FF kijken lol heb geen mtv op mijn tvquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Ben ik de enige die ontzettend slecht geluid heeft op MTV???
(al een paar weken)
PS. Heb geen digitale televisie
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:19 schreef McFearless het volgende:
Nergens last van.
slotjequote:Op donderdag 19 juli 2007 18:26 schreef Tazmaniac het volgende:
hmmz wazig.. op andere tv hier is het ook..
zou dat iets lokaals kunnen zijn op een of andere manier??
zuid-limburg..quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:28 schreef Piej het volgende:
Ik heb geen idee waar je woont, maar het geluid is hier in Zuid Limburg ook niet best... Alsof je boxen kapot zijn ofzo....
Hahaha... Het geluid van MTV op de tv in Zuid Limburg.... Beter?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:29 schreef pleeborstel het volgende:
Het geluid is dan ook op Qmusic en niet op MTV![]()
Wij kijken tv via @home... jij? En een paar straten verderop?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:33 schreef Tazmaniac het volgende:
hmmmz erg wazig hoor.. paar straten verderop hier is er niks aan de hand met MTV
vraag me af waar het dan aan ligt..
Dan bel je gewoon bij die mensen aan, en vraag je of je mtv mag kijken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:33 schreef Tazmaniac het volgende:
hmmmz erg wazig hoor.. paar straten verderop hier is er niks aan de hand met MTV
vraag me af waar het dan aan ligt..
Puik idee Mr-Coffee!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:34 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Dan bel je gewoon bij die mensen aan, en vraag je of je mtv mag kijken.
gewoon via de kabel niks raars en een paar straten verderop ook hetzelfde als hier..quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:34 schreef Piej het volgende:
[..]
Wij kijken tv via @home... jij? En een paar straten verderop?
Heb je lang moeten nadenken voor deze kloon?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:38 schreef LoVeLyTjIkKiE het volgende:
Wy hAdDuH DaT HiEr oOk mEt dUh bOx eN DaT WaS Eg kUt wAnT DiE HaDdUh eG WeL VeTtUh mUzIeK En zUh wArUh dE EnIgE DiE ThC En kEmPi dRaAiDuH VoOrDaT Ze bErOeMd wArUh eN DaN Is dE GeLuId zO SlEcHt iK VoN DaT Eg kUt
niet dat ik weet..quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:37 schreef don-diablo het volgende:
ik heb nergens last van.. appart, misschien regiogebonden? kan het zijn dat er misschien werkzaamheden zijn?
Ja EchT tan2 Kutt is dat Je wEeT ZelLuFquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:38 schreef LoVeLyTjIkKiE het volgende:
Wy hAdDuH DaT HiEr oOk mEt dUh bOx eN DaT WaS Eg kUt wAnT DiE HaDdUh eG WeL VeTtUh mUzIeK En zUh wArUh dE EnIgE DiE ThC En kEmPi dRaAiDuH VoOrDaT Ze bErOeMd wArUh eN DaN Is dE GeLuId zO SlEcHt iK VoN DaT Eg kUt
/agreedquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:01 schreef qi_ib het volgende:
Onder de rivieren wonen is gay.
Welke muziek? Tegenwoordig zenden ze alleen maar gare programma´s uit, geen videoclip meer te zien.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:16 schreef L.Dir het volgende:
Ik heb ook slecht geluid maar dat is gewoon omdat de muziek bout is.
Casemaquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:46 schreef Xenwolfie het volgende:
MTV 2!
UPC die MTV 2 weghaalt voor hiphop troep!
i'll give them a call.. thanks!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:55 schreef ForumGek het volgende:
Weet je waar het signaal vanaf de straat binnenkomt in de woning? Zo ja, haal alle splitters/verdelers/modem van internet/telefonie er tussenuit (mits dit via de kabel gaat allemaal) En sluit de televisie met 1 coax kabel direct op je hoofdaansluiting aan. Dit is in de meeste gevallen een vierkante wandcontactdoos, met daarachter een groene kabel.
heb je bij die rechtstreekse aansluiting nog steeds geen goed geluid/beeld op een bepaalde zender, bel dan je kabel leverancier om een monteur naar het kastje (Eindversterker een multitap zitten in die kleine grijze kasjes in de straat) te laten kijken, en dan zou deze vanaf daar de storing op moeten kunnen lossen.
My sweet sixteen zekerquote:
Inderdaad, met de broek op de enkels en tissues naast em en natuurlijk niet te vergeten een keiharde lul in zijn rechterhand! Het geluid uit want je weet maar nooit of moeders de trap op komt !!!quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Inderdaad, met de broek op de enkels en tissues naast em en natuurlijk niet te vergeten een keiharde lul in zijn rechterhand! Het geluid uit want je weet maar nooit of moeders de trap op komt !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
ik ben een zij... en lesbisch..dus de kans da'k een lul in mijn handen heb is 0,0000%quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Inderdaad, met de broek op de enkels en tissues naast em en natuurlijk niet te vergeten een keiharde lul in zijn rechterhand! Het geluid uit want je weet maar nooit of moeders de trap op komt !!!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
^10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
tel een strap-on niet mee?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:35 schreef philana het volgende:
[..]
ik ben een zij... en lesbisch..dus de kans da'k een lul in mijn handen heb is 0,0000%
ai ai aiquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:38 schreef philana het volgende:
[..]
wat moet ik met een strapon in me handen? daar zijn wel andere plaatsen voor
![]()
lil? me is ouderquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:41 schreef philana het volgende:
[..]
ligt er aan...
/end of pervy details for lil boys..
ik vind je nu al lievquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:54 schreef philana het volgende:
[..]
wet der geslachten:
mannen lopen gem. 5 jaar achter op vrouwen..
lil = correct
![]()
Muziek op mtv?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:16 schreef L.Dir het volgende:
Ik heb ook slecht geluid maar dat is gewoon omdat de muziek bout is.
Zuid-Limburg, dan vraag je er om.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:02 schreef BloodyLotte het volgende:
Jaaa ik heb het ook! Al een paar weken idd. Zuid-Limburg ook.
Wrijf het er nog ff in johquote:
Hier krijg je voor het standaard tarief de standaard zenders (meer dan de kabel natuurlijk al), en voor een klein bedrag per maand krijg je een 'smartcard' waarop de toegang staat tot een zenderpakket.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:29 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Wrijf het er nog ff in joh.
UPC ik eis MTV 2 en VH-1 classic terug... TMF Party en MTV Brandnew.
idemquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:28 schreef Piej het volgende:
Ik heb geen idee waar je woont, maar het geluid is hier in Zuid Limburg ook niet best... Alsof je boxen kapot zijn ofzo....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |