Luis Suarez halen als linksbuiten is echt verschrikkelijk stom, vonden ze Ryan Babel op die positie nou echt een succes? Als we toch wat geld te besteden hebben, waarom dan geen échte linksbuiten halen? Maar goed, wanneer men Luis Suarez haalt en 4-1-2-1-2 wil gaan spelen, ben ik juist wel heel erg blij!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:24 schreef Blight het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan. Ten Cate ziet het zelf ook zo, overigens.
Het enige minpuntje vind ik echter de eventuele komst van Suarez. Die jongen is een goede voetballer, maar naar mijn idee niet iemand die er meteen zal staan. Dan zou ik liever zien dat Ajax werk maakt van bijvoorbeeld Albert Luque. De Spaanse enclave kan best nog iets groter, immers..
Lijkt me een signaal richting zowel Sneijder als v Geel eigenlijk......quote:Als geld mijn drijfveer was, had ik beter in Barcelona kunnen blijven. Ik ben weer naar Nederland gekomen omdat een kampioenschap nog op mijn palmares ontbreekt. Wat is er mooier dan dat te bereiken in de stad waar ik ben geboren? Maar als Sneijder toch vertrekt, zal ik mijn persoonlijke doelstelling waarschijnlijk moeten aanpassen”, aldus Ten Cate.
Ik denk persoonlijk dat Suarez er wel heel snel "is".quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:24 schreef Blight het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan. Ten Cate ziet het zelf ook zo, overigens.
Het enige minpuntje vind ik echter de eventuele komst van Suarez. Die jongen is een goede voetballer, maar naar mijn idee niet iemand die er meteen zal staan. Dan zou ik liever zien dat Ajax werk maakt van bijvoorbeeld Albert Luque. De Spaanse enclave kan best nog iets groter, immers..
Met Suarez erbij kan je iig schuiven en zo gaan spelen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Luis Suarez halen als linksbuiten is echt verschrikkelijk stom, vonden ze Ryan Babel op die positie nou echt een succes? Als we toch wat geld te besteden hebben, waarom dan geen échte linksbuiten halen? Maar goed, wanneer men Luis Suarez haalt en 4-1-2-1-2 wil gaan spelen, ben ik juist wel heel erg blij!
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er is maar een echte tank natuurlijk en die speelt nu bij ons..
Als je goed kijkt zie je Philippe Leonard nog trillen van angst.quote:
Worden mooie clashes dit seizoen.quote:
Echt, who fucking cares.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:56 schreef w00h00 het volgende:
komt net uit bed gerold
Er stond een nieuwsartikel over Ajax wat al gepost was. Dat heeft hij uit z'n bericht geknipt omdat deze dus dubbel bleek.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Echt, who fucking cares.
Koop een dagboek ofzo.
Er stond eerst wat anders, wat dus al gezegt was. Dus heeft hij zijn post ge-edit. En als jij nou niet zo kansloos op alles wat maar enigszins off topic is reageert, hoef ik deze reactie ook niet te plaatsen en kunnen we weer verder on topic gaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Echt, who fucking cares.
Koop een dagboek ofzo.
Ah, ik dacht al..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Er stond een nieuwsartikel over Ajax wat al gepost was. Dat heeft hij uit z'n bericht geknipt omdat deze dus dubbel bleek.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:28 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt wel een beetje op Tony Montana/Al Pacino eigenlijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |