abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 juli 2007 @ 12:44:56 #126
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51689913
Martijn_77, ik werk bij Elsevier.
Als je wil kan ik wel even kijken op Non Solus of er nog wat leuke baantjes voor je zijn...... .
-
pi_51699013
Martijn, wat is dit sneu.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_51764929
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 10:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]

In die zin is dit topic wel een mooi voorbeeld van hoe graag tegenstanders van Al Gore hem onderuit willen halen en hoe ze in dat streven belachelijke verhalen die niet eens waar blijken te zijn als blinde idioten overnemen. Het is dus geen kwestie van tijd voor Gore weer eens iets doet wat niet kan, maar voordat er door de tegenstanders weer eens een stok gevonden is om mee te slaan, een stok die waarschijnlijk bij elkaar verzonnen is en waar mensen als jij weer als blinde idioten mee gaan slaan zonder zich af te vragen of het redelijk en terecht is.
Gore wordt in ieder geval wel met meer respect aangepakt dan wijlen Fortuyn.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51766702
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:22 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Gore wordt in ieder geval wel met meer respect aangepakt dan wijlen Fortuyn.
Dat komt omdat Fortuyn meer politieke vijanden had en het ging gewoon meer over mensen en dit over ''global warming''.
pi_51766943
In principe gaat Global Warming om meer mensen, de hele wereld zal mee moeten betalen als het aan Gore ligt en de arme mensen zijn de eerste die er aan onder door gaan.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51766969
Beste Martijn_77,

Het blijkt dus dat het om vissen gaat die niet uit het wild worden gevangen maar speciaal voor consumptie gekweekt worden. Niets beschermds aan.

Zou je, voordat je weer een topic opent, kunnen onderzoeken of de artikelen die je plaatst op de waarheid gebaseerd zijn?
Er zijn al zoveel topics van je onderuit gehaald door slordig quoten van roddels dat je geloofwaardigheid ernstig is weggezakt.

Overigens: het is jouw geloofwaardigheid en als je hem wilt verliezen hou ik je niet tegen.
Als je links wilt bashen doe dat dan met argumenten.
  maandag 23 juli 2007 @ 23:14:16 #132
157229 Boschkabouter
Met puntmuts.
pi_51767382
Die vissen produceerden CO2.
Nu niet meer.
pi_51767721
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:14 schreef Boschkabouter het volgende:
Die vissen produceerden CO2.
Nu niet meer.
Dat dacht Milosevic ook toen hij 'bezig was' op de balkan, alleen kreeg hij als dank een enkele reis Scheveningen
pi_51768452
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef JohnDope het volgende:
In principe gaat Global Warming om meer mensen, de hele wereld zal mee moeten betalen als het aan Gore ligt en de arme mensen zijn de eerste die er aan onder door gaan.
Dat is het kloterige van politiek, de buger is altijd de dupe

Hoe komen we van die regeringen af Het gaat om de regeringen vooral om het geld en de macht dus en wij vinden geld ook het belangrijkste en beiden willen daar geen pijn lijden.

We moeten van de hedendaagse auto's af maar ja dat kan niet - tijd = geld.
Teveel mensen, teveel auto's, teveel fabrieken, teveel consumptie = bad shit.

Hoe dan ook, als je echt een zinvolle aanpak wilt moet iemand gigantisch pijn lijden en daar heeft niemand dus zin in.
Dus idd misschien is het beter om de natuur haar werk te laten doen en we zien wel ''what happens''.

Misschien is onze hoop zoiets als ''vrije energie''...
pi_51768631
Tja.... Zo werkt het gewoon...
In principe is gewoon iedereen een Amerika-knuffelaar. Knuffelen ze Amerika niet vanwege de Terror, dan knuffelen ze Amerika wel via de GlobalWarming.
Knuffelen ze Amerika niet via zowel Terror als GlobalWarming, dan is het wel via Texas Hold 'Em.
pi_51768773
Toch vind ik het wel raar dat die al gore als de messias wordt gezien van global warming. Alsof hij het heeft verzonnen ofzo?
Dit is geen amerikaans probleem ofzo maar wel het land met het meeste macht & invloed en veel landen hebben haar voorbeeld gevolgd en we zijn allemaal dronken geworden van haar wijn..
En verslaafd zijn aan iets zoals we dat nu allemaal zijn in principe gaat niet zonder gevolgen. We kunnen in elk geval niet meer zonder deze levensstijl die heel destructief is.
pi_51768869
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:46 schreef Aasgier het volgende:
Toch vind ik het wel raar dat die al gore als de messias wordt gezien van global warming. Alsof hij het heeft verzonnen ofzo?
Dit is geen amerikaans probleem ofzo maar wel het land met het meeste macht & invloed en veel landen hebben haar voorbeeld gevolgd en we zijn allemaal dronken geworden van haar wijn..
En verslaafd zijn aan iets zoals we dat nu allemaal zijn in principe gaat niet zonder gevolgen. We kunnen in elk geval niet meer zonder deze levensstijl die heel destructief is.
Zoals de conservatieven in Amerika de Terror misbruiken, zo misbruiken de liberalen in de VS de Globalwarming. Het enige verschil is dat door de Terror wereldwijd meer doden zijn gevallen dan door de Globalwarming en dat de Globalwarming ons burgers veel meer geld gaat kosten.
In principe staat de VS boven aan de piramide met alles. En wij brave westerlingen gaan als een stelletje domme schaapjes overal in mee.
pi_51769974
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zoals de conservatieven in Amerika de Terror misbruiken, zo misbruiken de liberalen in de VS de Globalwarming. Het enige verschil is dat door de Terror wereldwijd meer doden zijn gevallen dan door de Globalwarming en dat de Globalwarming ons burgers veel meer geld gaat kosten.
In principe staat de VS boven aan de piramide met alles. En wij brave westerlingen gaan als een stelletje domme schaapjes overal in mee.
Ja.
pi_51857851
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 19:47 schreef Loedertje het volgende:
Wat een gezeur om nix eigenlijk/
Mis jij die vis als hij ´m opeet? Nee? Wie wel?
het gaat dan ook niet om die vis maar om de hypocrisie van de CEO Gore
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_51857868
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 16:16 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Want Al Gore zegt dat je geen niet-bedreigde vissen mag opeten?
pi_51858453
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 16:17 schreef Monidique het volgende:

[..]

Want Al Gore zegt dat je geen niet-bedreigde vissen mag opeten?
Deze meneer die winst maakt op het millieu , zijn Amerikaans vingertje verwijtend omhoog houd, maar ondertussen een paar SUV rijdt in welk vergelijk een Leopard Tank "zuinig is" genoeg electicreit verbruikt voor een klein dorp en dus bedreigde siersoorten eet.

Het intressert me helemaal niet dat ie zelf een carbon foorprint heeft van hier tot aan tokyo, en van mijn part serveren ze walvisoogballen met op ivoren borden terwijl de bruid in het witste zehhondenbond gekleed is.....

Maar juist het feit dat deze Amerikaanse Grafbak dus zijn bek durft open te trekken over het millieu is hypocriet.
  donderdag 26 juli 2007 @ 16:39:13 #142
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_51858486
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 16:16 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Er was niks mis met die vis die ze daar serveerden.
Als je nou eens niet alleen de Telegraaf-koppen zou volgen maar ook het echte verhaal wist je dat er niks aan de hand is.
zzz
pi_51858519
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 16:39 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Er was niks mis met die vis die ze daar serveerden.
Als je nou eens niet alleen de Telegraaf-koppen zou volgen maar ook het echte verhaal wist je dat er niks aan de hand is.
telegraaf kop...ik heb het van FOK!
  donderdag 26 juli 2007 @ 16:48:03 #144
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_51858720
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 16:40 schreef desiredbard het volgende:

[..]

telegraaf kop...ik heb het van FOK!
Same shit, different name
zzz
pi_51886917
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 16:38 schreef desiredbard het volgende:
Maar juist het feit dat deze Amerikaanse Grafbak dus zijn bek durft open te trekken over het millieu is hypocriet.
Want hij zegt dat je geen niet-bedreigde vis mag eten?
pi_51887090
Sommige mensen hier hebben wat moeite met het begrip 'hypcoriet' geloof ik.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_51887125
http://www.telegraph.co.u(...)/07/19/eagore119.xml
net zoals er documentatie was voor de WMD's in Iraq ?

Klinkt mij in de oren als een pandabiefstukje dat ok is omdat het in een dierentuin gefokt is.
pi_51887671
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 14:47 schreef desiredbard het volgende:

Klinkt mij in de oren als een pandabiefstukje dat ok is omdat het in een dierentuin gefokt is.
Eet jij ooit nog wel eens zalm? Deze zijn in het wild door ons toedoen flink gedecimeerd. Gellukkig is de meeste zalm die op de markt komt gekweekt.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe een panda biefstukje zou smaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')