FF kijken lol heb geen mtv op mijn tvquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Ben ik de enige die ontzettend slecht geluid heeft op MTV???
(al een paar weken)
PS. Heb geen digitale televisie
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:19 schreef McFearless het volgende:
Nergens last van.
slotjequote:Op donderdag 19 juli 2007 18:26 schreef Tazmaniac het volgende:
hmmz wazig.. op andere tv hier is het ook..
zou dat iets lokaals kunnen zijn op een of andere manier??
zuid-limburg..quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:28 schreef Piej het volgende:
Ik heb geen idee waar je woont, maar het geluid is hier in Zuid Limburg ook niet best... Alsof je boxen kapot zijn ofzo....
Hahaha... Het geluid van MTV op de tv in Zuid Limburg.... Beter?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:29 schreef pleeborstel het volgende:
Het geluid is dan ook op Qmusic en niet op MTV![]()
Wij kijken tv via @home... jij? En een paar straten verderop?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:33 schreef Tazmaniac het volgende:
hmmmz erg wazig hoor.. paar straten verderop hier is er niks aan de hand met MTV
vraag me af waar het dan aan ligt..
Dan bel je gewoon bij die mensen aan, en vraag je of je mtv mag kijken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:33 schreef Tazmaniac het volgende:
hmmmz erg wazig hoor.. paar straten verderop hier is er niks aan de hand met MTV
vraag me af waar het dan aan ligt..
Puik idee Mr-Coffee!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:34 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Dan bel je gewoon bij die mensen aan, en vraag je of je mtv mag kijken.
gewoon via de kabel niks raars en een paar straten verderop ook hetzelfde als hier..quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:34 schreef Piej het volgende:
[..]
Wij kijken tv via @home... jij? En een paar straten verderop?
Heb je lang moeten nadenken voor deze kloon?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:38 schreef LoVeLyTjIkKiE het volgende:
Wy hAdDuH DaT HiEr oOk mEt dUh bOx eN DaT WaS Eg kUt wAnT DiE HaDdUh eG WeL VeTtUh mUzIeK En zUh wArUh dE EnIgE DiE ThC En kEmPi dRaAiDuH VoOrDaT Ze bErOeMd wArUh eN DaN Is dE GeLuId zO SlEcHt iK VoN DaT Eg kUt
niet dat ik weet..quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:37 schreef don-diablo het volgende:
ik heb nergens last van.. appart, misschien regiogebonden? kan het zijn dat er misschien werkzaamheden zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |