abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51626811
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Komt vanavond pas op het sportjournaal
I know. Grote kans dat het vanmiddag al op een site als Sportweek staat, hoor.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:23:28 #82
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51626841
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51626943
Dat is 1
AFC AJAX
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:30:05 #84
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_51627024
quote:
Wat staat daar?

Edit: oo transfer van die portugees naar Valencia
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_51627037
quote:
ehm wat staat er ongeveer?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:33:48 #86
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51627075
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Wat staat daar?
Ivan Helguera (Real Madrid) en Lucho Gonzalez (FC Porto) zouden beide in Ermelo gepresenteerd moeten worden als nieuwe spelers van Valencia, met beide clubs (en investeringsmaatschappij MSI) zou al bijna een akkoord bereikt zijn, volgens Marca dan.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51627116
Mooi.
pi_51627254
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:10 schreef andre347 het volgende:

[..]

Is al afgehaakt
Iniesta is afgehaakt (terecht) dus Sneijder zou een serieuze optie zijn:
quote:
Real Madrid gaat kiezen tussen 'dure' Iniesta en Sneijder
19-07-07
Real Madrid lijkt in zijn zoektocht naar een drijvende kracht op het middenveld een keuze te gaan maken tussen Wesley Sneijder en Andrés Iniesta van grote aartsrivaal Barcelona. Nadat de Madrilenen eerder al Javier Saviola van de Catalanen overnamen, heeft de Spaanse kampioen volgens de Spaanse krant Marca nu ook zijn zinnen gezet op Iniesta. Met de nieuwe belangstelling voor de 23-jarige Iniesta heeft Ajacied Wesley Sneijder dus geduchte concurrentie gekregen voor een eventuele transfer naar Real Madrid.

Mocht Iniesta daadwerkelijk de overstap van Barça naar Real Madrid maken, dan zal de club van Ruud van Nistelrooy diep in de buidel moeten tasten. Iniesta heeft in zijn contract bij Barcelona immers een clausule die voorschrijft dat de middenvelder niet voor minder dan zestig miljoen euro weg mag. Eerder deze week werd duidelijk dat Real Madrid ook bovenmatige belangstelling heeft voor Sneijder
pi_51627291
Hopelijk Iniesta
AFC AJAX
pi_51627337
Dat bericht over die persconferentie doet het aandeel Ajax wel stijgen

pi_51627410
Nu Ajax weet dat Real 60 miljoen wilde uitgeven voor Iniesta, zou ik geen genoegen meer nemen met 20 miljoen voor Sneijder
Woo-loo-loo!
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:49:41 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51627412
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:42 schreef Longmen het volgende:

[..]

Iniesta is afgehaakt (terecht) dus Sneijder zou een serieuze optie zijn:
[..]
Leuk hoor, al die clausules. Zestig miljoen voor Iniesta, wat al geruime tijd bekend is. Toch wordt hij als serieuze optie genoemd door Real Madrid. Dan kun je als Ajax zijnde dus hoe langer hoe meer vragen voor Sneijder. Tachtig miljoen voor Kaka, zestig voor Iniesta, veertig voor Fabregas. Dan klinkt die 32,5 lang niet zo gek als dat 't van de week nog deed.
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:49 schreef BobbyHill het volgende:
Nu Ajax weet dat Real 60 miljoen wilde uitgeven voor Iniesta, zou ik geen genoegen meer nemen met 20 miljoen voor Sneijder
GMTA
pi_51627450
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:44 schreef BonJovi het volgende:
Hopelijk Iniesta
Die gaat echt niet naar Madrid....
pi_51627456
Precies is ook helemaal niet gek
AFC AJAX
pi_51627546
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:49 schreef twi het volgende:

[..]

Leuk hoor, al die clausules. Zestig miljoen voor Iniesta, wat al geruime tijd bekend is. Toch wordt hij als serieuze optie genoemd door Real Madrid. Dan kun je als Ajax zijnde dus hoe langer hoe meer vragen voor Sneijder. Tachtig miljoen voor Kaka, zestig voor Iniesta, veertig voor Fabregas. Dan klinkt die 32,5 lang niet zo gek als dat 't van de week nog deed.
[..]

GMTA
Precies! Betalen dus Real !!
pi_51627554
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:10 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ook pre season ja?
Dacht dat dat alleen was gedurende het seizoen, is bij PSV ook zo namelijk.
Koeman hield hem ook afgelopen vrijdag, dus lijkt erop dat PSV dat net als Ajax ook voor het seizoen doet.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:01:03 #97
52871 Blight
Supersized.
pi_51627701
quote:
quote:
‘Valencia presenteert aankopen in Ermelo’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 19 juli om 13:50

Niet alleen sloeg Valencia gisteren haar tenten op in Ermelo, ook heeft voorzitter Juan Bautista Soler nog grote plannen voor het verblijf op Nederlandse bodem. De preses wil namelijk de presentatie van Lucho González en Iván Helguera in Ermelo laten plaatsvinden.
Klik hier!
Volgens het Spaanse persagentschap EFE nadert de Spaanse topclub een akkoord met zowel Real Madrid als FC Porto. De Portugese topclub lijkt vandaag nog in te stemmen met een bod van achttien miljoen euro, terwijl de Madrilenen met een bod van twee miljoen euro voor Helguera genoegen lijken te nemen.

Hierdoor lijkt de transfer van Wesley Sneijder definitief van de baan. De Ajacied kwam door de halsstarrige houding van Porto opnieuw in beeld, maar door de hoge vraagprijs van de Amsterdammers én het verhoogde bod op de Argentijnse middenvelder is zijn komst vrijwel onwaarschijnlijk.

Trainer Quique Sánchez Flores wenste naast de komst van een middenvelder ook nog een centrumverdediger en lijkt met de komst van Helguera zijn wens ingewilligd te zien worden. Vorig seizoen moest de 32-jarige verdediger in het Santiago Bernabéu genoegen nemen met een plaats op de reservebank. Daarnaast stamt zijn salaris nog uit het tijdperk van de gulle Florentino Pérez en staat de landskampioen alleen daarom al welwillend tegenover een vertrek.

González (26) heeft pas twee seizoenen in het Estádio do Dragão achter de rug, maar een vertrek lijkt onvermijdbaar. Niet alleen in de competitie zelf, maar ook in Europees verband liet de Argentijn van zich spreken. Op de Copa America bleven zijn optredens tot één basisplaats en twee invalbeurten beperkt.
!

[ Bericht 62% gewijzigd door Blight op 19-07-2007 15:08:30 ]
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:13:53 #98
82589 S-Two
barba macacu
pi_51628080
Op Vi.nl staat nu weer dat Iniesta wrs komt, dus dan geen Sneijder naar Real. Maar goed, we zien het wel.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:16:18 #99
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_51628153
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 15:13 schreef S-Two het volgende:
Op Vi.nl staat nu weer dat Iniesta wrs komt, dus dan geen Sneijder naar Real. Maar goed, we zien het wel.
Waar staat dat dan op vi.nl
Jawel, je keek.
pi_51628208
quote:
Iniesta gaat niet naar Madrid,
quote:
Nothing but Barça

As for a story that has appeared today (Thursday) in Madrid based sports paper 'Marca' stating that Real Madrid are interested in paying his release clause, Iniesta told us: “I’ve been told about that and I’m very surprised. I can’t do anything about it but I’d like to insist once again that I want to stay here. When I say I want to retire in Barça, I say it with all my heart. And my wishes are above everything else”.

Iniesta is very excited by the arrival of the new signings and is upbeat about the 2007-08 season: “Last season hurt and I want to get even. A great team is being put together and I’ll be part of it”.
http://www.fcbarcelona.co(...)7/n070719101316.html
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51628227
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:49 schreef twi het volgende:

zestig voor Iniesta,
Er staat niet dat er 60 miljoen geboden is maar dat dat in zijn contract staat

Kan me ook niet voorstellen dat ze 60 miljoen bieden voor hem.
pi_51628267
Sneijder moet gewoon blijven
AFC AJAX
pi_51628349
30 Miljoen voor Sneijder vangen en dan een vervanger halen voor 15 miljoen.
lollig
pi_51628452
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 15:18 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Er staat niet dat er 60 miljoen geboden is maar dat dat in zijn contract staat
Klopt, Madrid wou zijn afkoop clausule van 60 miljoen wel betalen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:27:35 #105
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51628493
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 15:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Klopt, Madrid wou zijn afkoop clausule van 60 miljoen wel betalen.
Hadden ze wereldwijd maar van die clausules in de contracten.
pi_51628532
quote:
Sneijder gaat nog eerder naar Feyenoord, dan Iniesta ooit naar Madrid zou gaan...
pi_51628603
Och, beetje vage dingen zijn het.. Als je Henry nu wilt hebben moet je meer dan 300 miljoen betalen..
Die dingen slaan nergens op, ze zijn zo absurd hoog dat er haast nooit gebruik van wordt gemaakt.
Die van Iniesta (60 miljoen) is nog relatief laag en zal wel opgekrikt worden bij zijn volgende contract.
pi_51628660
Hoe graag ik ook wil dat Sneijder blijft, voor 30 miljoen moet je 'm gewoon verkopen.
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:33:18 #109
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51628675
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 15:29 schreef Longmen het volgende:

[..]

Sneijder gaat nog eerder naar Feyenoord, dan Iniesta ooit naar Madrid zou gaan...
Nee, man. Feyenoord kan Wesley Sneijder helemaal niet betalen, terwijl dat in het geval van Real Madrid en Andrés Iniesta natuurlijk niet het geval is.
pi_51628686
Ja precies! en devv05 mooie onderschrift trouwens
AFC AJAX
pi_51628737
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 15:33 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nee, man. Feyenoord kan Wesley Sneijder helemaal niet betalen, terwijl dat in het geval van Real Madrid en Andrés Iniesta natuurlijk niet het geval is.
Dit voorbeeld gaat puur even over de clubliefde
Feyenoord heeft toch geld nav de talentenpool?
pi_51628824
quote:
'Iniesta wordt architect van Real Madrid'

19/7/2007 15:00

Javier Saviola is misschien niet de enige speler die Barcelona voor Real Madrid verruilt. In de Spaanse hoofdstad wordt verlangd naar Andrés Iniesta.

Volgens het dagblad Marca moet de 23-jarige middenvelder de architect van het nieuwe Real Madrid worden. De geboren Castilliaan heeft een clausule in zijn contract waarin staat dat hij niet mag vertrekken voor minder dan zestig miljoen euro.

Iniesta is afkomstig uit de eigen jeugdopleiding van Barcelona. In 2002 liet coach Louis van Gaal de kleine technicus debuteren. In het bewuste artikel van Marca wordt Wesley Sneijder overigens niet genoemd.

Bron: VI
Geloof er alleen niet veel van
Woo-loo-loo!
pi_51628902
Gek dat VI daar nu pas mee komt trouwens. Het is alweer tegen gesproken door Iniesta, ook al zegt dat natuurlijk niets.
Woo-loo-loo!
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:42:52 #114
82589 S-Two
barba macacu
pi_51629020
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 15:37 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Geloof er alleen niet veel van
Dat bericht bedoelde ik inderdaad. Al is de kop natuurlijk wel weer lekker verdraaid.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:43:13 #115
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_51629032
Iniesta
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:43:42 #116
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51629049
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 15:39 schreef BobbyHill het volgende:
Gek dat VI daar nu pas mee komt trouwens. Het is alweer tegen gesproken door Iniesta, ook al zegt dat natuurlijk niets.
VI valt niet echt meer serieus te nemen, zeker de website niet meer.
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:45:59 #117
52871 Blight
Supersized.
pi_51629136
De heren van VI zijn regelmatig te laat met de berichtgeving en worden ook steeds vaker betrapt op rasechte papegaai-journalistiek. De papieren versie is nog wel betrouwbaar, maar de website van VI staat vol met loze geruchten, uit de lucht gegrepen statistieken en als klap op de vuurpijl schandalig slechte photoshop competities.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_51629402
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 15:45 schreef Blight het volgende:
De heren van VI zijn regelmatig te laat met de berichtgeving en worden ook steeds vaker betrapt op rasechte papegaai-journalistiek. De papieren versie is nog wel betrouwbaar, maar de website van VI staat vol met loze geruchten, uit de lucht gegrepen statistieken en als klap op de vuurpijl schandalig slechte photoshop competities.
De snor heeft ook vaak anti ajax uitspraken.
Ik stap steeds vaker over op sportweek.
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:56:42 #119
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51629516
Vroeger was ik geabonneerd op de VI, maar ik vond het maar een kutblad worden. Toen mijn abonnement was beëindigd, lag er nog een half jaar aan VI's in het plastic. De site vind ik ook niets, amateursites zijn tegenwoordig vele malen sneller, dus waarom zou je op VI.nl moeten kijken? Jammer adt VI een soort alleenheerser is in NL qua voetbaljournalistiek, want een beetje concurrentie zou goed zijn!
pi_51629581
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 15:45 schreef Blight het volgende:
Niet te vergeten de dramatisch slechte en verschrikkelijk onbetrouwbare polls, die vervolgens nog tot nieuwsbericht worden verheven ook.

Staat er opeens iets van 'Ajax is titelkandidaat nummer 1'. Klik je het aan uit nieuwsgierigheid naar wie dat nou gezegd zal hebben, is het de uitkomst van een vage internetpoll, die puur is gebaseerd op clubvoorkeur.
Woo-loo-loo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')