quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:22 schreef golfer het volgende:
Bij de aftiteling over dat zuipen.
Krijg je vervolgens een lijstje "met dank aan": allerlei namen, maar de laatste naam in het rijtje: Bachus.![]()
misschien komt het nog onlinequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:40 schreef Lemjur het volgende:
kut ik heb het gemist, net met m'n domme kop de stad in gegaan, naargh
Jazekerquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh ja, je hebt het opgenomen.
Puntje van je stoel Nem!
Neen. Meestal vind ik het vrij saai. Ze zoeken hoofdzakelijke mensen uit die mij niet boeien. Slechst deze dusquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
![]()
heb je nog meer afleveringen van Het Uur?![]()
Dat mag dus niet. MUZ Muziek FAQ!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
CD-tje kopen, artiesten ondersteunen
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:19 schreef Mark het volgende:
Gisteren ook gekeken, Uur van De Wolf is een van de beste muziekprogramma's. Ik had me nooit zo verdiept in Harry Muskee en consorten, heb toch geboeid zitten kijken. Hilarisch hoe iedereen dezelfde mening had over Herman van Boeijen ("wat een eikel").
Eelco Gelling vond ik eigenlijk de interessantste figuur, gezien zijn talent, was jammer dat je daar verder weinig meer van meekreeg hoe zijn leven verder was gegaan. Ineens wordt er plompverloren gesteld dat hij aan de spuit was, en daar moet je het maar mee doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |