abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:07:25 #1
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51621007

Waar gisteren en eergisteren de rest enorm te keer ging tegen groupy Elly. Wat Palma doet lijkt normaal te zijn. Palma beschuldigd Huub ervan dat hij ervoor gezorgd heeft dat Sylvia vertrokken is. (Een Flens aktie om Huub's populariteit in te dammmen?). Kampbeul Natasia doet dapper met Palma mee om Huub te bashen. Lieke is er niet eens bij en wordt weer door Palma dooor het slijk gehaald.

Ik vind het altijd erg leuk om naar je Yogalessen in de gouden kooi te kijken en deed ook regelmatig via de streams mee. Ik vind dat je het altijd leuk doet en leuk met de bewoners omgaat.
Heel veel organisaties zijn al gestopt met het werken in de Gouden Kooi naar aanleiding van het volgende filmpje:

http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/ <http://goudenkooi.headliner.nl/item-160/lieke-moet-alweer-in-de-vijver-maar-het-loopt-flink-uit-de-hand/>

Hierin beramen Natasia en co een aanval op Lieke en volgens metro/spits/telegraaf wordt "aangerand en mishandeld".
Ik zou het jammer vinden als jij je tijd hieraan blijft verspillen. Je wordt dan toch geassocieerd met dit asociale programma en ik denk niet dat dit helemaal je bedoeling is.

Ik vind het overigens jammer dat je niet in de buurt zit want ik had graag een keertje les van je gehad!

Hopelijk sta je boven die gouden kooi troep

DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:09:34 #3
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51621064
Huub krijgt in brieven, dat Palma informatie aan Natasia doorgeeft.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_51621071
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoi Nancy,

Ik vind het altijd erg leuk om naar je Yogalessen in de gouden kooi te kijken en deed ook regelmatig via de streams mee. Ik vind dat je het altijd leuk doet en leuk met de bewoners omgaat.
Heel veel organisaties zijn al gestopt met het werken in de Gouden Kooi naar aanleiding van het volgende filmpje:

http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/ <http://goudenkooi.headliner.nl/item-160/lieke-moet-alweer-in-de-vijver-maar-het-loopt-flink-uit-de-hand/>

Hierin beramen Natasia en co een aanval op Lieke en volgens metro/spits/telegraaf wordt "aangerand en mishandeld".
Ik zou het jammer vinden als jij je tijd hieraan blijft verspillen. Je wordt dan toch geassocieerd met dit asociale programma en ik denk niet dat dit helemaal je bedoeling is.

Ik vind het overigens jammer dat je niet in de buurt zit want ik had graag een keertje les van je gehad!

Hopelijk sta je boven die gouden kooi troep

Je maakt er wel werk van hoor
pi_51621086
Waar rotte kutlfens het weer heeft aangemoedigd om personeel tegen Huub te laten spelen
pi_51621104
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:09 schreef Sporti het volgende:

[..]

Je maakt er wel werk van hoor
2 minuutjes werk:) Dan doe ik nog iets hier op m'n werk. Het is dodelijk stil.
pi_51621126
Het lukt de bewoners maar niet om Lieke weg te krijgen of Huub en Lieke uit elkaar te drijven.. nu wordt het personeel ingezet??
pi_51621134
Ja, is De Bergmankliniek ook al benaderd?
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:13:45 #9
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51621168
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:12 schreef Clank het volgende:
Het lukt de bewoners maar niet om Lieke weg te krijgen of Huub en Lieke uit elkaar te drijven.. nu wordt het personeel ingezet??
Flens is behoorlijk aktief. Stijn was toch nog niet terug?
Op donderdag 19 juli 2007 11:12 schreef schatje het volgende:
Ja, is De Bergmankliniek ook al benaderd?
Lijkt me niet nodig, kijk naar de tieten van Nastasi en er gaat geen klant meer heen
pi_51621190
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:13 schreef akveor het volgende:

[..]

Flens is behoorlijk aktief. Stijn was toch nog niet terug?
pi_51621209
Natasia die in de uitzendingen nu in een string met d'r blote tieten rondloopt..dat trekt kijkers NOT.
Soms zie je de silliconenzakjes zitten..
pi_51621213
Saaie streams en mooi weer, tot ziens.
pi_51621240
Was de ruzie van Jaap vandaag tegen Huub of tegen Palma gericht?
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:17:10 #15
168159 FSR
Just myself
pi_51621260
Patriesja is er denk ik al
Op S4 hoorde je net wagens aankomen, en daarna Slatasja weer hysterisch lachen....
When exist, things are inévitable
pi_51621272
quote:
[quote]Op donderdag 19 juli 2007 11:02 schreef akveor het volgende:

[..]

Met alle respect. Maar dit soort akties zorgen er wel voor dat DGK misschien weer een sponsor minder heeft. Straks kunnen ze DGK sluiten wegens gebrek an sponsors. Persoonlijk ben ik tegen dit soort akties.
Zolang dit soort acties uitgelokt worden en getolereerd hebben ze aan mij een slechte.
Ik ben erg tegen een doofpot cultuur. Principieel.
Het ' ach toe laat maar ' en 'we kijken maar even de andere kant op en zijn het zo dan wel vergeten' is aan mij niet besteed.
Toedekken en afschermen... daar maak je mij persoonlijk er agressief mee.
Dan schreeuw ik het steeds harder van de daken. Principieel. Op de barricades ermee.

Ja, ik ben van mening dat de boel moet stoppen. Ja ik ben van mening dat deze aanranding veel te ver is gegaan. Dat de voorbereidingen al duidelijk genoeg waren voor een redactie om in te grijpen! ( of voor een mens, welk mens dan ook! Iedere werknemer die daar zat en het toeliet!)
Ja ik ben van mening dat dat luid en duidelijk overal geroepen moet worden! Ik ben van mening dat mensen zich daarvan openlijk moeten distantiëren. Nee, niet je omdraaien en weglopen, maar een statement maken.
Dat het open en bloot ter discussie moet blijven.
Dus zonder jou te willen dwarszitten... ik zit je in dat opzicht dan wel dwars.

En dat spijt me dan wel weer. ( want natuurlijk snap ik jou ook)
pi_51621292
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:17 schreef FSR het volgende:
Patriesja is er denk ik al
Op S4 hoorde je net wagens aankomen, en daarna Slatasja weer hysterisch lachen....
eerste uurtje zonder streams he, kan patricia even goed natasia doorlichten. ideetje van kutflens
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:18:55 #18
168159 FSR
Just myself
pi_51621302
Wat me opvalt is dat de laatste tijd er steeds meer een soort van script word gedraaid.
Dit was net ook zo, en na afloop zei Huub, zo is het goed voor de show oid...?
pi_51621305
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:02 schreef avonne het volgende:
Huub vind het raar dat Palma gisteren naar hem toe kwam en zei "je doet dit verkeerd, en je doet dat verkeerd, en je moet Lieke naar huis laten gaan en je spel spelen." "Waar bemoeit ze zich mee?"

Huub snapt het niet, dat Palma zo doet.
Ik denk dat Palma wil dat Lieke weg gaat...ze probeert hem er van te overtuigen dat Lieke niet goed is voor zijn spel..dat riep ik ( en vele anderen) in het begin ook...maar Huub kan Palma niet schelen, ze heeft een vete met Lieke die ze tot nu toe verloren heeft en dat kan ze niet zetten..ze wil Lieke weg hebben..

De anderen willen Lieke ook weg hebben (want Huub is met haar samen te sterk)en hebben Jaap ingezet om Huub over te halen Lieke volgende week weg te stemmen onder het mom van dat Huub dan weer in de groep terug mag (hij staat nu samen met Lieke in de marge)of zelfs dat Jaap dan met Huub het spel gaat spelen...ik hoop niet dat Huub er in trapt want dan is hij de maand er op de sjaak...Jaap is NIET te vertrouwen..Jaap is een schijtlijster...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:19:39 #20
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51621316
Ik denk dat Flens ook goed de uitzendingen heeft geplant ivm de PP. Huub komt er niet goed uit. Gisteren was de slip van Nadia op tv.... Waarschijnlijk komt de aanranding deze week niet meer op TV.
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:20:41 #21
168159 FSR
Just myself
pi_51621345
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:18 schreef tipsch het volgende:

[..]

eerste uurtje zonder streams he, kan patricia even goed natasia doorlichten. ideetje van van kutflens
Flink doorlichten met röntgen hoop ik
pi_51621394
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:20 schreef FSR het volgende:

[..]

Flink doorlichten met röntgen hoop ik
doornemen/inlichten sorry
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:22:51 #23
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51621402
Huub, Huub, Huub....
Op donderdag 19 juli 2007 11:19 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat Flens ook goed de uitzendingen heeft geplant ivm de PP. Huub komt er niet goed uit. Gisteren was de slip van Nadia op tv.... Waarschijnlijk komt de aanranding deze week niet meer op TV.
jup, die invloed van kutflens is overduidelijk
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:24:08 #25
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51621442
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')