quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:07 schreef Schnabbeltje het volgende:
Kut reclame
Nee, ik zag het net op tv, heb de tv aanstaan.. kutreclamesquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:07 schreef Biogarde het volgende:
Je hebt het wel onthouden. Doel van de reclame is bereikt zou je denken![]()
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:11 schreef CasB het volgende:
Reden voor mij om geen Axe meer te kopen.
Juist niet, denk niet dat je axe gaat kopen na zo'n reclame.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:07 schreef Biogarde het volgende:
Je hebt het wel onthouden. Doel van de reclame is bereikt zou je denken![]()
Axe is al jaren de best verkopende bodysprays/deo'squote:Op donderdag 19 juli 2007 12:14 schreef je_oma het volgende:
[..]
Juist niet, denk niet dat je axe gaat kopen na zo'n reclame.
Tis zowiezo beetje pauperdeo. Meurt supererg, kunt beter adidas pakken of zo.
Hoe kom je daarbij als ik vragen mag?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Axe is al jaren de best verkopende bodysprays/deo's![]()
Bodyspraydoquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Axe is al jaren de best verkopende bodysprays/deo's![]()
Ik geloof er niks van..quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:22 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij als ik vragen mag?
Ennuh, als ik AXE opdoe, dan zweet ik nog, maar nu heb ik 8x4, al een tijdje, en ik zweet helemaal NIET meer..
Net als trouwens die kutreclames van Citroën, met die bijdehante verkopers die alle opties kunnen opnoemen. Schijtirritant, dus ik zal niet snel (lees: nooit) een citroën kopenquote:
Echt, precies hetzelfde hier. Klote Axe.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:22 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ennuh, als ik AXE opdoe, dan zweet ik nog, maar nu heb ik 8x4, al een tijdje, en ik zweet helemaal NIET meer..
Ha, hier exact dezelfde ervaring.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:22 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja idd, ik zweet echt niet meer, en geur is niet zo sterk dus je kan dr nog eau de toilet bij gebruiken, een echt geurtje, geen axe geurtjequote:Op donderdag 19 juli 2007 12:29 schreef CasB het volgende:
Heb nu 8x4. Ruikt minder sterk, maar werkt volgens mij wel beter
idd. helemaal jammer dat je daar dan een serie best grappige reclames voor wegdoet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:16 schreef BereNDD het volgende:
Ze proberen er een hype van te maken.. maar volgens mij lukt dat voor geen meter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FTR, ik heb wel moeten grinniken om die reclame's toen ik ze zag. ze komen alleen een beetje vaak!
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:34 schreef RSie het volgende:
Axe is de "My first sony" onder de deo's.heheh inderdaad.. in de brugklas had elk jochie dat, want als je geen axe had hoorde je 'r niet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FTR, ik heb wel moeten grinniken om die reclame's toen ik ze zag. ze komen alleen een beetje vaak!
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
Mwach, het is enkel een luchtje, als deo is het een waardeloos product (lees: de hele dag sprayen omdat je er dwars doorheen zweet...)quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:11 schreef CasB het volgende:
Yep.. hiervoor hebben ze een serie met echt coole reclames gehadquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:33 schreef thettes het volgende:
[..]
idd. helemaal jammer dat je daar dan een serie best grappige reclames voor wegdoet.
en uit onderzoek is gebleken dat die deeltjes er bij vrouwen op de lange termijn voor kunnen zorgen dat risico op borstkanker wordt vergroot.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:48 schreef von_manstein het volgende:
In 8x4 en Rexona zitten aluminium deeltjes die er voor zorgen dat je niet gaat zweten.
Axe heeft dat volgens mij niet.
Dus Axe deo werkt maar effectief voor een paar uur terwijl 8x4 en Rexona je langer beschermen tegen zweetluchtjes e.d.
Maar ik blijf die Jamba reclame erger vinden dan de Axe reclame.
Misschien moet je eens vaker onder de douche gaan, want alleen een deo opdoen helpt nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:22 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Misschien moeten vrouwen maar Axe gaan gebruiken dan. Geen last van aluminiumdeeltjes en ze zijn bomchickaquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:54 schreef RSie het volgende:
[..]
en uit onderzoek is gebleken dat die deeltjes er bij vrouwen op de lange termijn voor kunnen zorgen dat risico op borstkanker wordt vergroot.
die aluminiumdeeltjes komen ook in je bloedbaan terecht en bij overmatig gebruik kan je je wel voorstellen dat dit niet goed is voor je lichaam.
Ik zeg,.. dichtbotoxen die armpits!!![]()
ik persoonlijk kies overigens voor sanex met de pastelroze/oranje dop! works like a MF!!
nee, ik douch ook 2x per dag, maar ik zweet gewoon snel.. kan dr niks aan doen, en 8x4 helpt hier tegen en axe niet.. :quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:59 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Misschien moet je eens vaker onder de douche gaan, want alleen een deo opdoen helpt niet
En buiten dat stinkt axe ook nog eens. Een geurtje hoort niet van je deodorant te komen, maar van eau de toilette oid.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:22 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Goh, een nieuwe Pokémonquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:18 schreef Roi het volgende:
BomChickaWahwah!
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:03 schreef student_van_het_leven het volgende:
Ik kom overal die slogan tegen. Maar heb die reclames nog nooit gezien. Weet pas sinds kort dat het van axe is. tja, gewoon zoveel mogelijk negeren, hopen dat het snel weer over is met die irritante dingen.
't is dat het geurtje gewoon lekker is. Maar nu ook al die irritante nieuwe dop, lijkt wel alsof ze juist geen klanten willen hebben. (behalve de breezers en de jumplosers, die passen goed bij zulke reclames)
weet iemand de titel en uitvoerende artiest van de onderliggende muziek eigenlijk?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:05 schreef appelsjap het volgende:
Klik HIER voor een oude axe reclame die nog vet was.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:11 schreef CasB het volgende:
Die negerin zou ik ter plekke doodslaan omdat ik zou denken dat het een nieuwe aanvalstactiek uit de ghetto zou betreffen. Misschien een nieuw geluid wat het knallen van een 9MM moet simuleren enzo.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:07 schreef je_oma het volgende:
Die met die vrouw in de supermarkt is pas eng. Als je zoiets in de supermarkt tegenkomt denk ik juist 'die spoort niet helemaal'.
Gore bull.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:54 schreef RSie het volgende:
[..]
en uit onderzoek is gebleken dat die deeltjes er bij vrouwen op de lange termijn voor kunnen zorgen dat risico op borstkanker wordt vergroot.
die aluminiumdeeltjes komen ook in je bloedbaan terecht en bij overmatig gebruik kan je je wel voorstellen dat dit niet goed is voor je lichaam.
dat heet nou talkpoeder.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:45 schreef MouzurX het volgende:
Zeg ff een klein vraagje als je deo op doet hoor je toch geen witte vlekken te zien op je huid ?
(bij de meeste wel gewoon op kleren maar niet op je huid toch)
3 uur smiddags?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:30 schreef Punica het volgende:
[..]
Ha, hier exact dezelfde ervaring.
Axe is na 3 uur s'middags wel uitgewerkt, en je kan dan weer gaan spuiten of meuren.
Overigens is die goedkopere deo van Nivea ook een ramp (blauw flessie) had me pa 2 weken terug gekocht.
Die zijn al helemaal ergquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:48 schreef von_manstein het volgende:
Maar ik blijf die Jamba reclame erger vinden dan de Axe reclame.
Die was net bij F1. En dan zeggen dat er een goed geurtje aanzit..quote:Op zondag 22 juli 2007 16:37 schreef Metal_Mart het volgende:
Die negerin in die supermarkt is wel het toppunt.
http://www.kwfkankerbestrijding.nl/pageViewer.jsp?id=3707quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:08 schreef RSie het volgende:
[..]
was het maar zo!
I aint bullshitting y'all
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |