abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51637684
Dit topic is bedoeld om rotstreken, steken onder water en dat soort ongein door of aan je collega's op schrift te stellen

TS begint:

Op een vakantiebaan van mij waren twee mede-vrouwmensen die elkaar het licht in de ogen niet gunden, en dit zo "subtiel" en "vrouwelijk" botvieren dat het zelfs mij met mn botte kop opviel. Kreeg je dus gedoe van cc-tjes aan de baas van emailtjes ("Lieverd, het is weer niet helemaal goed gegaan en de klant was een beetje boos hihi. Bij deze het protocol nog een keertje, lijkt me we zo makkelijk, kuskus doeoeoei!").

Uiteindelijk wist mevrouw X mevrouw Y zelfs ontslagen te krijgen. Mevrouw Y was gedetacheerd. Mevrouw Y meldde zich op een zekere dag ziek. Mevrouw X vroeg aan een collega of Y er ook was. "Nee, die heeft gemaild dat ze ziek was" luidde het antwoord. Hoorde ik X even later het detacheringsbureau bellen. "Goh, ik kan Y niet vinden hihi, wat is eigenlijk het protocol bij jullie bureau? Nee, ze heeft niet gebeld, maar ik moet echt weten of ze komt hoor, want er is vanmiddag een vergadering, kunnen jullie haar even bellen thuis?"
Y vloog er dus uit omdat ze zogenaamd zonder bericht weg was gebleven van het werk.

En X dan achteraf de vermoorde onschuld spelen. "Ik belde alleen om te weten of ze erg ziek was..."

Overigens ben ik nog met de chef gaan praten hoe het gelopen was, maar de chef was banger voor mevrouw X dan voor mij (ik was overigens een jaar of 15 toen dus val niet allemaal over me heen nu)

Op dezelfde vakantiebaan liep een kreng rond dat parttime uren had, terwijl ze fulltime wilde. Dat loste ze als volgt op: de consulente van het uitzendbureau kwam langs voor de planning van de volgende maand, en dan was de feeks wel even zo aardig om precies uit te leggen wie er wanneer op vakantie was. En dan kwam het toevallig zo uit dat alleen zij fulltime beschikbaar was de komende weken heus waar
En tegen de tijd dat jij dan aan kwam lopen, dan waren de uren al vergeven. Trouwens, je ging toch op vakantie?
Verhaal halen: oeps, sorry, verkeerd begrepen, ongelukje, heus waar.

Volgens mij kan het nog veel erger, dus brandt los aub
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_51638106
Ik ben blij dat ik nooit dit soort dingen meegemaakt heb
Volgens mij gebeurt dit ook alleen maar met van die gefrustreerde wijven ofzo
pi_51638325
Wauw !!
Wiesdebaas ..
pi_51638451
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:38 schreef Xcalibur het volgende:
Ik ben blij dat ik nooit dit soort dingen meegemaakt heb
Volgens mij gebeurt dit ook alleen maar met van die gefrustreerde wijven ofzo
Um...wat dacht je van twee mannen die elkaar niet zo mochten zacht gezegd, en dat de één dan promotie krijgt en als eerste wapenfeit de ander meteen voor de keus stelt "100 km verderop gaan werken of toedeloe"?
Ook best vals, no?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:50:25 #5
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_51638544
Ìk heb een paar jaar terug een heuze bitch fight gezien op mn vakantie werk.
Met bloed, haren en kapote nagels...

Hoelang het al bezig was met opbouwen tot deze explosie heb ik niet megekregen in die 2 week ( ene maand ziek thuis(gezicht herstellen en emotioneel) andere ontslagen en op uitkering)
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_51638555
Ik denk dat dat een uitzondering is eerlijk gezegd
Maar ik zit (gelukkig) ook niet in zo'n prestatiecultuurtje ofzo...
pi_51638564
kinky
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_51638583
Ik was ziek. De baas had gebeld, of ik toch kon komen, want niemand kon het overnemen. Ik zei dus dat ik dacht het de volgende dag wel te gaan redden.
Halverwege de dag had ik rode konen van de koorst. Het viel een aantal collega's op en die vroegen waarom ik op het werk was, dus ik legde het uit. Daarop zei een collega dat hij mijn werk zou overnemen en dat ik lekker thuis moest gaan uitzieken. Een ander zei dat het een schande was dat de baas had durven vragen om te komen werken.
Ik zei dat ik zelf ook dacht dat ik het makkelijk zou redden, maar dat het gewoon een beetje tegen viel, maar dat ik de resterende twee uur ook wel vol kon maken.
Aan het eind van de middag belt mijn baas op, met de vraag waarom ik heb gezegd dat ik gedwongen aan het werk was en waarom ik naar huis was gegaan. Kutstreek!
Ik kon toen uit gaan leggen hoe het werkelijk was gegaan.
uit een aspergernest
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:51:30 #9
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_51638588
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:47 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Um...wat dacht je van twee mannen die elkaar niet zo mochten zacht gezegd, en dat de één dan promotie krijgt en als eerste wapenfeit de ander meteen voor de keus stelt "100 km verderop gaan werken of toedeloe"?
Ook best vals, no?
Bij vrouwen was dat daarvoor al gebeurt
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_51638601
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:50 schreef Xcalibur het volgende:
Ik denk dat dat een uitzondering is eerlijk gezegd
Maar ik zit (gelukkig) ook niet in zo'n prestatiecultuurtje ofzo...
Oh, 2 van de 3 verhalen gingen over ambtenaren
pi_51638625
Vrouwen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_51638650
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:51 schreef wendytje het volgende:
Ik was ziek. De baas had gebeld, of ik toch kon komen, want niemand kon het overnemen. Ik zei dus dat ik dacht het de volgende dag wel te gaan redden.
Halverwege de dag had ik rode konen van de koorst. Het viel een aantal collega's op en die vroegen waarom ik op het werk was, dus ik legde het uit. Daarop zei een collega dat hij mijn werk zou overnemen en dat ik lekker thuis moest gaan uitzieken. Een ander zei dat het een schande was dat de baas had durven vragen om te komen werken.
Ik zei dat ik zelf ook dacht dat ik het makkelijk zou redden, maar dat het gewoon een beetje tegen viel, maar dat ik de resterende twee uur ook wel vol kon maken.
Aan het eind van de middag belt mijn baas op, met de vraag waarom ik heb gezegd dat ik gedwongen aan het werk was en waarom ik naar huis was gegaan. Kutstreek!
Ik kon toen uit gaan leggen hoe het werkelijk was gegaan.
Kijijijk, dit zijn de verhalen waar ik op doelde.
Kutstreek idd.
pi_51639067
Daarom werk ik gelukkig nu met haast alleen maar mannen
Daarvoor werkte ik alleen maar met vrouwen en damn... wat een secreten kunnen het toch zijn
Vrouwen zijn wat dat betreft veeeeeel erger dan mannen
Noot noot.
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:36:12 #14
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_51640144
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
Daarom werk ik gelukkig nu met haast alleen maar mannen
Daarvoor werkte ik alleen maar met vrouwen en damn... wat een secreten kunnen het toch zijn
Vrouwen zijn wat dat betreft veeeeeel erger dan mannen
Eensh

ik heb nu proefgelopen bij een bedrijf waar ik hopelijk word aangenomen. Van de 20 werknemers zijn er geloof ik maar twee vrouwen, waar ik eigenlijk toch wel blij mee ben. Omgaan met mijn eigen sekse is gezellig, maar op de werkvloer vind ik het over het algemeen toch net iets prettiger werken met mannelijke collega's
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:01:46 #15
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51641171
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:36 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Eensh

ik heb nu proefgelopen bij een bedrijf waar ik hopelijk word aangenomen. Van de 20 werknemers zijn er geloof ik maar twee vrouwen, waar ik eigenlijk toch wel blij mee ben. Omgaan met mijn eigen sekse is gezellig, maar op de werkvloer vind ik het over het algemeen toch net iets prettiger werken met mannelijke collega's
Uit een recent onderzoek blijkt dat vrouwen die in een voornamelijk mannelijke omgeving werken minder ziekteverzuim vertonen dan vrouwen die in een voornamelijk vrouwelijke omgeving werken.
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:03:46 #16
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_51641261
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:01 schreef Alicey het volgende:

[..]

Uit een recent onderzoek blijkt dat vrouwen die in een voornamelijk mannelijke omgeving werken minder ziekteverzuim vertonen dan vrouwen die in een voornamelijk vrouwelijke omgeving werken.
verbaast me niets
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:05:18 #17
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51641332
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:03 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

verbaast me niets
In het algemeen verbaast het me niet nee, vrouwen kunnen erg vals zijn. Aan de andere kant wordt mijn werkomgeving steeds vrouwelijker en is dat tot nu toe alleen maar gezellig.
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:09:47 #18
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_51641518
Ik werk momenteel alleen maar met vrouwen (en 1 man die zijn kantoor nooit uitkomt ). Volgens mij is het maar goed dat ik geen hol van dat Fins begrijp, want als ik ze soms hoor smoezen kan dat nooit over veel goeds gaan
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_51641540
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

In het algemeen verbaast het me niet nee, vrouwen kunnen erg vals zijn. Aan de andere kant wordt mijn werkomgeving steeds vrouwelijker en is dat tot nu toe alleen maar gezellig.
Maar heeft een werkgever wel iets aan gezelligheid, als de "produktie" daarmee tot het nulpunt zakt kan de omgeving beter iets minder vrouwelijker
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:12:02 #20
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51641608
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:10 schreef frederik het volgende:

[..]

Maar heeft een werkgever wel iets aan gezelligheid, als de "produktie" daarmee tot het nulpunt zakt kan de omgeving beter iets minder vrouwelijker
De werkgever heeft er iets aan, want een goede werksfeer zorgt voor meer produktie en commitment. Al maakt die natuurlijk wel regelmatig opmerkingen over kippenhokken, theekransjes enzo.
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:13:17 #21
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_51641647
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:10 schreef frederik het volgende:

[..]

Aan de andere kant heb je ook niet veel aan zeven gastjes die constant elkaars desktop versieren met 'lekkere wijven' en bureaustoel races houden op vrijdagmiddag
pi_51645271
Ja wel meegemaakt ja. Ik had een collega die het leuk vond om gedeeltes van mijn werk over te nemen, omdat we een overlappende klantengroep hadden. Die hoorden dus zowel bij mij, als bij haar. Maar omdat het wat hogere mensen betrof, was het eigenlijk mijn verantwoordelijkheid. Iets wat haar duidelijk niet goed beviel, want ik werkte er net een jaar, en een jaartje of 15. Dat moest natuurlijk wel een keer mis gaan. Zo vertelde ze mij dat ze iets geregeld had voor me (ongevraagd uiteraard weer en ook onnodig). En toen bleek achteraf toch het een en ander te missen. Belt mevrouw even een hoge manager op dat ik vergeten was dit en dat te doen, maar dat zij "het allemaal wel even had opgelost hoor."

Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan ook, het was mijn verantwoordelijkheid, dus ik had het gewoon moeten checken, maar ja, de tien keer daarvoor was het steeds goed gegaan... Het opbellen van een hoge manager vond ik toch wel erg oncollegiaal.

Daarna heeft ze me nog eens beschuldigd van iets te hebben verneukt in het systeem waar ik niet eens bij kon. Dat heeft ze toen lekker over de hele afdeling geschreeuwd. Ze viel natuurlijk wel een beetje door de mand toen. Maar verder heb ik er niets op gezegd, behalve dat ik dat dus niet kon zijn geweest. Vervolgens stuurde ze een mailtje naar een andere collega die ze liet weten dat ze me wel kon vermoorden. Ze stond er alleen even niet bij stil dat we alle mailboxen op dat moment deelden, en ik dus dat mailtje las. Ik heb daar nooit iets mee durven doen.

Ik ben toen naar mijn manager gegaan om te eisen dat alleen ik mijn eigen klanten mocht helpen.
Hij heeft toen een mailtje rondgestuurd, maar ze bleef het gewoon doen. Toen heb ik een andere klantengroep gevraagd, gekregen, en nooit anders meer dan lof gehoord.

Toen ik ontslag nam, kwam ze zeggen dat ze het zo jammer vond dat ik wegging, waarop ik alleen maar een droog "O ja?" heb uitgebracht met opgetrokken wenkbrauwen. Dat was een fijne collega
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  vrijdag 20 juli 2007 @ 00:24:34 #23
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51646671
Vrouwen zijn tuig.

Overigens valt 't me wel op dat 'n offensieve strategie nog best succesvol kan zijn op korte termijn.

(Komend weekend post ik nog wel een paar smeuiige verhalen)
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 00:32:27 #24
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_51646921
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 00:24 schreef gronk het volgende:
Vrouwen zijn tuig.
pi_51650529
Hmmm... ik kan wel wat verhalen verzinnen, maar aangezien ik ook bij die baas werk en Fok! al en toe best een klein wereldje kan zijn houd ik het vooralsnog bij meelezen.

Game on!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')