Niet! Winner Taco was ook écht lekker!quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:47 schreef thedude0 het volgende:
Winner Taco. Als het nu nog in de winkel zou liggen dan zou er niets speciaals aan zijn. Alleen maar omdat het oud is en niet meer bestaat is het "oh wat was dat geweldig zeg
".
Sky??quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:01 schreef sjimz het volgende:
Behalve de winner taco was de Sky ook verdomd lekker
Die waren heerlijk idd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:44 schreef The_BoKKoMasteR het volgende:
Ja, die paarse zak van Croky was ook altijd mijn favoriet. het was geen Bacon (en de naam ligt op het puntje van mn (gezouten) tong.
Met Google kom ik ook al niet verder...Ik wil t weten!
Die was echt te lekker, die reclame was alleen stomquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
de maxibon was lekker
there's nothing wrong with the maxibon![]()
Dat meelige van dat koekje vond ik juist het lekkerst, helemaal omdat ik dat de eerste keer dat ik hem at niet verwachte.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
[afbeelding]
jammer alleen dat dat koekje altijd wat zompig was, en niet lekker knapperig
Dat stond op het franse zakje ja ! Maar in Nederland stond er dacht ik wel wat anders op de zak....quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef Misstique het volgende:
SMOKEY BACON!!!! Het was de smaak smokey bacon!!.
Nope, was precies dezelfde merknaam in NL en FR.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:43 schreef JK het volgende:
[..]
Dat stond op het franse zakje ja ! Maar in Nederland stond er dacht ik wel wat anders op de zak....
Dat geloof ik maar volgens mij was het een andere, weet precies welke er bedoeld worden maar ook geen idee van de naamquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope, was precies dezelfde merknaam in NL en FR.
Klopt, maar toen was het goed te eten (al was ik kleinquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:23 schreef JK het volgende:
Nouja, maakt niet uit, komt toch nooit meer
En wie weet vind ik het nu niets meer als ik het proef.. smaken veranderen in de loop der jaren..
Dit was de naam hoor, het heette smokey bacon, ik weet het 300% zeker, staat ook op andere sites vermeld.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat geloof ik maar volgens mij was het een andere, weet precies welke er bedoeld worden maar ook geen idee van de naam
MMisschien dat ik dan toch nog weer andere bedoelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dit was de naam hoor, het heette smokey bacon, ik weet het 300% zeker, staat ook op andere sites vermeld..
Dat is 'm inderdaad!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef Misstique het volgende:
dan doe ik niet meequote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:10 schreef shakaboem het volgende:
Ik wil de Winner Taco terug!![]()
We zouden een petitie moeten starten...
edit:
er is al een petitie.. gestart door Hyves leden
http://www.petitiononline.com/wintaco/petition.html
quote:Op zondag 22 juli 2007 13:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
Sky, was dat dat ijs met zo'n soort van Bros in het midden? Met dat blauwe papiertje? Die was ook zeer goed te vreten
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
[afbeelding]
jammer alleen dat dat koekje altijd wat zompig was, en niet lekker knapperig
Ik wisat het gelijk al bij het lezen van de OPquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef Misstique het volgende:
Zo heette het inderdaadquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dit was de naam hoor, het heette smokey bacon, ik weet het 300% zeker, staat ook op andere sites vermeld..
Goed idee.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik wisat het gelijk al bij het lezen van de OP!
Zullen we brieven gaan schrijven dat we die smaak terug willen. Die was zooooooooooooooooo verschrikkelijk lekker!!!![]()
Oooooh, dat waren mijn favo ijsjes~! Al brak je idd wel een beetje je bek over dat midden. Maar ach...quote:Op zondag 22 juli 2007 13:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
Sky, was dat dat ijs met zo'n soort van Bros in het midden? Met dat blauwe papiertje? Die was ook zeer goed te vreten
Ja ik heb er 1 in mijn broekquote:Op maandag 23 juli 2007 11:25 schreef Toeps het volgende:
Oh en bestaan Joekels nog?
Dat is dus de maxi-bon en nee helaas bestaat die niet meerquote:Op maandag 23 juli 2007 13:56 schreef Henk-Wim het volgende:
En dat ijsje wat 'mislukt' was, in de reclame was er een zo'n loei-schele kerel die het houtje naast het ijsje prikte enzo. Bestaat dat nog?
Oeh die waren lekkerquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:45 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Sky??
Pleurt op, ik brak altijd m,n kanus op dat harde midden gedeelte.![]()
Wat te denken van Ketchup Chips en 7 up Cola?![]()
330 alquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:58 schreef shakaboem het volgende:
[..]
http://www.petitiononline.com/wintaco/petition.html
![]()
Lays, volgens mij worden ze bij onze Zuiderburen nog verkocht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:21 schreef Argento het volgende:
ik vond die Pickles flavored wel lekker. Die heeft het alleen niet lang volgehouden in het assortiment van Croky (of Lays, weet ik niet meer)
Normaal zijn dat soort ijsjes niet zo bijzonder, maar hier zat (veel) caramel inquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:47 schreef thedude0 het volgende:
Winner Taco. Als het nu nog in de winkel zou liggen dan zou er niets speciaals aan zijn. Alleen maar omdat het oud is en niet meer bestaat is het "oh wat was dat geweldig zeg
".
Het bestaat nog hoor. Ze richten zich tegenwoordig weer op hun core-business, limonadesiroop.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:56 schreef Henk-Wim het volgende:
Volgens mij bestaat heel Karvan Cevitam (niet te filmen, zo lekker) niet meer.
Yay!quote:Op maandag 14 april 2014 11:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.ola.nl/Product(...)sid=86743&pid=760699
De winner Taco is terug
quote:Op maandag 14 april 2014 11:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
De winner Taco is terug
Ja sorry ik uit 2007, inmiddels ben ik koemelkallergischquote:
In de loop der jaren hebben zowel Lays/Smiths als Croky min of meer vergelijkbare smaken uitgebracht, alleen kwam de smaak nooit helemaal overheen. Hooguit in de buurt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:42 schreef JK het volgende:
Das een andere smaak. Alleen de kleur is er nog.tegenwoordig koop ik af en toe een zakje bbq ham van Lays en doe dan net alsof dat de smaak was van die vroegere Croky.
nicequote:Op maandag 14 april 2014 11:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
De winner Taco is terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |