Hm? Hij had toch al ergens getekend?quote:Christian Wilhelmsson is nog altijd zoekende naar een nieuwe werkgever. Bolton Wanderers heeft interesse getoond in de Zweedse aanvaller van Nantes, volgend seizoen uitkomend in de Ligue 2. (The Sun)
In Engeland ergens! Was het niet Man City?quote:
Zo'n clubhoer is het niet hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In Engeland ergens! Was het niet Man City?
Maar hoe dan ook, zo'n clubhoertje hoef ik niet hoor.....
Misschien proberen ze het al tijden, maar wil hij niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:57 schreef Blight het volgende:
Uitstekende rechtsbuiten. Helaas zie ik het niet gebeuren dat Ajax hem ook daadwerkelijk zal proberen te contracteren. Dat 'gerucht' blijkt al jaren loos.
Sinds ie weg is bij Anderlecht speelt ie elk seizoen ergens anders toch?quote:
Hij is naar Nantes gegaan maar daar is ie uitgeleend aan as roma.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sinds ie weg is bij Anderlecht speelt ie elk seizoen ergens anders toch?
Of haal ik nu 2 spelers door elkaar..
Okay, dat valt nog mee idd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is naar Nantes gegaan maar daar is ie uitgeleend aan as roma.
Hoelang is hij dan al weg bij Anderlecht?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sinds ie weg is bij Anderlecht speelt ie elk seizoen ergens anders toch?
Of haal ik nu 2 spelers door elkaar..
quote:2001 Stabćk IF 25 6 Noorwegen
2002 Stabćk IF 26 6 Noorwegen
2003 Stabćk IF 9 4 Noorwegen
2003/04 Anderlecht 26 4 Belgie
2004/05 Anderlecht 31 4 Belgie
2005/06 Anderlecht 31 5 Belgie
2006/07 AS Roma 19 1 Serie A
2006/07 FC Nantes 14 0 Frankrijk
Kijk eens een pagina terugquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:01 schreef M0NTANA het volgende:
Kongo-Kim Kallström (Olympique Lyon) staat nu ook in de belangstelling van Valencia, als de transfer van Lucho González (FC Porto) geen doorgang vindt.
Nee, hij heeft enkel gesproken met Manchester City en daarnaast toonden nog wat PL-clubs interesse in hem. Persoonlijk zou ik hem héél graag naar Ajax zien komen, super-rechtsbuiten en in geval van nood kan hij ook op links, maar ik heb het idee alsof men bij Ajax niet gescharmeerd is van hem.quote:
Alles staat bij mij op één pagina, maar ben simpelweg te lui om alles door te lezen!quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:05 schreef sjimz het volgende:
Dit jaar hoor je niets van dat gerucht, dus je kan er 100% zeker van zijn dat Wilhelmsson naar Ajax komt
Hoe doe je dat danquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alles staat bij mij op één pagina, maar ben simpelweg te lui om alles door te lezen!![]()
Ik heb ook niet het idee dat Ajax actief achter deze speler aan jaagt, nee. Maarja, als hij praat met een club als Manchester City zie ik het sowieso niet echt gebeuren. City is ontzettend kapitaalkrachtig nu ze over zijn genomen door die Aziaat. Ajax kan hen qua salarisbudget niet overtreffen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, hij heeft enkel gesproken met Manchester City en daarnaast toonden nog wat PL-clubs interesse in hem. Persoonlijk zou ik hem héél graag naar Ajax zien komen, super-rechtsbuiten en in geval van nood kan hij ook op links, maar ik heb het idee alsof men bij Ajax niet gescharmeerd is van hem.
Sommige voetballers, say 1 op de 9128098327379864826, kiest een club op basis van sportieve beweegredenen..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat Ajax actief achter deze speler aan jaagt, nee. Maarja, als hij praat met een club als Manchester City zie ik het sowieso niet echt gebeuren. City is ontzettend kapitaalkrachtig nu ze over zijn genomen door die Aziaat. Ajax kan hen qua salarisbudget niet overtreffen.
En wat voor een.quote:
Bij "Opties" (klik) staat halverwege de pagina "Voorkeuren voor lezen & reageren" en daar kies je bij "Maximum aantal berichten per pagina" voor 305 ofzo, ik heb het op 400 staan.quote:
Plus het feit dat het Manchesterquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:16 schreef M0NTANA het volgende:
Als ik Christian Wilhemsson zou zijn, zou ik voor Ajax kiezen in plaats van Manchester City. Ten eerste omdat je dan voor de titel speelt, ten tweede omdat je wellicht CL speelt en ten derde omdat Ajax met een échte rechtsbuiten speelt, toch zijn favoriete positie. Maar goed, daarentegen is de PL wel een heel aantrekkelijke competitie en kan hij vast veel Ponden verdienen.
400, mag wel hoor, maar na 300 gaat het topic dichtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bij "Opties" (klik) staat halverwege de pagina "Voorkeuren voor lezen & reageren" en daar kies je bij "Maximum aantal berichten per pagina" voor 305 ofzo, ik heb het op 400 staan.
Je hebt altijd wel wat mods die doorposten....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
400, mag wel hoor, maar na 300 gaat het topic dicht.
Hij heeft al een uitgebreider Ajax verleden dan menig ander speler.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:21 schreef Longmen het volgende:
Ah De Wilhelmson troef wordt weer gespeeld hier.
Weet ik, maar je hebt altijd van die fuckin' irritante mod's die (soms onbewust) door een slotje heenposten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
400, mag wel hoor, maar na 300 gaat het topic dicht.
Club zelf vind ik niet zo bijzonder, tenue wel en ik vergat het stadion te melden. Want ik kan best begrijpen dat CHristian Wilhelmsson liever in het City of Manchester Stadium speelt dan in de Amsterdam ArenA.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:17 schreef Blight het volgende:
[..]
Plus het feit dat het ManchesterCity
is.
Ja, maar 100 posts?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet ik, maar je hebt altijd van die fuckin' irritante mod's die (soms onbewust) door een slotje heenposten.![]()
Ik ook, maar ik wil wel zeggen dat het een absolute vakman isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:38 schreef S-Two het volgende:
Ik ben benieuwd waar Van Geel nog meer mee aan komt zetten.
Hoe kom je daar nu ineens op?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Hey, nog ff terugkomend op die rode kaart van Urby tegen Sparta Praag vorig jaar. Was die nou terecht? Ik was nogal lam namelijk en had het idee dat het een onterechte was.
Komt ie toch weer bij joden te spelen!quote:Wesley Sonck zet zijn loopbaan mogelijk voort in Israël. De voormalig Ajacied is op een zijspoor beland bij Borussia Mönchengladbach en staat in de nadrukkelijke belangstelling van Maccabi Tel Aviv. (Sportwereld)
Hij komt jongensquote:Ajax zeer geinteresseerd in Delgado
vrijdag 20 juli, door SV, Amsterdam, 12:55u, Reforma
De website Reforma meldt vrijdag rond het middaguur op haar website dat Ajax belangstelling heeft vpor de 25-jarige Argentijnse aanvaller César Delgado.
Die geruchten gingen al lang, maar dit is het eerste bewijs dat Ajax echt belangstelling heeft voor Delgado. De talentvolle aanvaller speelt momenteel voor Cruz Azul in de hoogste Mexicaanse divisie.
Ander topic kwam het ineens weer op. En ik ga morgen weer naar Praag.quote:
Wat een verschrikkelijk stukje. Er staat werkelijk niets nieuws in.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:02 schreef Urquhart het volgende:
De website Reforma.........ik vind het allemaal te vaag hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |