nee, de eend hoeft alleen R af te leggen, omdat ie in het midden zwemtquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:10 schreef qonmann het volgende:
De oplossing is welicht
De eend moet 2r kunnen afleggen (de vijver overzwemmen)
De vos de hlave cirkel, dus pi*r
De verhouding is dus pi/2
Maar dit soort vragen zijn geen vragen kennis vandaar mijn pas
Dat er alleen simpelel wiskunde vereist is klop niet. Je moet al weten dat de baan van de eend noch die van de vos ertoe doet
na lang beraad met mezelf geef ik je gelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:10 schreef qonmann het volgende:
De oplossing is wellicht
De eend moet 2r kunnen afleggen (de vijver overzwemmen)
De vos de halve cirkel, dus pi*r
De verhouding is dus pi/2
Maar dit soort vragen zijn geen algemene vragen kennis vandaar mijn pas
Dat er alleen simpele wiskunde vereist is klop niet. Je moet al inzien dat de baan van de eend noch die van de vos van belang is om het antwoord uit te kunnen rekenen.
..geen tour meer op ARD/ZDF betekende datquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:50 schreef erkel het volgende:
Patrick Sinkewitz
Hij was een maand geleden getest tijdens een training, dacht ik.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:52 schreef Neleos het volgende:
Hij was in juni ofzo al betrapt toch?
Neleos +1quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:54 schreef Neleos het volgende:
Eagle Eye Cherry
Madmaster + 1quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:03 schreef MadMaster het volgende:
Suriname
So Fast ...quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:23 schreef MadMaster het volgende:
Henk Terlingen
Jij mag je vraag stellen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:36 schreef superworm het volgende:
Kerrie?
Werk je bij Versteegh of bij Silvo?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:37 schreef Nembrionic het volgende:
hmm daar zit geen foelie in voor zover ik weet
Ik heb hier een pakje kerriepoeder liggen, bij toeval. Eet vanavond rijst en heb net boodschappen gedaan, en het klopt volgens Conimex aardig, alleen zit er ook fenegrier en laurierblad in.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werk je bij Versteegh of bij Silvo?
Dit plaatje staat in de OP:quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:39 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik heb hier een pakje kerriepoeder liggen, bij toeval. Eet vanavond rijst en heb net boodschappen gedaan, en het klopt volgens Conimex aardig.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit plaatje staat in de OP:
[afbeelding]
Dan niet. Eerste wat ik dacht, kerrie, want er ligt een pakje voor me. Dus ik plaats "Kerrie?" en kijk daarna meteen of het klopt. En het klopte.quote:
Hij verwijst naar een topic in het Crew-subforum. Dus je kunt er wel op klikken, je hebt alleen geen rechten om het te bekijken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Superworm, die sig van jou loopt niet echt lekker..
Ik klik er niet op. Die zin loopt niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:46 schreef superworm het volgende:
[..]
Hij verwijst naar een topic in het Crew-subforum. Dus je kunt er wel op klikken, je hebt alleen geen rechten om het te bekijken.
Ik ga niet aan Tuvokki's woorden peuteren. Bovendien heeft iedereen imperfecties, zo zie je dat ook weer terug in de sig. Kom op mensen, er is een vraag gesteld.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik klik er niet op. Die zin loopt niet.
Bulgarije en Roemenië zijn niet goed, die kwamen er vorig jaar pas bij.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:56 schreef Neleos het volgende:
Polen
Bulgarije
Roemenie
Tsjechie
Slowakije
Hongarije
Kroatie
Slovenie
Cyprus
Joegoslavie
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Slovenie, Polen, Malta, Litouwen, Tsjechie, Slowakijke, Letland, Estland, Hongarije, Cyprus
*ademhaal*
Ik werk in een fabriek, moet de hele dag kratten stapelen met rozijnen erin. Dan ga je vanzelf over dat soort shit nadenken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dan zit je de hele dag op je werk en dan verzin je alleen maar deze oplepelvragen? No offense.. ik ga proberen je te begrijpen..
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:56 schreef Yurithemaster het volgende:
north carolina, southcarolina, new york, maryland, new hapshire, rhode island, maine?, pensilvania, verginia, new jersey?
.. en je wordt er groot en sterk van!quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:58 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik werk in een fabriek, moet de hele dag kratten stapelen met rozijnen erin. Dan ga je vanzelf over dat soort shit nadenken.
Klopt. Helaas was die vraag vervallen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:56 schreef Yurithemaster het volgende:
north carolina, southcarolina, new york, maryland, new hapshire, rhode island, maine?, pensilvania, verginia, new jersey?
Ik niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zijn er mensen zonder geluid op dit moment?
Ik ga een mooie uitzoeken en hopen dat ik ik 'm mag stellen binnen afzienbare tijd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:00 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik niet.Kom maar op met dat fragment.
![]()
Geluidsvraagquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zijn er mensen zonder geluid op dit moment?
De vraag stond nog open, hij was niet doorgekrast en er was nog geen antwoord opgegeven.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:00 schreef superworm het volgende:
[..]
Klopt. Helaas was die vraag vervallen.
Ik sta er niet bij?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
You, Me and..
Jermaine Dupri.
Torio +1
Tussenstand deel 897:
C21H23NO5 1
Aereatheas 2
PR 1
steekbal 1
qonmann 2
LamstraalASD 1
MadMaster 3
erkel 1