Ligt eraan wat jij weetquote:
Belachelijk! De politiek heeft hier mijns inziens geen jota mee te maken!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
De politiek zou een programma als 'De Gouden Kooi' best mogen verbieden.
eens: 62%
oneens: 38%
Aantal stemmen: 368
BRON: Nova
Ze schampen vast allemaal af, want hij durft niet te richten......quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:22 schreef Day het volgende:
Oh god, Dennis gaat zijn pijlen nu richten op Brian?
Ach lieve schatquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zeg....een paar uurtjes geduld en het wordt een nacht in de gouden kooi die je je
nog LAAAANG zult gaan heugen !!
Ga je alweer naar eemnes dan om je "vriendje" op te halen? maak me blij en doe het dit keer gewoonquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zeg....een paar uurtjes geduld en het wordt een nacht in de gouden kooi die je je
nog LAAAANG zult gaan heugen !!
Daar krijgen ze vast geen meerderheid voor. Alhoewel, Nederland lijkt wat dat betreft wel steeds meer op een voormalig Oostblokland.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:19 schreef F04 het volgende:
[..]
Laten we met z'n alleen óneens' stemmen? Straks gaat de CU nog programma's verbieden.![]()
Niets.....quote:
Ehh.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:23 schreef mazaru het volgende:
Begrijp ik nou goed dat ze een kwartetje willen gaan doen?
ja de terror op huub is over, die was te erg en is teruggefloten door de redactiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:22 schreef Day het volgende:
Oh god, Dennis gaat zijn pijlen nu richten op Brian?
Welkom in ons democratisch landjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Belachelijk! De politiek heeft hier mijns inziens geen jota mee te maken!
Oneens dus!
Alweerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:19 schreef dgk_fan het volgende:
Je hoort het van Jaap: DENNIS HEEFT SNODE PLANNEN VOOR VANACHT !!
ZIJ.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehmm, iedere dag lekker uitslapen tot 9 uur
Gratis verstrekking van kleding
Gratis onderdank en voedsel
Vergoeding per maand
Cursusje nagelshit ed
Gratis iedere nacht haar grootste hobby
Af en toe een leuk uitje
Kans (op papier) op hoofdprijs
wtf is nu dom, zij of wij?
Dan weet ik zeker meerquote:
Dennix en Nadia met Brian en Amanda.quote:
Er zijn in dit land al regels genoeg die door de regering worden bepaald.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Belachelijk! De politiek heeft hier mijns inziens geen jota mee te maken!
Oneens dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |