ja echt heaquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:39 schreef -skippybal- het volgende:
Doorgeleerd en dan nog verpleegster zijn
Ik heb haar kinderen neergestoken na het werk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:44 schreef Armageddon het volgende:
En dan zeg jij niets? Wat ben jij nou voor fokkin' heaumeau?
geowned door twee verlopen verpleegsters.
Dat mbo verpleegkundigen met een ego een pijnlijke dood moeten sterven?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:51 schreef Dibble het volgende:
moraal van dit verhaal?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:50 schreef Baffer het volgende:
[..]
Ik heb haar kinderen neergestoken na het werk.
Ik zou er nog een clusterbom opgooien voor de zekerheid.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:50 schreef Baffer het volgende:
[..]
Ik heb haar kinderen neergestoken na het werk.
Jep, idd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:57 schreef Lexjuuuh het volgende:
wat een chagerijnen...maar ja wat wil je, je bent een vakantie kracht en schoonmakertje...do the math
Jep, dat is het leuke nou juist.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:00 schreef MouzurX het volgende:
Hoe oud ben je dan? want je zegt vakantiekracht dus je doet dat naast school oftewel je bent nog aan het studeren dus die wijven zijn gewoon te dom voor woorden of jij lult gewoon uit je nek
Ik geloof er geen reet van.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:36 schreef Baffer het volgende:
Ok, ik werk dus als vakantiekracht bij bedrijf X, een schoonmaakbedrijf.
Mijn taak bestaat uit het poetsen van kamers/keukens/sanitair in een verzorgingstehuis.
Ik was vandaag op zoek naar een collega en ik loop een kamer binnen, zie ik daar twee zeer charmante verpleegsters.
Je kent ze wel, +- 40 kilo overgewicht, kort donker haar, disgusting kop, etc.
Ik zeg dus vriendelijk: Hoi, ik ben op zoek naar dat meisje van "insert bedrijfsnaam", ik dacht dat die misschien hier was.
Zwartharig varken: "Nee dat zijn wij niet, wij hebben gelukkig wel doorgeleerd"
Ik loop dus weer weg, hoor ik achter me ineens met een chagerijnige kampstem: "DOE VOORAL DE DEUR NIET DICHT".
Ik loop dus weer terug om de deur dicht te doen, hoor ik de ene verpleegster tegen de andere zeggen: "Verschrikkelijk die lui." (ze dachten vast dat ik niet meer terug zou komen)
Haha ze keken me vreemd aan toen ik weer binnenkwam.
Discuss these fat morons!!!!!!!!!!!!!!!!!
De oplossing hiervoor is uitermate simpel....quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:36 schreef Baffer het volgende:
Ik zeg dus vriendelijk: Hoi, ik ben op zoek naar dat meisje van "insert bedrijfsnaam", ik dacht dat die misschien hier was.
hehehe, dat is idd wel een mooie, maar ik moet er idd nog een tijdje blijven.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:07 schreef Croga het volgende:
[..]
De oplossing hiervoor is uitermate simpel....
Ze strak aan blijven kijken en in een enorme lachbui uitbarsten, ondertussen stamelen "Doorgeleerd! Doorgeleerd voor verpleegster!" dan is die grijns zo van hun kop verdwenen.
Niet aan te raden als je daar nog lang moet blijven
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:08 schreef Baffer het volgende:
[..]
Meen je dat ik niks beters had kunnen verzinnen dan dit?
Waarom toch zo opscheppen over mbo hbo kudtvo, ik heb alleen havo ben ik nu te min ? Ben ik nu dom, lelijk en onaardig ? MOOIquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:07 schreef ThE_ED het volgende:
En als je later zegt dat jij doorgeleerd hebt dan ben je arrogant en kunnen zij er ook niks aan doen dat ze maar MBO hebben.
Je begrijpt ook echt geen flikker van wat ik zeg heh?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
Waarom toch zo opscheppen over mbo hbo kudtvo, ik heb alleen havo ben ik nu te min ? Ben ik nu dom, lelijk en onaardig ? MOOI
Maar ik heb wel een baan die meer verdiend dan de gemiddelde kudt hbo'er
Ik quote jouw toch niet ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je begrijpt ook echt geen flikker van wat ik zeg heh?
Jesus man je begrijpt echt totaal niet waar ik het over heb he ?quote:
maar ff ontopic, je hebt gelijk ik heb in een ziekenhuis gewerkt en als je daar iets anders deed dan hart operaties was je al te min om mee te praten, ik kende daar een vrouwlijke arts waarmee ik wel lekker kon praten maar als ze in gezelschap was van collegae, keek ze me niet eens aan.quote:
'En ook doorgegeten zie ik!!!!' had je moeten zeggen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:36 schreef Baffer het volgende:
wij hebben gelukkig wel doorgeleerd"
daar is m'n pa ook zo goed in... "ja ik ben maar een schilder die computershit ken ik niet!" en dan ook gewoon niet even wat proberen he, nee gelijk mij bellen dat ik het moet komen oplossen :|quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:26 schreef ThE_ED het volgende:
Arrogante mensen zijn irritant, maar ook vind ik het jammer als mensen gaan zeggen "ja dat kan ik denk ik niet, ik heb maar MBO". Ik snap best dat niet iedereen alles (snel) begrijpt, maar je bent toch niet debiel als je een "lagere" opleiding hebt? Jezelf naar beneden halen is niet goed, sterktes en zwaktes kennen, ok, maar je moet het niet overdrijven.
Haha, dat is zeker de bedrijfscultuur bij NN/ING dan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:38 schreef Jill-RMC het volgende:
uuh je gaat full time schoonmaken maar je hebt wel een HBO studie gedaan? vind je het zo leuk dan ofzo :S?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:54 schreef freddygonzales het volgende:
Dat heb ik ook, werk ook even bij een schoonmaakbedrijf tot 01-08 daarna ga ik full-time werken omdat ik klaar ben met HBO studie. Vanmorgen stond ik even in de keuken van een bedrijf een doekje uit te spoelen, komen er twee van die lamlullen in pak aangelopen om even iets te pakken. Ik had de schoonmaakkar voor de keuken neergezet hoor ik zo "je staat niet in de weg hoor" en de ander: "helemaal niet". Maar niet rechtstreeks in mijn gezicht, nee op de achtergrond en op een mompelend toontje maar wel zo hard dat je het kon horen.
Stelletje klare klootzakken.
Of je lees die zin even goed. Werkt tijdelijk bij schoonmaakbedrijf, maar gaat daarna fulltime werken. Aangezien het schoonmaakbedrijf tijdelijk is kan je daaruit opmaken dat ie dan iets anders gaat doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
uuh je gaat full time schoonmaken maar je hebt wel een HBO studie gedaan? vind je het zo leuk dan ofzo :S?
Iets met pallets denk ik.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:41 schreef Poekel het volgende:
Even tussendoor. Watvoor opleiding doe je eigenlijk, TS?
was ze beverwijker? (goeie nick trouwens)quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:36 schreef Baffer het volgende:
Ok, ik werk dus als vakantiekracht bij bedrijf X, een schoonmaakbedrijf.
Mijn taak bestaat uit het poetsen van kamers/keukens/sanitair in een verzorgingstehuis.
Ik was vandaag op zoek naar een collega en ik loop een kamer binnen, zie ik daar twee zeer charmante verpleegsters.
Je kent ze wel, +- 40 kilo overgewicht, kort donker haar, disgusting kop, etc.
Ik loop dus weer weg, hoor ik achter me ineens met een chagerijnige kampstem: "DOE VOORAL DE DEUR NIET DICHT".
Ik loop dus weer terug om de deur dicht te doen, hoor ik de ene verpleegster tegen de andere zeggen: "Verschrikkelijk die lui." (ze dachten vast dat ik niet meer terug zou komen)
Haha ze keken me vreemd aan toen ik weer binnenkwam.
Discuss these fat morons!!!!!!!!!!!!!!!!!
Net mijn vwo diploma gehaald, hierna werktuigbouwkunde.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:41 schreef Poekel het volgende:
Even tussendoor. Watvoor opleiding doe je eigenlijk, TS?
euh baffer, was ze nou beverwijker of niet die doos.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:08 schreef Baffer het volgende:
[..]
Net mijn vwo diploma gehaald, hierna werktuigbouwkunde.
is typisch voor dat volkje namelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:27 schreef Baffer het volgende:
Haha nee, hoezo?
ik ben ooit op een blauwe maandag voor een paar maanden gedetacheerd geweest naar een bedrijf in die stad. In dat bedrijf waar ik toen een paar maanden heb gewerkt waren al die mensen zoals jij beschreef ....... en die stad zelf, mijn god, wat een hoge aso's gehalte daar; grote bek, agressief, arrogant, egoist , noem maar op, volgens mij wonen daar ook bijna alleen maar minder begaafden ofzo.quote:
Emmer met chloor will do the jobquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:38 schreef Koploperkopper het volgende:
Heb je een emmer met smerig water? Tieft dat over ze heen en dan gewoon glashard ontkennen dat jij het was.
Volgende keer dat ze zo praten tyf je gewoon een kopietje van je diploma op tafel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:08 schreef Baffer het volgende:
[..]
Net mijn vwo diploma gehaald, hierna werktuigbouwkunde.
Haha het blijft mooi he, die "wat als" gedachtes.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik ben ooit op een blauwe maandag voor een paar maanden gedetacheerd geweest naar een bedrijf in die stad. In dat bedrijf waar ik toen een paar maanden heb gewerkt waren al die mensen zoals jij beschreef ....... en die stad zelf, mijn god, wat een hoge aso's gehalte daar; grote bek, agressief, arrogant, egoist , noem maar op, volgens mij wonen daar ook bijna alleen maar minder begaafden ofzo.
maar ja, als tip, schijt haar de bek maar even vol als ze het weer flikt.
Klopt, een vriend van me die hboV doet zei dat ook al vandaag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:40 schreef timp0e het volgende:
Het leuke is dat er een grote kans is, dat die "verpleegsters" in die verzorgingstehuis helemaal geen verpleegsters zijn, maar helpenden of verzorgendenDat is heel wat anders dan verpleegkunde
![]()
In verzorgingstehuizen werken namelijk bijna geen verpleegkundigen (vaak maar 1tje in het hele verzorgingstehuis)
Die misplaatste arrogantie kan gewoon echt niet nee, ik irriteer me er mateloos aan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:00 schreef icebliss het volgende:
Ik ken het, heb ook in een ziekenhuis schoongemaakt waar de verpleegsters zeer arrogant waren. Groetten me niet eens terug en gooiden hun peuken gewoon voor je voeten terwijl er een asbak naast ze stond. Maargoed, waarschijnlijk voelen ze zich heel wat in hun witte ziekenhuispakje, maar hun baan bestaat grofweg uit het wassen van pisbakjes, het vervangen van infuuszakjes, koffieleuten en af en toe een oma'tje wassen. Dan is het niet zo gek als ze afgeven op iemand die in hun ogen nóg minderwaardiger is.
Je ergert je ergens aan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:07 schreef Baffer het volgende:
[..]
Die misplaatste arrogantie kan gewoon echt niet nee, ik irriteer me er mateloos aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |