quote:
Een slapende Soempquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Foto's van m'n ziekbank:
[afbeelding]
[afbeelding]
Charmant![]()
![]()
Heb het nu in de achtergrond opstaan, ga het niet kijken aangezien ik het laatste seizoen nog niet gezien heb maar kan zo wel 'Breath Me' horenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:42 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vandaag de laatste aflevering van Six Feet Under gekeken. Zo mooi.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=nnTPGdqJRLs&mode=related&search=![]()
Jij bent blij met een naakte Joss Stone? Volgens mij trekt die tegenwoordig voor niks haar kleren uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
Naast Williams zullen ook Joss Stone, Lili Taylor en Eva Mendes bloot in het magazine staan
lijm in huis?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wil ik net een Cornetto uit het papiertje halen, breekt het puntje af
Is dat zo? Ik heb nog geen naakte Stone gezienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij bent blij met een naakte Joss Stone? Volgens mij trekt die tegenwoordig voor niks haar kleren uit![]()
Oh, ben jij die enequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb nog geen naakte Stone gezien
Zonder kleren is ook naakt dus dan kun je altijd nog vanalles bedekkenquote:Persoonlijk denk ik niet dat ze COMPLEET naakt gaan. En dat is ook spannender, dus niets mis mee
Nouhou....quote:
Dat hoef je mij niet uit te leggen, dat is m'n werkquote:Zonder kleren is ook naakt dus dan kun je altijd nog vanalles bedekkenEn daarnaast snap ik Serena niet echt
![]()
![]()
quote:
Ik dacht ik leer je even watquote:[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen, dat is m'n werk
Ik had Serena ook niet bold gemaakt...alleen Joss Stone
Serene interesseert me geen bal.
Serena Williams naakt in tijdschriftquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:05 schreef wyccie het volgende:
Over wat voor magazine hebben jullie het?
Nou, nou. Volgens mij heb jij al je kleren nog aan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:10 schreef Supersheep het volgende:
Ik had niet eens die zooi op en jij scheurt de kleren van m'n lijf![]()
Dank uquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eet smakelijk Nem!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |