Inderdaad is er een alternatief?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:05 schreef Cootz het volgende:
De grote vraag is: wie?
Dat krijg je dus als je pakweg de laatste 35 jaar vrijwel geen enkele jonge gemotiveerde journalist de kans hebt gegeven om zich in te werken ...quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:05 schreef Cootz het volgende:
De grote vraag is: wie?
Die jongen die het vergelijkbare programma bij de BRT doet was ook niet geweldig.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als je pakweg de laatste 35 jaar vrijwel geen enkele jonge gemotiveerde journalist de kans hebt gegeven om zich in te werken ...
Tjah, je hebt uitstraling en ervaring, maar van hem zal je dan weer zo geen feitenblunders al van Mart horen hé. Daarbij, daarnet was er op de VRT toch wel een héél leuke uitzending hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die jongen die het vergelijkbare programma bij de BRT doet was ook niet geweldig.
voor een dergelijk programma moet je toch iemand met wat ervaring en uitstraling hebben.
Ik vind zijn presentatie bij de tour etappe van de dag steeds meer over the topquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:02 schreef tong80 het volgende:
Ik erger me soms aan hem. Maar dan heeft ie weer iets vertederends of leuks. laat hem maar lekker zitten waar ie zit. Mart hoort bij de Tour.
Dionequote:Op donderdag 19 juli 2007 23:50 schreef Remzz het volgende:
Tja wie....?
quote:
Moet Herbie naast mijn hele winter en zomermiddagen nu ook nog mijn zomeravonden verpesten?quote:
Ik doe het wel, als ze me hetzelfde betalen als Mart. Probleem is alleen dat het inhoudelijke aspect nul waarde heeft momenteel. Sinds Kees Jansma weg is, heeft Mart nooit inhoudelijke kritiek gehad. Iedereen heeft bij de NOS zitten snurken. Het lijkt wel de krant af en toe...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:22 schreef golfer het volgende:
Het is wel weer duidelijk. Op FOK! is iedereen die een beetje 50+ is uitgerangeerd, bejaard, achterhaald, levend lijk enzovoort.
Vakmanschap heb je natuurlijk al opgebouwd op je 20ste, dus welke FOK!-er voelt zich geroepen het over te nemen?
vakmanschap? hij heeft jaren ervaring dat klopt maar een beetje meer verdieping in de materie zou wel mogenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:22 schreef golfer het volgende:
Het is wel weer duidelijk. Op FOK! is iedereen die een beetje 50+ is uitgerangeerd, bejaard, achterhaald, levend lijk enzovoort.
Vakmanschap heb je natuurlijk al opgebouwd op je 20ste, dus welke FOK!-er voelt zich geroepen het over te nemen?
Inventaris? Wil je hem laten afsterven als Jean? Dit is meelijwekkend genoeg..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
NEE, Mart hoort bij de inventaris van de Tour.
Ze moeten wel meer verstand van het (hedendaagse) wielrennen hebben dan Mart..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Eigenlijk zou ik best eens een keer Clairie Polak (van de radio 1 journaal) dit willen zien doen als Mart niet meer wil. Alleen weet die te weinig van fietsen ben ik bang.
Waarom niet Bas Haring? Die kan hele leuke TV maken. En zou er iets eigens van weten te maken.
wat is daar tenenkrommend aan? ze krijgen wel dingen voor elkaar die de rest niet voor elkaar krijgt of wil krijgen. Het levert altijd wel leuke items op vooral vandaag. En een presentator moet ook niet teveel op de voorgrond treden (hé mart). De gasten moeten de uitzending meer maken dan een presentator. Dat was op de VRT vandaag het geval, daar laten ze mensen tenminste nog uitpraten. Mart kwaakt er nog wel eens tussendoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Deze zomer is niet altijd top, maar ik zou Mart voor geen goud willen missen. Wat betreft die BRT avondetappe, vind ik de presentator regelmatig volkomen wegvallen tov de gasten, en die items van die Lieve...jezus wat tenenkrommend is dat.
Vandaag was het een schitterende aflevering met Ludo en Lien , en gisteren was het ook leukquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:27 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het geprobeerd op de VRT wat een saaie zooi zeg.
Uitzonderingenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vandaag was het een schitterende aflevering met Ludo en Lien , en gisteren was het ook leuk![]()
dat is 9 van de 10x de avondetappe toch ook tong?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:27 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het geprobeerd op de VRT wat een saaie zooi zeg.
Dat gaat ook met Mart gebeuren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:45 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Inventaris? Wil je hem laten afsterven als Jean? Dit is meelijwekkend genoeg..
![]()
IMO wel ja, meestal is de avondetappe nog een stuk saaier, want daar gaat meer niet over wielrennen. Praten over franse chansons in een sportprogrammaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is 9 van de 10x de avondetappe toch ook tong?
helaasch moet ik je gelijk gevenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ook bij Mart gaat de wijn en de leeftijd zijn tol eisen.![]()
Na deze popijopi zin ben ik afgehaakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:27 schreef devvertje het volgende:
hij mag echt snel dood gaan wmbt.......
Jij valt dan ook binnen de doelgroep aan je sig te zienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vandaag was het een schitterende aflevering met Ludo en Lien , en gisteren was het ook leuk![]()
Ja, dat is een spannende verteller.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Misschien dat Erik Breuking 't over gaat nemen na zijn carriere als ploegleider.![]()
Zijn voice-over bij de samenvatting van de etappe is idd erg irritant.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:59 schreef Ericr het volgende:
Er is helaas niks beters, maar het niveautje Josti waarmee Mart de kijkers meestal aanspreekt vind ik zwaar irritant.
Touchéquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:46 schreef Coelho het volgende:
Ik vind juist dat Mart precies past in het gemoedelijke karakter van deze uitzendingen. Mart is een icoon, persoonlijkheid en weet te boeien door zijn all round sportkennis. Ik zie hem als de huisarts onder de sportverslaggevers. Hij weet een beetje van veel.
Ho ho, Bram is duidelijk een opvolger van DuCrot.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:42 schreef Waaghals het volgende:
De ideale opvolger is natuurlijk Bram Tankink
moet ie wel stoppen met fietsen
Dat komt echt niet goed, die tikt Dijkstra er zo een paar opquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:47 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Ho ho, Bram is duidelijk een opvolger van DuCrot.
Van Nieuwkerken weet bijzonder weinig van wielrennen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:12 schreef MichelWuyts het volgende:
Voor de avondetappe gewoon Mathijs van Nieuwkerken, volgens mij weet hij ook nog wel wat van sport af(zijn sportprogramma)
Mart weet ook niet superveel, het gata om het presenteren en in Holland Sport hefet ie toch wel wat ervaring opgedaan en hij lijkt ook altijd geinteresseerd in het wielrennenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Van Nieuwkerken weet bijzonder weinig van wielrennen.
Dat weet Smeets ook niet, hij herkent ook amper renners, maar hij is gewoon goed als presentatorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:17 schreef Burghardt het volgende:
Hij kan wel fatsoenlijke interviews doen, dat hij niet weet wie er in '65 de bolletjestrui won boeit niet. Is wel iemand die zich fatsoenlijk in onderwerpen kan verdiepen.
Alsjeblieft nietquote:
De Jong hoeft ook niet te presenteren, maar items maken met wielrenners. Een sprintje filmen tussen Theo Bos en McEwen of zo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet
Ik kan die man echt niet aan horen met zijn manier van interviewen...
Matthijs van Nieuwkerk zou leuk zijn maar ik denk niet dat hij zin heeft zich in het wielrennen te verdiepen.
Dat zou hij wel leuk kunnen ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:21 schreef Burghardt het volgende:
[..]
De Jong hoeft ook niet te presenteren, maar items maken met wielrenners. Een sprintje filmen tussen Theo Bos en McEwen of zo.
Niet zo'n enorme degradatie tegenover Dijkstal en List.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:22 schreef -skippybal- het volgende:
Als Matthijs komt krijg je mensen als Lange Frans, Giel Beelen en Georgina Verbaan te gast.
Voor de kijkcijfers hoeven ze het niet te laten het staat dagelijks bij de top 5 best bekeken programma's van de dag. En het word ook beter bekeken dan de jaren hiervoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:26 schreef Cootz het volgende:
Ik verwacht dat er geen opvolger komt. Het is al vaker een vraagteken geweest of de 'avondetappe' blijft bestaan. Waarschijnlijk gaat Mart er nog een paar jaar mee door en houdt hij er dan mee op, wat het programma dan definitief de das om doet...
Bolletjestrui bestond toen nog niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:17 schreef Burghardt het volgende:
Hij kan wel fatsoenlijke interviews doen, dat hij niet weet wie er in '65 de bolletjestrui won boeit niet. Is wel iemand die zich fatsoenlijk in onderwerpen kan verdiepen.
Nou die insite knowhow kennis laat die dan echt niet zien in zijn programma's en tuurlijk zijn er wel mensen die misschien nog wel meer verstand van wielrennen hebben dan hij. Waar haal je toch het idee vandaan dat er maar 1 gast is hier in Nederland die zoveel kennis heeft van die sport?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:16 schreef golfer het volgende:
Over 5 jaar mag ie van de NOS met pensioen. Misschien wel iets eerder als ie van de VUT-regeling gebruik mag maken.
Ik zie niet 1,2,3 een echte opvolger opstaan voor het soort programma's wat hij nog doet.
Zeker niet als het over wielrennen gaat heeft bij de NOS niemand de insite-knowhow die hij heeft.
Het gaat niet enkel om de kennis maar om de combi een prettig zomderavondprogramma kunnen presenteren en kennis van de tour hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:52 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Nou die insite knowhow kennis laat die dan echt niet zien in zijn programma's en tuurlijk zijn er wel mensen die misschien nog wel meer verstand van wielrennen hebben dan hij. Waar haal je toch het idee vandaan dat er maar 1 gast is hier in Nederland die zoveel kennis heeft van die sport?
Hij is van mening dat mevr harmsen ook kijkt en niet alleen wielerliefhebbers.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:52 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Nou die insite knowhow kennis laat die dan echt niet zien in zijn programma's en tuurlijk zijn er wel mensen die misschien nog wel meer verstand van wielrennen hebben dan hij. Waar haal je toch het idee vandaan dat er maar 1 gast is hier in Nederland die zoveel kennis heeft van die sport?
Mee eens!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:05 schreef maril het volgende:
[..]
Hij is van mening dat mevr harmsen ook kijkt en niet alleen wielerliefhebbers.
Avondetappe is een luchtig programma,de eerste afl. over doping werden wel de diepere betekenissen besprokken en dat wordt ook niet gewaardeerd en het feit dat Mart nog/en zal spreken over doping wordt ook niet gewaardeeerd, dus het is gewoon moeilijk om iedereen tevreden te houden, ik vond dat item met Dijkstal ook geen ruk aan, maar van Liesbeth List kan ik wel weer genieten, maar andere weer niet ,c'est ça![]()
Ga er lekker over dromen joh. Hij is 60 kilo klaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:09 schreef -skippybal- het volgende:
Waar ik zoooooo moe van word is dat Rasmussen zo'n "freak" is met z'n 60 kilo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |