Ik moest nog even wachten toen ik daar zat, omdat er iemand voor me moest waarvan de instructeur een sterfgeval had en naar een begrafenis moest. Geen probleem natuurlijk om die even voor te laten. Toevallig wel 3 mensen die voor me waren alledrie gezakt
Was niet echt bevorderlijk voor de zenuwen, maar blijkbaar hielpen de bananen goed
Hoewel ik ook gewoon wist dat ik het kon.
1. Lopen met de motor en op de middenbok zetten. Geen enkel probleem natuurlijk.
2. Lanzame slalom. Die ging de eerste keer nogal hoekig. Dat zijn de examinator ook. Moest wat eerder insturen om ook de laatste pion nog goed te kunnen draaien. 2e keer geen probleem.
3. De noodstop. Die mocht ik nog een keertje overdoen, maar zonder aantekening. Hij dacht dat ik met 60 aan kwam rijden, dus ik legde nogal wat rubber van mijn achterwiel neer. Nog een keertje dus en toen wel goed.
4. Vertragingsoefening. Gewoon in 1 keer goed,
5. Uitwijkoefening. Volgens de examinator werkte ik niet genoeg. Ik reed gewoon de laatste pion om. Nog een keertje en probleemloos.
6. Stapvoets rijden. In 1 keer goed.
7. Precisiestop. Geen probleem in 1 keer.. Examinator kwam meteen naar me toe en gaf me een hand. Ik was zelf nog verbaast dat ik er al 7 gedaan had
Was wel een leuke kerel. Beter dan de mensen die je meestal treft voor de B. Dat zijn vaak nogal chagrijnige en norse mensen volgens mij. Voordat we begonnen vroeg hij nog of ik wist hoeveel ik er goed moest doen. Ik zeg: "Uhm.. ja gewoon 7, dan is het binnen". Moest tie wel om lachen. Hij zei: "Ja dat is wel het beste, maar 5 is in principe genoeg."
Dus vrolijk begonnen en snel klaar. En mijn instructeur had haast door dat wachten natuurlijk, dus we zijn lekker vlot doorgetrokken naar de rijschool terug. Kwartiertje te laat voor de volgende. Maar nog wel mijn AVD datum gepland. Hij gaat nu eerst 3 weken op vakantie helaas en de eerstvolgende datum die hij had was pas 12 oktober. Maar goed. Heb ik dan in principe nog 1,5 maand voor, als je zijn vakantie en dus 3 weken niet rijden daarbij optelt. Dus als je het zo bekijkt valt het wel mee. Het is niet anders in ieder geval..
![]()
Maar... whoooooooohie... AVB is binnen
![]()
quote:
Het was inderdaad heerlijk weer. Lekker zonnetje erbij. Wel een beetje wind, maar daar heb ik geen last van gehad. Ik ben blijhij!! haha
[ Bericht 10% gewijzigd door Psychonikeo op 30-07-2007 15:58:20 ]