Mwah, niet zo zeer noodweer als in overstromingen, maar wel mooie dingen als shelfclouds etc.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal opvallend hoe iedereen toch hoopt op écht flink noodweer.
Wij hier absoluut niet. Paar dagen geleden nog maar net ontsnapt aan een overstroming.
Dat gaat vast lukkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:58 schreef Gijsje het volgende:
Nijmegen nog zonnig waait wel wat harder nu. Hopelijk krijgen we nu ook wat mee van de buien.
Ik snap dan weer niks van jouw Kristel-fetish. Ieder zo z'n dingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal opvallend hoe iedereen toch hoopt op écht flink noodweer.
Wij hier absoluut niet. Paar dagen geleden nog maar net ontsnapt aan een overstroming.
Kut is dat he. Al echt zovaak meegemaakt. En dat het dan zo ietsjes noorderlijker keihard gaat activerenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Typisch om te zien dat de neerslag ook nu weer ten westen en ten oosten van Maastricht gaat. Zie radar.
Ik lach me kapot als dat rode lijntje daaronder wat nu ten hoogte van Luik hangt straks ook breektquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Typisch om te zien dat de neerslag ook nu weer ten westen en ten oosten van Maastricht gaat. Zie radar.
Ja, psies. Ik vraag me nog steeds af wat daarvan de oorzaak is. Zou de (toch relatief kleine) St. Pietersberg hier een rol spelen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kut is dat he. Al echt zovaak meegemaakt. En dat het dan zo ietsjes noorderlijker keihard gaat activeren
Dat gaat ongetwijfeld gebeurenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:02 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ik lach me kapot als dat rode lijntje daaronder wat nu ten hoogte van Luik hangt straks ook breekt![]()
Hmm niet echt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Inmiddels regent 't hier dan toch ....
Staat hierboven een kikker van je.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:07 schreef i2Them2 het volgende:
Hopelijk onstaan er ook nog wat buien voor de regen uit. Ik las net op weerwoord dat deze buien zeer gevoelig zijn voor rotatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |