Mee eens!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:28 schreef Glacier het volgende:
Michael Jackson
Deze hoor je helaas niet zo vaak meer..goed dat ie gedraaid wordt
Misschien moet je maar een Radio Noordzee reeks beginnenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:48 schreef DaMook het volgende:
Ik heb jeroen van den boom - jij bent zo, hazes en joling - blijf bij mij of roxeanne - ik hou van jou aangevraagd(hij mag nog kiezen van mij ook
) . Betwijfel of ie een van de 3 ook echt draait, maar hoop het wel
.
Yessssss Freaknacht tijd!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:31 schreef cosmick het volgende:
Ha PR! Vannacht weer hè.
Von Bondies! Lang niet gehoord [afbeelding].
De laatste? En dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:35 schreef MissHobje het volgende:
Oja de freaknacht
Das de laatste die ik ff mee doe hoor![]()
Si, ik ben voorzienquote:
Bijnaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Si, ik ben voorzien
Ben jij er ook klaar voor?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:10 schreef Toad het volgende:
Dit wordt mijn openingszin vanavond:
Hai Celine, tegen kinderen heb ik geen bezwaar!![]()
Ik moet straks nog wel ff boodschappen doen, maar eerst ff dat filmpjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bijna [afbeelding] [afbeelding].
Weezerrrrrrrr!! Al hoor ik liever "Hashpipe" [afbeelding].
Met je vlaggetje!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zit je wel een beetje vooraan vanavond? En neem je foto's?
Ben je er vannacht ook weer bij?quote:
Ek-stra weekend sowieso, dat wil ik absoluut niet missen. Freaknacht denk ik niet, maar dat check ik later op de avond wel even.quote:
Ooooeee.. moet ik ff die soundtrack erbij pakken. Het begint iig met een accordeon hè?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:12 schreef Toad het volgende:
Cosmick, nog even over Beirut. Dat begin van Mount Wroclai lijkt net op één van de riedeltjes van Yann Tiersen. Die de soundtrack voor Amelie heeft gemaakt. Vindt je ook niet?
Si, iig tot een uur of 4 vannachtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ek-stra weekend sowieso, dat wil ik absoluut niet missen. Freaknacht denk ik niet, maar dat check ik later op de avond wel even.Jij bent er vast ook weer bij ?
![]()
Foto's mag niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zit je wel een beetje vooraan vanavond? En neem je foto's?
RW heeft 'm anders al talloze malen ni de brand proberen te stekenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:10 schreef Dangel het volgende:
Ik ben verliefd op het kleine gele autootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |