Arveladze en de Cler waren toch wel de oudjes daar, en die zijn beide vertrokken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg laag. De selectie is net zo jong als vorig jaar volgens mij, en wie deed er tot de laatste speeldag mee aan de titel?
Dat je het hoopt is wat anders.
Ik verwacht dit jaar een spannende strijd tussen de top4.
Tja, maar ze hebben nog zat goeie spelers, en er is net iemand gekocht, en ook AZ zal het hier niet bij laten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Arveladze en de Cler waren toch wel de oudjes daar, en die zijn beide vertrokken.
Wie is er net door AZ gekocht dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, maar ze hebben nog zat goeie spelers, en er is net iemand gekocht, en ook AZ zal het hier niet bij laten.
Nee, ik doe niet aan koffiedik kijken, zowel Ajax, AZ, psv als F;noord zie ik dit jaar als titelkandidaten, gewoon op basis van "op papier" elftallen.
Die Italiaanse spits?quote:
Is nog altijd niet bevestigd, dus hij is nog geen az speler.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:59 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die Italiaanse spits?
En er zijn 2 oudjes vertrokken maar aan kwaliteit hebben ze niets ingeleverd denk ik. Shota misschien, maar die 2 spitsen zijn veelbelovend....
Nee ok, maar goed, daar komen echt nog wel wat bekende namen heen hoor. Scheringa zal echt niet nu al de handdoek in de ring gooien. Denk dat als AZ dit jaar weer overal naastgrijpt dat hij wel eens zal gaan nadenken. Maar hij was zo dichtbij.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is nog altijd niet bevestigd, dus hij is nog geen az speler.
Oke, laten we bij Italiaanse ploegen een slag om de arm houden, maar verwacht wel dat dit dik in orde komt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is nog altijd niet bevestigd, dus hij is nog geen az speler.
Alleen Feyenoord toch? Ajax is Babel kwijt en daar is een sub voor terug gekomen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Alleen ajax en feyenoord zijn even goed gebleven / beter geworden op papier.
Dat is onzin natuurlijk. Babel is, hoewel het geen dragende speler was, een groot verlies. De Mul is een minder groot verlies maar de enige traditionele buitenspeler die we hadden. Pas als er vervangers zijn voor die twee kun je zeggen dat we minstens even goed zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Dat is al meer dan 15 jaar niet meer gebeurtquote:
psv is defensief verzwakt... verder vind ik er nog een aardig team staan. Zeker voorin..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:07 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Babel is, hoewel het geen dragende speler was, een groot verlies. De Mul is een minder groot verlies maar de enige traditionele buitenspeler die we hadden. Pas als er vervangers zijn voor die twee kun je zeggen dat we minstens even goed zijn.
Ajax heeft wel Davids erbij vergeleken met het begin van het vorige seizoen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:07 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Babel is, hoewel het geen dragende speler was, een groot verlies. De Mul is een minder groot verlies maar de enige traditionele buitenspeler die we hadden. Pas als er vervangers zijn voor die twee kun je zeggen dat we minstens even goed zijn.
Ja sorry ik had Suarez al bij ons opgeteld.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, hoe heet die Deen ook alweer?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:09 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
psv is defensief verzwakt... verder vind ik er nog een aardig team staan. Zeker voorin..
Kennedy Bakircioglu in plaats van Tom de Mul is een verbetering, Ismael Urzaiz erbij is een verbetering en als er nog iemand (Luis Suarez) wordt gehaald als opvolger van Ryan Babel, is dat ook een verbetering.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoogste tijd dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is al meer dan 15 jaar niet meer gebeurt![]()
Probeer 33 jaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als Ronald Koeman klaar is bij jullie kunnen jullie weer opnieuw beginnen dus ik denk dat dan het moment is om 4e te worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet hoor, maar hoe komt iedereen er bij dat Suarez naar Ajax komt? Voor zover ik weet zijn vergelijkbare zaken vaak uitgepakt in het voordeel van de club waar de speler nu speelt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja sorry ik had Suarez al bij ons opgeteld.
Noem eens een paar zaken. Het gaat toch om sportieve en financiele positie verbetering?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet hoor, maar hoe komt iedereen er bij dat Suarez naar Ajax komt? Voor zover ik weet zijn vergelijkbare zaken vaak uitgepakt in het voordeel van de club waar de speler nu speelt.
Samaras, toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:21 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Noem eens een paar zaken. Het gaat toch om sportieve en financiele positie verbetering?
Clubs winnen vaak die arbitragezaken ja, maar dan toch zijn die spelers binnen de korste keren weg, zie De Boertjes en idd Samaras. Er ontstaat toch een onwerkbare situatie, zeggen ze dan...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet hoor, maar hoe komt iedereen er bij dat Suarez naar Ajax komt? Voor zover ik weet zijn vergelijkbare zaken vaak uitgepakt in het voordeel van de club waar de speler nu speelt.
Dat was alleen financieel een verbetering aangezien Man City al jaren voor de kat z'n kut meedoet in de PLquote:
Ajax niet dan..?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat was alleen financieel een verbetering aangezien Man City al jaren voor de kat z'n kut meedoet in de PL.
Nee, Ajax speelt niet in de PL.quote:
Lees nu mijn posts nog eens goed en je begrijpt zelf dat deze reactie als een kut op Dirk slaatquote:
Als het zo makkelijk zou zijn, dan zal Sneijder ook wel naar de rechter stappen. Ik vind het gewoon een beetje triest. Een contract is een contract, en dan had je hem maar niet moeten tekenen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:21 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Noem eens een paar zaken. Het gaat toch om sportieve en financiele positie verbetering?
Wat een onzin zeg, als je in de tussentijd een beter aanbod krijgt is het logisch dat je daar voor gaat..... Dat gebeurt bij elk willekeurig bedrijf ook.. En clubs zijn nou eenmaal werkgevers, dus zo gek is het niet..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk zou zijn, dan zal Sneijder ook wel naar de rechter stappen. Ik vind het gewoon een beetje triest. Een contract is een contract, en dan had je hem maar niet moeten tekenen.
Dat is natuurlijk geen vergelijking. Als Ajax Sneijder niet had ontdekt was er ook wel weer een andere club geweest. Je hebt wel gelijk dat de relatie tussen Ajax en Sneijder veel langer en hechter is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Alleen wel erg zonde omdat hij alles aan Ajax te danken heeft, dit itt Suarez. Ik bedoel, als Groningen hem niet had gehaald was het wel een andere club geweest..
Maar was hij ook zo opgeleid? Daar doelt Daggla ook op denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen vergelijking. Als Ajax Sneijder niet had ontdekt was er ook wel weer een andere club geweest. Je hebt wel gelijk dat de relatie tussen Ajax en Sneijder veel langer en hechter is.
Ik begrijp Daggla's punt ook wel, maar dat Sneijder alles aan Ajax te danken heeft gaat mij ook wel wat ver.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar was hij ook zo opgeleid? Daar doelt Daggla ook op denk ik.
Zoals het nu is, heeft hij ook alles aan Ajax te danken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik begrijp Daggla's punt ook wel, maar dat Sneijder alles aan Ajax te danken heeft gaat mij ook wel wat ver.
Precies! Ajax staat bekend om z'n jeugdopleiding..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar was hij ook zo opgeleid? Daar doelt Daggla ook op denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |