Ze zat er niet eens in!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:06 schreef Alicey het volgende:
Ze controleert dus niet de pook en trapt bovendien niet de koppeling en/of rem in? Tja, dan vraag je er een beetje om..
quote:
Ben ik blind, ben ik dom, snap ik iets niet, of lees jij nu ergens over heen?quote:M'n moeder heeft haar auto ter reparatie van haar voorbumper haar auto naar de garage gebracht. Haalt ze de auto op, start ze hem,
Jij leest ergens overheenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
[..]
Ben ik blind, ben ik dom, snap ik iets niet, of lees jij nu ergens over heen?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:27 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ze wilde de airco laten blazen en daar de auto mee afkoelen, en daar moest ze de motor voor starten. Ze zat dus niet achter het stuur tijdens het starten.
Ja enigzins niet slim om gewoon klakkeloos te starten he..quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nee. Als hij hem nou ondeugdelijk had gerepareerd wel, maar een auto bij het parkeren in z'n 1 zetten is doodnormaal. Je moeder is gewoon een n00b
Is mij wel geleerd iig. Altijd controleren voordat je de auto startquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:24 schreef Aibmi het volgende:
Mensen die niet de koppeling intrappen bij het starten![]()
Hele goede vergelijkingquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:16 schreef ursel het volgende:
Ik heb een boete gekregen voor te hard rijden, kan ik nu de postbode aanklagen omdat hij de boete bezorgd heeft??![]()
Heb je je moeder al recht in haar gezicht uitgelachen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:37 schreef Koewam het volgende:
Hier.
Maar toch een topic openen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:06 schreef Koewam het volgende:
Ja, direct nadat ze het idee opperde.
Sommige mensen zijn echte masochisten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:15 schreef Poepoog het volgende:
Maar toch een topic openen?
Ja, want ik was nou nieuwsgierig wat anderen er van vonden. Ik heb niet altijd gelijk, weetje.quote:
Doe ik ook niet hoor, gewoon op de rem trappen & sleutel omdraaien (laat hem altijd in D staan).quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:24 schreef Aibmi het volgende:
Mensen die niet de koppeling intrappen bij het starten![]()
Als je hem in D laat staan is het een automaat, en volgens mij is er geen enkele automaat ter wereld die je kan starten terwijl hij in D staat..quote:Op zondag 22 juli 2007 09:04 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor, gewoon op de rem trappen & sleutel omdraaien (laat hem altijd in D staan).
Totdat je handrem zit vastgevroren in de winterquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat dus.
(al vind ik het een rare gewoonte om je versnelling in z'n 1 te zetten)
Nieuwe Citroen C4, geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Ik rijd altijd nieuwe auto's. De laatste 10 jaar kan ik me niet herinneren een auto gehad te hebben die ik kon starten zonder de koppeling in te trappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |