Ben ik ook bang voor ja... maar goed, resultaten uit het verleden...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:33 schreef appelsientje het volgende:
En zul je zien dat het uit eindelijk allemaal mee valt
ik vind alleen deze link voor je in het engels... http://en.wikipedia.org/wiki/Bow_echoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:32 schreef Coelho het volgende:
Iemand die mij uit wil leggen wat bow echo is? Staat bij die uitgebreide kaartenanalyse van weerwoord.
Dat staat voor een Mesoscale Convective System. Kort door de bocht genomen is dat een enorme samenklontering van onweersbuien met erg veel bliksemactiviteit. Zo'n systeem kan zo groot als Nederland zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:36 schreef MikelenniuM het volgende:
ff goed in de gaten houden wat er gaat gebeuren. Weet ik of k vanmiddag de boot moet nemen over de A2![]()
Wat is trouwens een MCS?
Ik denk dat de hoofdmoot regen zal zijn, het kan wel gaan onweren,maar ik denk niet zo extreem als bijv. maandagavond.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:52 schreef Logician het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is er een grote kans op onweer in enschede?![]()
![]()
Die tweede bui boven Frankrijk is het zwaartepunt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:52 schreef INViCTuS het volgende:
Volgens mij trekt het zwaartepunt nu juist meer over het westen dan over het oosten?!
Waar?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:53 schreef DarkElf het volgende:
het hóóst!
als dat nu een mooie buienlijn gaat vormen en voor 14 uur over NL trekt ben ik tevredenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:49 schreef IedeK. het volgende:
Lijkt er een beetje op dat de twee onweersbuien samen gaan clusteren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |