Inderdaad is er een alternatief?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:05 schreef Cootz het volgende:
De grote vraag is: wie?
Dat krijg je dus als je pakweg de laatste 35 jaar vrijwel geen enkele jonge gemotiveerde journalist de kans hebt gegeven om zich in te werken ...quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:05 schreef Cootz het volgende:
De grote vraag is: wie?
Die jongen die het vergelijkbare programma bij de BRT doet was ook niet geweldig.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als je pakweg de laatste 35 jaar vrijwel geen enkele jonge gemotiveerde journalist de kans hebt gegeven om zich in te werken ...
Tjah, je hebt uitstraling en ervaring, maar van hem zal je dan weer zo geen feitenblunders al van Mart horen hé. Daarbij, daarnet was er op de VRT toch wel een héél leuke uitzending hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die jongen die het vergelijkbare programma bij de BRT doet was ook niet geweldig.
voor een dergelijk programma moet je toch iemand met wat ervaring en uitstraling hebben.
Ik vind zijn presentatie bij de tour etappe van de dag steeds meer over the topquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:02 schreef tong80 het volgende:
Ik erger me soms aan hem. Maar dan heeft ie weer iets vertederends of leuks. laat hem maar lekker zitten waar ie zit. Mart hoort bij de Tour.
Dionequote:Op donderdag 19 juli 2007 23:50 schreef Remzz het volgende:
Tja wie....?
quote:
Moet Herbie naast mijn hele winter en zomermiddagen nu ook nog mijn zomeravonden verpesten?quote:
Ik doe het wel, als ze me hetzelfde betalen als Mart. Probleem is alleen dat het inhoudelijke aspect nul waarde heeft momenteel. Sinds Kees Jansma weg is, heeft Mart nooit inhoudelijke kritiek gehad. Iedereen heeft bij de NOS zitten snurken. Het lijkt wel de krant af en toe...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:22 schreef golfer het volgende:
Het is wel weer duidelijk. Op FOK! is iedereen die een beetje 50+ is uitgerangeerd, bejaard, achterhaald, levend lijk enzovoort.
Vakmanschap heb je natuurlijk al opgebouwd op je 20ste, dus welke FOK!-er voelt zich geroepen het over te nemen?
vakmanschap? hij heeft jaren ervaring dat klopt maar een beetje meer verdieping in de materie zou wel mogenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:22 schreef golfer het volgende:
Het is wel weer duidelijk. Op FOK! is iedereen die een beetje 50+ is uitgerangeerd, bejaard, achterhaald, levend lijk enzovoort.
Vakmanschap heb je natuurlijk al opgebouwd op je 20ste, dus welke FOK!-er voelt zich geroepen het over te nemen?
Inventaris? Wil je hem laten afsterven als Jean? Dit is meelijwekkend genoeg..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
NEE, Mart hoort bij de inventaris van de Tour.
Ze moeten wel meer verstand van het (hedendaagse) wielrennen hebben dan Mart..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Eigenlijk zou ik best eens een keer Clairie Polak (van de radio 1 journaal) dit willen zien doen als Mart niet meer wil. Alleen weet die te weinig van fietsen ben ik bang.
Waarom niet Bas Haring? Die kan hele leuke TV maken. En zou er iets eigens van weten te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |