaan forwarden of het IP in DMZ gooien.
nee helaas , het modem is een motoral Surfboard ( type ontschiet me ff) , kwam iig standaard bij het @home pakket meequote:Op maandag 23 juli 2007 11:13 schreef Black-Hole het volgende:
Is het geen multi-pc modem waarop je je 360 kan aansluiten met een ethernet (netwerk) kabel? Heb je helemaal geen router/switch nodig. Het is alleen niet draadloos maar dat heeft ook weer z'n voordelen.
Ik heb ook een surfboard (5101) en dat gaat heel makkelijk zoals ik hierboven al beschreef.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:59 schreef Revenge2005 het volgende:
nee helaas , het modem is een motoral Surfboard ( type ontschiet me ff) , kwam iig standaard bij het @home pakket mee
Rond Halo 3 heb je hem wel weer terug.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:58 schreef Bastard het volgende:
29ste is ie bij support binnengekomen, vandaag gebeld voor een status... die is nog ongewijzig "repaircentre" Ben nu nog maar 20 dagen op weg zei ze, en je moet rekening houden met 25 dagen. Ik vroeg nog, dus ergens eind volgende week ofzo ergens dan? Nee meneer, ik denk dat u rekening moet houden met nog 2 weken.
Oh ok![]()
Krijg wel een maand xbox live, dolletjes.
Bij deze Over G aangeboden.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je mist toch het gevoel van snelheid, maar daar hebben al die flight spellen wel last van helaas. Maar als je er van houd dan is dit wel het beste spel denk ik.
Maar niet beter als Over G.
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ik kan iedereen dit topspel aanraden![]()
Mijn woorden werden verdraaidquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mijn woorden werden verdraaid![]()
Breaking News!! Ik laat Two Worlds aan me voorbij gaan hoogstwaarschijnlijk![]()
Bioshock, want ik geloof dat Two Worlds is uitgesteld en nu ongeveer tegelijk met Bioshock komt.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
voor welke game laat je hem liggen ? of wil je hem helemaal niet meer spelen ?
Koop ze dan allemaal, of zet jij al je games na het spelen ook weer terug in de kast waar ze jaren verstoffen?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:51 schreef DJ_ het volgende:
bioschock lijkt me inderdaad leuker dan two worlds , maar ben er nog niet uit of ik die game ga kopen ( is er iets over een demo van bioschock bekent ? )
heb nog zoveel games die ik wil kopen deze paar maand , en dan ook nog een ps3 aanschaffen
Dan is het idd duur om al die top spellen te kopen ja, ik heb maar 2 360 titels in de kast staanquote:Op maandag 23 juli 2007 23:38 schreef DJ_ het volgende:
ik ook ze ook allemaal en ja ze verzamelen altijd stof tot ik me weer is verveel en dan pak ik een oud spel uit de kast , zo heb ik bijv ff10 3 keer gespeeld , en oot 25 keer , en ninja gaiden 5 keer
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, net terug van vakantie.
Nog iets gebeurt de afgelopen 2 weken?
Mijn oude is nu reeds ingeruild en ik kreeg vrijdag de Elite binnen. Echt prachtig dat MS besloten heeft om ze kosteloos te vervangen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, alle Xboxen worden vervangen door de Elite.
op jouw kosten ? gut wat lief van jequote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
Vind ik ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn oude is nu reeds ingeruild en ik kreeg vrijdag de Elite binnen. Echt prachtig dat MS besloten heeft om ze kosteloos te vervangen!
Na al die ellende doen ze eindelijk iets goeds
en maar zeggen dat die moslims zo gevaarlijk zijn , kijk die africaantjes nou is johquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:00 schreef Tain het volgende:
Resident Evil 5
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meer
Moslim is geen ras, veel afrikanen zijn moslim hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en maar zeggen dat die moslims zo gevaarlijk zijn , kijk die africaantjes nou is joh![]()
ohh vandaar dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moslim is geen ras, veel afrikanen zijn moslim hoor
Indien waar, dan wikkel ik vanavond mijn 360 nog in een handdoek.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
Zie ik eruit als een leugenaarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Indien waar, dan wikkel ik vanavond mijn 360 nog in een handdoek.
Voor het meerendeel zijn het moslims en de overige christinen.. je weet wel uit de tijd dat we die mensen de missionarishouding leerden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ohh vandaar dat verklaart een hoop![]()
( dat moslims geen ras waren wist ik wel , maar geen idee wat die afrikanen geloven )
zullen wel de afrikanen zijn die meer naar het zuiden zitten die christenen zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor het meerendeel zijn het moslims en de overige christinen.. je weet wel uit de tijd dat we die mensen de missionarishouding leerden.
Wat soedaan betreft klopt dat inderdaad.. het noorden word geregeerd door moslims.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zullen wel de afrikanen zijn die meer naar het zuiden zitten die christenen zijn
Je bent een vrouw.quote:
Ik zei het nietquote:
Dat snap ik ook nog welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zei het niet
En de afbeelding stond voor "bullseye" of "shot in de roos"
Dus jij hebt hem een dag eerder verstuurd en hebt hem nu terug en ik kan nog 2 weken wachten want ik heb hem een dag later gestuurdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:58 schreef Darow het volgende:
hee mensen, ligt xbox live eruit ofzo? Heb zojuist mijn xbox terug gekregen maar het lukt me niet om op xbox live te komen. Mijn connectie is goed.
Edit: hij doet het weer, nu kan ik me op de nieuwe demo's gaan storten.![]()
Test Connection al geprobeerd?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:11 schreef Darow het volgende:
Zodra men account het weer doet zal ik wel GoW gaan spelen. Vind het raar, dan krijg ik de melding dat mijn console niet op xboxlive kan komen. De andere keer krijg ik de melding dat het aan de network setting ligt OF mijn account niet goed is. ( zie ook net dat mijn account gewijzigd is, ik woon nu in de UK :S). Het begint weer goed.......
Doe eens boven je lezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:13 schreef Markster het volgende:
Heb problemen met live, wil vaak niet connecten en kan niet op marketplace komen. Iemand hier ook prpblemen mee ?
Nu pasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:59 schreef Rossdale het volgende:
Aquila, nu begin je echt irritant te worden...
Oké, ik heb je even toegevoegdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil anders vanavond ook wel GoW spelenIk kan er geen zak van, dus ik moet een makkelijke prooi zijn voor jullie
Nodig me maar uit als je me online ziet ijsmeis
Ik jou welquote:
Tsja B games laat ik over het algemeen liggenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
I know, en je speelt echt altijd games die ik niet heb
Geloof het niet.quote:
Word je dan niet steeds gek dat er om de 5 minuten iemand online komt?!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geloof het niet.
Maar er komen/kwamen geen invites aan bij mij, omdat blijkbaar mijn lijst steeds vol zit. (ik dacht dat je na de vorige update meer dan 99 mensen in je lijst kon hebben?)
Je kan die melding uitzetten hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:57 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Word je dan niet steeds gek dat er om de 5 minuten iemand online komt?!
wtf moet je met zoveel mensenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geloof het niet.
Maar er komen/kwamen geen invites aan bij mij, omdat blijkbaar mijn lijst steeds vol zit. (ik dacht dat je na de vorige update meer dan 99 mensen in je lijst kon hebben?)
Ze betalen haar allemaal 5 euro om in de lijst te mogen! dus al zeker 99 x ¤ 5quote:
Word dan ook eens niet mijn vriendjequote:
Misschien moet ik dat inderdaad eens gaan invoerenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze betalen haar allemaal 5 euro om in de lijst te mogen! dus al zeker 99 x ¤ 5![]()
Die melding valt me serieus niet eens meer opquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:57 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Word je dan niet steeds gek dat er om de 5 minuten iemand online komt?!
Hmm, bij online status staat volgens mij alleen busy en away. Dacht ikquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:49 schreef AQuila360 het volgende:
Kan je je zelf trouwens offline weergeven op de 360? Bij sommige spelen wil ik toch iets meer het verhaal volgen en dan niet steeds chat verzoek krijgen ofzo.
offline ook wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, bij online status staat volgens mij alleen busy en away. Dacht ik.
Waar staat dat dan? Maar ik wil het gewoon voor ff aan niet steeds en dat zit er geloof ik niet op?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:51 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
offline ook wel.
zelfs al in de eerste versies van xbox live werd dat ondersteund.
Druk op je Xbox-knop, dan weer op A en dan staat er toch ergens Online Status?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar staat dat dan? Maar ik wil het gewoon voor ff aan niet steeds en dat zit er geloof ik niet op?
quote:1. Press the Xbox Guide button to display the Xbox Guide.
2. Select Personal Settings.
3. Select Online Status.
4. To set how you appear to other players when you are online, select one of the following options:
• Away
• Busy
• Appear Offline
Oke strax ff checken dan. Als ik strax diepverwikkeld in dat Mass Effect verhaal zit moet ik niet hebben dat iedereen aan komt zetten met chat en game invite's.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Druk op je Xbox-knop, dan weer op A en dan staat er toch ergens Online Status?
Edit, bijna goed:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Word dan ook eens niet mijn vriendje![]()
.
Ik verwijder net weer 3 mensen en hoppa weer 2 mensen die een invite sturen.
Ene Twist en jij!
Dat guide menu loopt nu al voor geen meter soms dus van mij mag het zo blijvenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:09 schreef Markster het volgende:
[..]
Trouwens, ff ontopic:
Ik vind dat het guide menu wel een wat hogere resolutie mag krijgen, vergeleken met het dashboard ziet het er niet uit!
Heb je de achtergrond van het dashboard wel eens bekeken? Waar je een soort fade van kleur naar kleur ziet? Pixels all the way.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:09 schreef Markster het volgende:
[..]
Trouwens, ff ontopic:
Ik vind dat het guide menu wel een wat hogere resolutie mag krijgen, vergeleken met het dashboard ziet het er niet uit!
Jep. Ik heb vaak dat ik in dat menu ben en dan komt er iemand online, net als ik dat menu weg druk. En dan gaat ie dus naar het profiel van die persoon. En dat heb ik echt vaaaaaaaaak. En dat wordt irritant, want je xbox wordt er inderdaad traaaaaaaag van.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:12 schreef ach het volgende:
Zijn dat die dingen die links en rechts in beeld komen? Als ik een bericht wil discarden zit ik daar altijd vast omdat ik steeds op de verkeerde knop drukEn vooral in een spel is dat menu nog langzaam ook
Zit je zo: links weeeeeeg, rechts inbeeeeeld, rechts weeeeeeeg, links inbeeeeeeeeld etc.
![]()
Ja dat is het guide dingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:12 schreef ach het volgende:
Zijn dat die dingen die links en rechts in beeld komen? Als ik een bericht wil discarden zit ik daar altijd vast omdat ik steeds op de verkeerde knop drukEn vooral in een spel is dat menu nog langzaam ook
Zit je zo: links weeeeeeg, rechts inbeeeeeld, rechts weeeeeeeg, links inbeeeeeeeeld etc.
![]()
Slimme mensen drukken hem dan ook weg door constant op B re rammen. Alleen zit je dan vast in dat discard message menuquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jep. Ik heb vaak dat ik in dat menu ben en dan komt er iemand online, net als ik dat menu weg druk. En dan gaat ie dus naar het profiel van die persoon. En dat heb ik echt vaaaaaaaaak. En dat wordt irritant, want je xbox wordt er inderdaad traaaaaaaag van.
Je bedoelt die randjes? Die zijn inderdaad minder. Dus tip; volgende update hogere resolutie menu's !quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je de achtergrond van het dashboard wel eens bekeken? Waar je een soort fade van kleur naar kleur ziet? Pixels all the way.
Da's best een snuggere opmerkingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:27 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben niet slim. Verre van zelfs.
Ze zeggen ook dat mensen met een bril slim zijn, maar ik ben gewoon slechtziendquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:27 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben niet slim. Verre van zelfs.
http://www.2kgames.com/bioshock/html/news.htmquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:13 schreef AQuila360 het volgende:Waneer komt trouwens Bioshock uit? ik dacht augustus maar ik hoor en lees meerdere data's?
Zet hier: [360] Gears of War #20: Chainsaw noobing ftw! dus ook maar meteen een tvpquote:
Ik zoek nooitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:20 schreef swasfy het volgende:
[..]
http://www.2kgames.com/bioshock/html/news.htm
"For BioShock fans across the ocean, the official street date for BioShock in Europe is Friday, August 24, 2007."
Die was lastig te vinden.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:20 schreef swasfy het volgende:
http://www.2kgames.com/bioshock/html/news.htm
"For BioShock fans across the ocean, the official street date for BioShock in Europe is Friday, August 24, 2007."
Die was lastig te vinden.
bron: http://www.gamequarter.be/?p=news&nid=10517quote:Kwam eerst het ene Splinter Cell-deel na het andere, nu zullen we even moeten wachten op deeltje vijf. Splinter Cell: Conviction zal namelijk dit jaar niet meer halen.
Dit heeft Ubisoft onlangs bekend gemaakt in zijn laatste financiële persuitgave. De game zal verschijnen in het fiscale vierde kwartaal van 2007/2008. Deze periode loopt van 1 januari tot en met 31 maart 2008. Eerder stond Conviction gepland voor Q4 2007. Mogelijk is dit een tactische zet van Ubisoft, om zo al het gamegeweld van eind dit jaar te omzeilen. Feit is dat we wat langer moeten wachten tot we Conviction in de winkel kunnen vinden.
Conviction scheen ook nog niet zo heel goed te zijn. beetje gemengde gevoelens maar de nieuwe opzet spreekt mij wel erg aanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:51 schreef lordteddybeer het volgende:
Ene kant jammer, aan de andere kant ben ik blij want het werd wel erg druk dit najaar.
[..]
bron: http://www.gamequarter.be/?p=news&nid=10517
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
Is dit geen timed exclusief op de 360?
quote:Er gingen de laatste tijd geruchten de ronde dat de Xbox 360- en PC shooter BioShock uiteindelijk ook naar de PlayStation 3 zou komen. Vandaag is er een einde gekomen aan de 'soap'.
'BioShock komt niet naar de PlayStation 3', aldus een medewerker van 2K Games. Op het officiële forum van de game, zei hij namelijk het volgende: 'BioShock is for Xbox 360 and Games for Windows only, sorry!'.
Dit is natuurlijk een ongelofelijke domper voor de PlayStation 3-bezitters. BioShock belooft immers een titel van jewelste te worden. Een precieze datum voor de game is er momenteel niet.
Mooi zoquote:
Je moet dan sowieso geen ranked spelenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik geef Gears MP maar op. Ik ben echt te dramatisch slecht, even een paar potjes ranked gespeeld maar mijn hoofd ligt er al af voordat ik een hoekje om ben
Coop was idd geweldig, heb nog geen andere game gezien waarin dit zo goed was. Vond bijvoorbeeld de coop van Crackdown helemaal nix.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:02 schreef MMaRsu het volgende:
Gears is sowieso schijt in MP. Imo dan, vond er echt geen zak aan.
Coop was leuk btw.
Ze hebben een speciaal nummer als je belt met een gsm, maar dan nog sta je gewoon te lang in de wacht....blabla...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom bel je dan ook met je GSM?
Echt dat geklaag over helpdesks ook altijd, vaak kunnen ze niet eens meer zien dan de standaard shit.
"en ik ga 20 minuten in de wacht gvd bel met mijn gsm blabla", heb je geen vaste telefoon?
Ik heb de 360 sinds een halfjaar na launch en nog geen problemen gehad.. *klopt af*
Als je het eenmaal kunt is het geweldigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:02 schreef MMaRsu het volgende:
Gears is sowieso schijt in MP. Imo dan, vond er echt geen zak aan.
Coop was leuk btw.
Nah mijn 360 gaat ooit ook wel stuk, het is alleen een vraag van wanneer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:04 schreef Zeiksnor het volgende:
[..]
Ze hebben een speciaal nummer als je belt met een gsm, maar dan nog sta je gewoon te lang in de wacht....blabla...
Ik voel mij gewoon niet goed geholpen en in de zeik genomen, maar je kunt er niets aan doen.
Hoewel ik altijd plezier heb gehad met mijn 360 is dit toch weer een domper eerste klas.
Alternatief is in mijn ogen ook niet alles, maar daar hoor ik toch minder hardwareklachten over.
Btw....ik hoop het niet voor je, maar jouw 360 heeft de schijn tegen dat hij het zal blijven doen.
*klopt ook af voor jou*
Ik kon het wel, maar vond het gewoon saai.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je het eenmaal kunt is het geweldig.
Dat is ook wel zo ja, heb hardcore en insane coop gespeeld erg leuk maar dan ken je het wel!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:13 schreef Rossdale het volgende:
Co-op is wel gaaf ja. Alleen als je de storymode al 3 keer hebt doorlopen is voor mij die lol er ondertussen wel af
Als je vrij nieuw bent met GoW multiplayer is ranked ook niet echt de beste plek om 't te leren. Echt druk is 't online niet meer dus de die-hard (kut amerikanen) users blijven over. GoW moet je leren spelen met mensen uit je friendslist. Er is maar weinig op de wereld zo bevredigend als bijvoorbeeld met je shotgun het hoofd van Bartje Twi eraf te schieten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:00 schreef Rossdale het volgende:
Speelde MP alleen maar voor de achievements. Maargoed misschien maar gewoon unranked proberen danGeef het spel nog 1 kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |