Waar werk je dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:36 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Normaliter zit ik op stadsveld, maar zit nu op mn werk
Degene die dat zegt heeft het aardig mis denk ikquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
"Zware regenbuien bereiken Nijmegen na intocht"
Jammer.![]()
daar heb ik gewoondquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:36 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Normaliter zit ik op stadsveld, maar zit nu op mn werk
Zal tijd wordenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
De lucht begint hier in Maastricht vanuit het zuiden wat donkerder te worden ...
Tubbergenquote:
Ik @ Rembrandtlaanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
daar heb ik gewoondBruggertstraat + Ferdinand Bolstraat
Zit nu op de marssteden
Behalfe als het een giga 1 wordtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:36 schreef Party_P het volgende:
Lijkt het wel een heel klein af te zwakken op die radarbeelden.
[..]
Lol een shelf wordt al bijna een dagelijkse gewoonte zo. Voor 17-7-2004 kende zowat niemand hier een shelf en nu is het normaal![]()
Bij de C1000 of richting havengebied?quote:
Ga je fotos makenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
De lucht begint hier in Maastricht vanuit het zuiden wat donkerder te worden ...
Dus wel donder en bliksem in dat gebiedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eerste bliksem en donder gesignaleerd hier. Vooralsnog ten westen van Maastricht...
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:48 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Dus wel donder en bliksem in dat gebied![]()
Autorijden blijft nog altijd een stuk gevaarlijkerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:48 schreef ElectricEye het volgende:
Zijn jullie niet bang voor schade, gewonden of doden?
Beetje regen maar. Niks aan de hand, doorlopen maar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:48 schreef ElectricEye het volgende:
Ik wordt een beetje onrustig van jullie noodweer-fetishisme. Hoe ontwikkel je zoiets eigenlijk?
Ik gebruik jullie kunde en inzicht in het weer voornamelijk om gewaarschuwd te zijn.
Sündquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaas. Zit op kantoor![]()
. En ook nog op de vijfde verdieping dus met prima uitzicht hier
.
Ik vind het ook nogal opvallend hoe iedereen toch hoopt op écht flink noodweer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:48 schreef ElectricEye het volgende:
Ik wordt een beetje onrustig van jullie noodweer-fetishisme. Hoe ontwikkel je zoiets eigenlijk?
Ik gebruik jullie kunde en inzicht in het weer voornamelijk om gewaarschuwd te zijn.
Tja, sommige hopen op spectaculaire onweersstormen en andere op een brandende moskee...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal opvallend hoe iedereen toch hoopt op écht flink noodweer.
Mag beide ook?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tja, sommige hopen op spectaculaire onweersstormen en andere op een brandende moskee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |