Dit is de eerste keer dat ik het met je eens benquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:47 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ik ben geen huubfan maar die heeft meer lef in z'n linkerteen dan die Kennix![]()
Knap, Lief, Vrolijk, Mannelijk, Spontaan, Sterk, Slim, Aardig, Grappig, Enthousiast,quote:
Ik heb een hekel aan geweld, maar nog meer een hekel aan selectieve verontwaardiging.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Hoi meneer neemmenietzoserieus, Dat die aso's in de kooi een hele vreemde en agressieve actie uitvoeren en daar dan reacties van streamers op komen, waar dan negatieve publiciteit op volgt, vindt u dus eigenlijk de schuld van streamers? Een beetje vergezocht. Liefs
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Knap, Lief, Vrolijk, Mannelijk, Spontaan, Sterk, Slim, Aardig, Grappig, Enthousiast,
Emotioneel, Behulpzaam, Sociaal, Opwindend, Knuffelig, Schattig, Sexy, Avontuurlijk,
Open, Betrouwbaar, Ondeugend, Leuk......![]()
Ja, haar geheugen is nog niet aangetast door overmatig alcohol gebruik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:46 schreef riri het volgende:
Lieke heeft een perfekt geheugen...ze weet precies wanneer zich wat heeft afgespeeld
Sjaaltjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kennix
Kannix
Denktnix
Doetnix
wie vult aan ?
dusnixquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Knap, Lief, Vrolijk, Mannelijk, Spontaan, Sterk, Slim, Aardig, Grappig, Enthousiast,
Emotioneel, Behulpzaam, Sociaal, Opwindend, Knuffelig, Schattig, Sexy, Avontuurlijk,
Open, Betrouwbaar, Ondeugend, Leuk......![]()
Doe ik!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan geweld, maar nog meer een hekel aan selectieve verontwaardiging.
PS. Thnx voor je positieve benadering, hou dat vast!
ja wel palma noem je die soortquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
Veel dommer dan Amanda worden ze niet gemaakt, volgens mij![]()
Liktnix.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kennix
Kannix
Denktnix
Doetnix
wie vult aan ?
Zakkenvuller.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kennix
Kannix
Denktnix
Doetnix
wie vult aan ?
stuk rottend vleesquote:
Realistischquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oohhhhh, op DIE manier eens![]()
Ik vind en wil niet dat het van de buis moet. Ik wil dat het wordt opgekalefaterd en nog lang doorgaat.
Isnietgoedgecastvantiendusisgewoondriekeernixquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kennix
Kannix
Denktnix
Doetnix
wie vult aan ?
Weltrustequote:
Hij gunt haar het uitje wel, dit gaat over iets wat tijdens de stemming gebeurde.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:51 schreef Day het volgende:
Waarom maakt Huub eigenlijk ruzie met Lieke? Waarom gunt hij haar gewoon niet dit uitje? Ze heeft 'm al die tijd bijgestaan.
Nee zelfs met drank gaat het die dennix niet lukken want ze wil Brian niet kwijt en ze heeft al vaak uitgesproken dat ze niet vreemd gaat als ze een relatie heeft dus dit is bij voorbaat al kansloosquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda met een flesje in dr mik........ makkie. Maar Dennis is te bang voor Brian.
Jaloezie, angst omdat Lieke gaat powerboaten met Brian......quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:51 schreef Day het volgende:
Waarom maakt Huub eigenlijk ruzie met Lieke? Waarom gunt hij haar gewoon niet dit uitje? Ze heeft 'm al die tijd bijgestaan.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |