U gaat door naar de volgende ronde!!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
een auto hoef je niet rechtop te houden.. Door het gassen hou je namelijk je fiets overeind

probeer maar is je leren pak uti te trekken met dit weerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:56 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
U gaat door naar de volgende ronde!!!!![]()
Nee maar ik zal het wel af moeten leren hoor. Of ik geef te veel gas of juist te weinig in zo'n bocht (vanuit stilstand).
Het was ook zo fakking warm..dat gezweet is iig niet zo fijn.

Thank god there's a combiquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
probeer maar is je leren pak uti te trekken met dit weer![]()

Niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:38 schreef fs180 het volgende:
maakt het er niet beter op zeg

quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet?
Gewoon even jasje los ritsen.
Hatsjikidee.![]()

ja das beetje lastig soms, maar ik ben lenigquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:09 schreef Lennox het volgende:
*herkent*
Combi aan elkaar ritsen vind ik ook drama. Aan achterkant ritsen lukt maar matig hoor

poeh, moet er niet aan denken dit te hebben tijdens avb trouwensquote:Op maandag 6 augustus 2007 09:44 schreef Den_Haag het volgende:
Vanmiddag een stuke rijden. Maar hopen dat het dit weer blijft.

Idd!!1111111111111quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
poeh, moet er niet aan denken dit te hebben tijdens avb trouwens![]()

Gistermiddag even gedaanquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:34 schreef -XX- het volgende:
Lekker rijdt weer men!!!!!!
Uitwaaien in de wind![]()

Succes alvast!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:43 schreef Beach het volgende:
Donderdag voor de derde keer theorie; ik ben wel een enorme ezel als ik het dan nog niet haal![]()
![]()

bij mij precies hetzelfde.. alleen dan AVD ipv AVBquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:36 schreef DownForZ het volgende:
Nog 2 weekjes, en dan weer lesduurt veelste lang
dan een maandje lessen en dan AVB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |