quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoi Nancy,
Ik vind het altijd erg leuk om naar je Yogalessen in de gouden kooi te kijken en deed ook regelmatig via de streams mee. Ik vind dat je het altijd leuk doet en leuk met de bewoners omgaat.
Heel veel organisaties zijn al gestopt met het werken in de Gouden Kooi naar aanleiding van het volgende filmpje:
http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/ <http://goudenkooi.headliner.nl/item-160/lieke-moet-alweer-in-de-vijver-maar-het-loopt-flink-uit-de-hand/>
Hierin beramen Natasia en co een aanval op Lieke en volgens metro/spits/telegraaf wordt "aangerand en mishandeld".
Ik zou het jammer vinden als jij je tijd hieraan blijft verspillen. Je wordt dan toch geassocieerd met dit asociale programma en ik denk niet dat dit helemaal je bedoeling is.
Ik vind het overigens jammer dat je niet in de buurt zit want ik had graag een keertje les van je gehad!
Hopelijk sta je boven die gouden kooi troep
2 minuutjes werk:) Dan doe ik nog iets hier op m'n werk. Het is dodelijk stil.quote:
Flens is behoorlijk aktief. Stijn was toch nog niet terug?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:12 schreef Clank het volgende:
Het lukt de bewoners maar niet om Lieke weg te krijgen of Huub en Lieke uit elkaar te drijven.. nu wordt het personeel ingezet??
Lijkt me niet nodig, kijk naar de tieten van Nastasi en er gaat geen klant meer heenquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:12 schreef schatje het volgende:
Ja, is De Bergmankliniek ook al benaderd?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Flens is behoorlijk aktief. Stijn was toch nog niet terug?
Zolang dit soort acties uitgelokt worden en getolereerd hebben ze aan mij een slechte.quote:[quote]Op donderdag 19 juli 2007 11:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Met alle respect. Maar dit soort akties zorgen er wel voor dat DGK misschien weer een sponsor minder heeft. Straks kunnen ze DGK sluiten wegens gebrek an sponsors. Persoonlijk ben ik tegen dit soort akties.
eerste uurtje zonder streams he, kan patricia even goed natasia doorlichten. ideetje van kutflensquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:17 schreef FSR het volgende:
Patriesja is er denk ik al
Op S4 hoorde je net wagens aankomen, en daarna Slatasja weer hysterisch lachen....
Ik denk dat Palma wil dat Lieke weg gaat...ze probeert hem er van te overtuigen dat Lieke niet goed is voor zijn spel..dat riep ik ( en vele anderen) in het begin ook...maar Huub kan Palma niet schelen, ze heeft een vete met Lieke die ze tot nu toe verloren heeft en dat kan ze niet zetten..ze wil Lieke weg hebben..quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:02 schreef avonne het volgende:
Huub vind het raar dat Palma gisteren naar hem toe kwam en zei "je doet dit verkeerd, en je doet dat verkeerd, en je moet Lieke naar huis laten gaan en je spel spelen." "Waar bemoeit ze zich mee?"
Huub snapt het niet, dat Palma zo doet.
Flink doorlichten met röntgen hoop ikquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
eerste uurtje zonder streams he, kan patricia even goed natasia doorlichten. ideetje van van kutflens![]()
jup, die invloed van kutflens is overduidelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:19 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat Flens ook goed de uitzendingen heeft geplant ivm de PP. Huub komt er niet goed uit. Gisteren was de slip van Nadia op tv.... Waarschijnlijk komt de aanranding deze week niet meer op TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |