So Fast ...quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:23 schreef MadMaster het volgende:
Henk Terlingen
Jij mag je vraag stellen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:36 schreef superworm het volgende:
Kerrie?
Werk je bij Versteegh of bij Silvo?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:37 schreef Nembrionic het volgende:
hmm daar zit geen foelie in voor zover ik weet
Ik heb hier een pakje kerriepoeder liggen, bij toeval. Eet vanavond rijst en heb net boodschappen gedaan, en het klopt volgens Conimex aardig, alleen zit er ook fenegrier en laurierblad in.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werk je bij Versteegh of bij Silvo?
Dit plaatje staat in de OP:quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:39 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik heb hier een pakje kerriepoeder liggen, bij toeval. Eet vanavond rijst en heb net boodschappen gedaan, en het klopt volgens Conimex aardig.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit plaatje staat in de OP:
[afbeelding]
Dan niet. Eerste wat ik dacht, kerrie, want er ligt een pakje voor me. Dus ik plaats "Kerrie?" en kijk daarna meteen of het klopt. En het klopte.quote:
Hij verwijst naar een topic in het Crew-subforum. Dus je kunt er wel op klikken, je hebt alleen geen rechten om het te bekijken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Superworm, die sig van jou loopt niet echt lekker..
Ik klik er niet op. Die zin loopt niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:46 schreef superworm het volgende:
[..]
Hij verwijst naar een topic in het Crew-subforum. Dus je kunt er wel op klikken, je hebt alleen geen rechten om het te bekijken.
Ik ga niet aan Tuvokki's woorden peuteren. Bovendien heeft iedereen imperfecties, zo zie je dat ook weer terug in de sig. Kom op mensen, er is een vraag gesteld.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik klik er niet op. Die zin loopt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |