Ik vind Liverpool wel een topclub mjahquote:Op woensdag 12 december 2007 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
Zonde dat hij Atlético Madrid heeft verlaten, toch mooi voor hem dat hij het zo goed doet bij LFC.
Jammer alleen dat hij niet naar een echte topclub is gegaan, maar naar slechts een subtopper.
2 league cups!!!!!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef stevengerrard het volgende:
vanaf 2005 gewonnen
Man utd: 1x landstitel, 1 community shield en 1x league cup
Arsenal: 1x landstitel , 1x league cup
Chelsea: 2x landstitel, 1x fa cup, 1x community shield, 1x league cup
Liverpool: 1x Fa cup, 1x Community shield, 1x super cup, 1x Champions league
Alleen Chelsea heeft 1 titel / prijs meer gewonnen. Dus wat zeik je nou. Liverpool is gewoon nog steeds een topclub samen met Arsenal en Scum.
Wie is Crough dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 05:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo goed is Crough nu ook weer niet hoor
Suzanne Crough?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeater Crough ken je niet?
Hij zegt twee decennia. Laten we eerlijk zijn, Liverpool is al jaren de nummer vier uit de top-vier.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef stevengerrard het volgende:
vanaf 2005 gewonnen
Man utd: 1x landstitel, 1 community shield en 1x league cup
Arsenal: 1x landstitel , 1x league cup
Chelsea: 2x landstitel, 1x fa cup, 1x community shield, 1x league cup
Liverpool: 1x Fa cup, 1x Community shield, 1x super cup, 1x Champions league
Alleen Chelsea heeft 1 titel / prijs meer gewonnen. Dus wat zeik je nou. Liverpool is gewoon nog steeds een topclub samen met Arsenal en Scum.
Chelsea was voor het jaar 2004 maar een matig clubje hoor.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:18 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Hij zegt twee decennia. Laten we eerlijk zijn, Liverpool is al jaren de nummer vier uit de top-vier.
Voor het jaar 1996.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Chelsea was voor het jaar 2004 maar een matig clubje hoor.
Eigenlijk is er in Engeland een drietal clubs die voor de titel gaan, LFC is de vaste nummer vier, met ruime voorsprong op de rest van de subtop/middenmoot.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:18 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Hij zegt twee decennia. Laten we eerlijk zijn, Liverpool is al jaren de nummer vier uit de top-vier.
Probeer je nu DAM te lokken naar dit topic? Je weet toch dat Javier Mascherano de veters van Fernando Gago niet eens mag strikken? Je weet wel, die bank/tribune-zitter van Real Madrid.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:52 schreef stevengerrard het volgende:
Iedereen heeft het wel over Torres maar vergeet Mascherano niet. Een beest op het middenveld en een speler die LFC al geruime jaren heeft gemist
Is dat die kerel die anderen gele kaarten aannaait met zn valpartijen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:52 schreef stevengerrard het volgende:
Iedereen heeft het wel over Torres maar vergeet Mascherano niet. Een beest op het middenveld en een speler die LFC al geruime jaren heeft gemist
Nee, dat is Arjan Robben.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Is dat die kerel die anderen gele kaarten aannaait met zn valpartijen?
Dat is echt de rip-off van de eeuw danquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:21 schreef One_conundrum het volgende:
Hopen dat Mashe mag blijven idd. 23 miljoen is niet mals ...
Dat was de transfer van Drenthe al.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is echt de rip-off van de eeuw dan
Waarom kan jij niet hebben dat Javier Mascherano op dit moment gewoon beter is dan Fernando Gago?quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is kinderspel vergeleken met 23 miljoen euro betalen voor een speler die niks kan
Ik heb het niet over Gagoquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom kan jij niet hebben dat Javier Mascherano op dit moment gewoon beter is dan Fernando Gago?
Kijk eens voor de verandering eens een keer een hele wedstrijd en tel de keren dat hij:quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:23 schreef One_conundrum het volgende:
Ik vind het ook veel voor Mashe, maar het is wel de sterkhouder op het middenveld. Ik kan genieten als ik die kerel van hot naar her zie vliegen en elke keer weer de bal zie winnen
haha bijdehand hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, dat is Arjan Robben.
Die voetbalt niet meer in Engeland.
PL: 16 apps, 9 goalsquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:35 schreef One_conundrum het volgende:
wat zijn z'n stats tot nu toe?
In Spanje scoorde hij gemiddeld maar één keer per drie wedstrijden. Dus voor hem is het best goed.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:28 schreef Fides het volgende:
Vind het eigenlijk niet heeeeel impressive, maargoed.
Het kan natuurlijk beter, maar vergelijk je het met het eerste seizoen in de PL van andere spelers, dan is het niet niet heel gek.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:28 schreef Fides het volgende:
Vind het eigenlijk niet heeeeel impressive, maargoed.
Hij doet het denk ik wel beter dan jij van te voren verwacht had, of had je dit aantal doelpunten van hem verwacht?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij miste wel een bal die hij er blind in had moeten leggen tegen Inter. Nu had ie geluk dat Kuyt later goed tegen de bal aanliep, anders kon het een dure zijn
Precies, al die Argentijnse talenten..... Onbegrijpelijk dat jij nog niet bij Liverpool scout? Heb je überhaupt al een gesoliciteerd bij een profclub? Met jouw kennis was je nu al honderd keer miljonair en hoefde je je eenzame dagen niet met ons voetballeken op FOK! te slijten, maar tussen de Argentijse crackhoertjes, waar je thuis hoort.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het geld wat je voor hem betaald hebt had je een stuk beter kunnen besteden waardoor je niet al in November nergens meer voor speelt
Ik geniet van jouw onuitputtelijke bron van voetbalkennis, diezelfde waaruit je al je andere onzin haalt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat ijl je nu weer?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij voel jij je nu het zelfde als Torres bij een belangrijke wedstrijd, van het padje af
Wie hadden ze voor dat geld moeten halen dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het geld wat je voor hem betaald hebt had je een stuk beter kunnen besteden waardoor je niet al in November nergens meer voor speelt
*insert lijst Argentijnse voetballers die uiteraard vreemd genoeg nog niet bij de Europese topclubs spelen*quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie hadden ze voor dat geld moeten halen dan?
* Roberto Carlos Abbondanzieriquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke spits en een centrale verdedigerquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
En wie zou die fatsoenlijke spits dan zijn?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke spits en een centrale verdediger
Ik ken er minimaal 5 die net zo vaak zouden scoren en eenderde of minder kostenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
En wie zou die fatsoenlijke spits dan zijn?
name them.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ken er minimaal 5 die net zo vaak zouden scoren en eenderde of minder kosten
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wedstrijden waar Torres meer dan een uur speelde en die Liverpool niet met meer dan 2 doelpunten verschil won
1 Aston Villa - FC Liverpool 1 : 2 79 79
3 FC Liverpool - FC Chelsea 1 : 1[b] 1 90 [/b]
7 FC Liverpool - Birmingham City 0 : 0 60 30
8 Wigan Athletic - FC Liverpool 0 : 1 89 89
9 FC Liverpool - Tottenham Hotspur 2 : 2 [b]1 90 [/b]
17 FC Liverpool - Manchester United 0 : 1 90 86
19 Derby County - FC Liverpool 1 : 2 1 1 90
20 Manchester City - FC Liverpool 0 : 0 85 90
21 FC Liverpool - Wigan Athletic 1 : 1 1 90 90
22 FC Middlesbrough - FC Liverpool 1 : 1 [b]1 90 [/b]
23 FC Liverpool - Aston Villa 2 : 2 90
24 West Ham United - FC Liverpool 1 : 0 71 90
27 FC Liverpool - FC Middlesbrough 3 : 2 3 90 90
1 FC Porto - FC Liverpool 1 : 1 73 76 76
2 FC Liverpool - Olympique Marseille 0 : 1 90
17 wedstrijden - 5 overwinningen - 6 gelijke spelen - 6 keer verloren - 5 goals
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De juiste weg nog steeds niet gevonden?
quote:Er zijn leugens, grote leugens en Statistieken.
Denisquote:
En allen staan er over vijf jaar nog, en schieten er gegarandeerd 25 in per jaar?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denis
Lavezzi
Palacio
Farfan
Falcao
Huntelaar
Makaay
Anelka
Farfan ook niet hoe hij dit seizoen presteert.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:17 schreef pfaf het volgende:
Vooral Anelka maakt je geloofwaardig trouwens! Die zou ik nog niet eens in m'n eigen -2e klasse elftal- willen hebben!!
Gelukkig maar dat Torres er ieder jaar bij Atletico 25 inschoot.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
En allen staan er over vijf jaar nog, en schieten er gegarandeerd 25 in per jaar?
Hij zit te lang bij PSV speelt niet in de spits en is op alle punten superieur aan Torresquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Farfan ook niet hoe hij dit seizoen presteert.
jammer, nu ben je naast al je logica en verstand ook je humor verloren.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat Torres er ieder jaar bij Atletico 25 inschoot.
Maar je me moet naar het oosten, misschien kom je dan eindelijk op het juiste padje
11 goals in 23 EPL wedstrijden waarvan de meeste wedstrijden zijn gespeeld voor een degradatiekandidaatquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:17 schreef pfaf het volgende:
Vooral Anelka maakt je geloofwaardig trouwens! Die zou ik nog niet eens in m'n eigen -2e klasse elftal- willen hebben!!
Je eerste zinnige woorden in 3 jaar.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Luca Toni
Luca Toni wil lekker in de buurt van italie blijven.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Luca Toni en een goede centrale verdediger
Of
Fernando Torres
Moeilijke keus man
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je er nog meer? Ik wel.
Voor wat niveau weer in dit topic, omdat ik kerstplaatjes niet vind kunnen:quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij zit te lang bij PSV speelt niet in de spits en is op alle punten superieur aan Torres
Dat LFC nu op de positie staat waar ze nu staan is niet echt te danken aan Torres. Zo speelde hij -als ik het me goed herinner- bijvoorbeeld niet in de twee wedstrijden voor de LC en de FAC waarbij LFC uitgeschakeld is. Daarnaast speelt LFC op dit moment nog steeds in de CL en dus toch nog ergens voor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Farfan is sneller, effectiever, heeft een betere vrije trap. is multifunctioneler, heeft meer overzicht, betere pass en laat zijn team beter voetballenquote:Op zondag 24 februari 2008 01:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor wat niveau weer in dit topic, omdat ik kerstplaatjes niet vind kunnen:
In welke opzichten vind jij Farfan beter en welke punten spreken in het voordeel van Torres?
Mwaoh, niet helemaal. Als je dacht dat hij over het hele seizoen 15 is zou halen en dat hij dat dan in februari al doet is niet gek. Zijn totaal van 21 in februari is voor iemand in zijn eerste seizoen in Engeland gewoon goed - wie hebben dat allemaal nog meer al gedaan?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik had wel verwacht dat hij rond de 15 zou uitkomen in voornamelijk wedstrijden die er niet toe doen. Dat klopt gewoon
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedere gek doet wel ooit eens iets goed
Farfan dusjquote:Op zondag 24 februari 2008 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedere gek doet wel ooit eens iets goed
En wat wil je nu zeggen?quote:
Dat je argumentatie nog slechter is dan dat van mijquote:Op maandag 25 februari 2008 01:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En wat wil je nu zeggen?
Ben blij dat je dat zelf ook wel door hadquote:Op maandag 25 februari 2008 09:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het was geen argument
Maar dus wel beter dan je verwacht had.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij doet het niet veel beter dan ik verwacht had
Dat zal wel een reden hebben hè?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij speelt ook niet in de spits nu
Vind jij dat hij het dit seizoen slecht doet, qua doelpunten?quote:Op maandag 25 februari 2008 09:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij doet het niet veel beter dan ik verwacht had
als die daadwerkelijk mulitfunctioneel was dan haalde die het zelfde rendement als in de spitsquote:Op maandag 25 februari 2008 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja omdat hij multifunctioneel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |