quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:17 schreef Supersheep het volgende:
'Softwarepolitie' controleert LAN-party's
Weheheh dat klinkt inderdaad alsof het de goede kant opgaatquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:19 schreef Looter het volgende:
[..]
Ze is naar de bank verkast. Ik wil een bericht tikken, maar madame blijft zich er maar mee bemoeien.Het gaat in elk geval de goede kant op, voor zover ik kan beoordelen. Inderdaad wel suf en moe, maar volgens mij niets ernstigers. Van Soemp zelf mogen we ons ook niet zo druk maken.
![]()
Nembrionic, je kaart is net binnengekomen. Ik moet doorgeven dat hij straks wordt gebruikt als boekenlegger.van Soempie.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Snurkt Soempie of heb je het echt rustig?
Volgens mij was die inderdaad op reisquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:38 schreef iamredleader het volgende:
Heeft iemand onlangs SakiaR voorbij zien gaan? Of is ze toevallig op vakantie?
Die is ook op vakantie, naar Italiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:39 schreef iamredleader het volgende:
Enne, B.ertha, je was toch zondag jarig? Da's de 22e? In de OP staat de 23e - wat is nu juist?
Owkee, dan krijgt ze haar DVD's wel bij terugkomst in de postquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij was die inderdaad op reis
Tijd voor Office Games!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:38 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader zich verveelt op werk *
Dat had ik inderdaad gezienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die is ook op vakantie, naar Italie
Tuinkers zaaien in het toetsenbord van je collega. Of in een stoffen bureaustoel.quote:
Naar Estlandquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij was die inderdaad op reis
23, ze vierde het afgelopen zondagquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:39 schreef iamredleader het volgende:
Enne, B.ertha, je was toch zondag jarig? Da's de 22e? In de OP staat de 23e - wat is nu juist?
Thanks. ik ga even groningen airport testen. denk dat het wel gaat bevallen alleen die overstap in enschede is minderquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:41 schreef iamredleader het volgende:
Veel plezier Homdeck!
Dan moet ik wel tuinkerszaad hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tuinkers zaaien in het toetsenbord van je collega. Of in een stoffen bureaustoel.
Daarna een bakje maaien in de bureaula leggen van een andere collega.
Dat zorgt voor leuke verrassingen op maandag
Ach, het kan niet zo erg zijn als Rotterdam International (voorheen zestienhoven)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:43 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Thanks. ik ga even groningen airport testen. denk dat het wel gaat bevallen alleen die overstap in enschede is minder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |