bij zowel MANNEN als vrouwen...longkanker komt bij beide veel voor, helemaal nu de dames hun inhaalslag gemaakt hebben met roken. Maar welke komt ook veel voor bij beide?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:37 schreef ScottTracy het volgende:
Borstkanker?
quote:
Het een is onlosmakelijk met het andere verbonden. Roger Waters is DE drijvende kracht achter PF en zal dat altijd blijven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:36 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
bij de weg...ik ben Pink Floyd fan, niet Roger Waters fan![]()
holy shit.quote:
daar heb je gelijk in..maar smashing pumpkins momenteel zonder d'arcy en james iha, klinkt als billy corgan en niet als de smashing pumpkinsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het een is onlosmakelijk met het andere verbonden. Roger Waters is DE drijvende kracht achter PF en zal dat altijd blijven.
Niet om het een of ander hoor, maar heb je daar een bron voor? Ik zou dat graag zelf zien namelijk, uit pure interesse wegens een onlangs gehouden discussie, if you dont mind??quote:
't Past gewoon niet echt bij de AKQquote:
En daar heb jij gelijk in, maar Roger Waters zowel als PF klinken live beiden hetzelfde. Ze doen dezelfde nummers. En die zijn merendeels geschreven door RWquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:41 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in..maar smashing pumpkins momenteel zonder d'arcy en james iha, klinkt als billy corgan en niet als de smashing pumpkins
Eensch. Bovendien vind ik het zo respectloos. Gooi er maar een 'lekker klinkend' woord in, de mensen die er onder lijden, soit! Ik dacht trouwens dat de chinees medicijnen ofzo studeert, gezien het gehalte van zijn vragen.... Dan zou ie eigenlijk beter moeten weten dan er zo vaak mee te slingeren, verbaal gezien....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Past gewoon niet echt bij de AKQ
Ja dank je hoor! Daar heb ik in Ierland veel aan!! Heb je een online bron??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:45 schreef C21H23NO5 het volgende:
bron:
Oncologie 6de druk
CJH van de Velde
FT Bosman
DJTh wagener
Television en niet The Ramonesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:46 schreef sig000 het volgende:
De 1e Amerikaanse Punkrock band?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |