leuk, zet je adres op Fok! kan iedereen je stalkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:26 schreef OFfSprngr het volgende:
Kun je mij ook op de kaart gooien?, ben inmiddels verhuisd van Scheveningen naar het Statenkwartier en idd, het is gvd GEEN SCHEVENINGEN! (wat ik steeds maar moet uit leggen tegen een Leijuhnees die ik ken.
Anyway, Boetzelaerlaan 4.
Eindelijk rustquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
leuk, zet je adres op Fok! kan iedereen je stalken![]()
maarreh, ik ga vanavond de stad verlaten![]()
woei
![]()
Zat ik ook al te denken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben vanavond nog in de buurt.. iemand receptje voor een stink-coctail?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:57 schreef woutabest het volgende:
[..]
Zat ik ook al te denken.
Als je vanavond de bel hoort gaan en er staan twee grote sterke negers voor de deur, dan ben ik dat samen met mijn grote vriend Bubba
Mja, beter stalken zn mn buurman, wat een tiefushond.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maarreh, ik ga vanavond de stad verlaten![]()
woei
![]()
[flauwer]Misschien wonen ze in een huurhuis[/flauwer]quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef 4-elements het volgende:
[flauw]Hebben honden tegenwoordig al een eigen huis dan? [/flauw]![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef 4-elements het volgende:
[flauw]Hebben honden tegenwoordig al een eigen huis dan? [/flauw]![]()
Flauwerikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:21 schreef XL het volgende:
[..]
[flauwer]Misschien wonen ze in een huurhuis[/flauwer]
Voor zover ik er geweest ben, vind ik het Statenkwartier een van de leukste wijken. De sfeer, hoe de huizen er allemaal uitzien... Liever dat dan Duindorp!quote:
Ik vind Duindorp dan weer leuker.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:32 schreef woutabest het volgende:
[..]
Voor zover ik er geweest ben, vind ik het Statenkwartier een van de leukste wijken. De sfeer, hoe de huizen er allemaal uitzien... Liever dat dan Duindorp!
Neuh, alleen een beetje van vuilnis voor m'n deur als iemand z'n zakken te vroeg op straat zet en de vogels ze openmakenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:21 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je zeker wel last van stank als de wind verkeerd staat?![]()
Ik ga soms op bezoek bij mijn familie in Duindorp (mijn familie komt uit Duindorp). Het is niet zo'n slechte buurt als dat ze je willen laten geloven, ik kom er graag.quote:
Nou, ik zat in het Statenkwartier op school, je kon de duindorpers er echt uithalen. Zooo raar en asociaal waren ze...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:23 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik ga soms op bezoek bij mijn familie in Duindorp (mijn familie komt uit Duindorp). Het is niet zo'n slechte buurt als dat ze je willen laten geloven, ik kom er graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |