abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 4 februari 2008 @ 18:09:24 #151
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_56530483
Zozo, Cyb

Je hebt het tempo echt weer te pakken
Ben benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien en of het allemaal daadwerkelijk zo snel gaat; als jij van plan bent
pi_56536853
quote:
Op maandag 4 februari 2008 18:09 schreef Vonkenboer het volgende:
Zozo, Cyb

Je hebt het tempo echt weer te pakken
Ben benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien en of het allemaal daadwerkelijk zo snel gaat; als jij van plan bent
Ja Ed,

Gelukkig heb ik het "tempo"weer te pakken ook, als ik nu niet was begonnen had het denk ik voorlopig niks geworden ivm werkzaamheden voor het werk.

Zal zo ff meest recente pics uppen, en dan naar me mandje. Morgenvroeg nog wat dingetjes doen en dan hoppa storten die hap
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_56536977

Zoals je ziet mist er rechtsonder nog een stukje betonijzer. dat komt morgenochtend, plus het op hoogte brengen en aan elkaar vlechten van de netten
  dinsdag 5 februari 2008 @ 00:13:42 #154
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_56538648
Ziet er goed uit. Ik zie alleen nergens doorvoeren voor leidingen/kabels de schuur binnen komen. Is het niet handig om van tevoren even een paar pvc buizen in te storten zodat je later niet meer hoeft te boren/hakken
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_56553409
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 00:13 schreef boertie het volgende:
Ziet er goed uit. Ik zie alleen nergens doorvoeren voor leidingen/kabels de schuur binnen komen. Is het niet handig om van tevoren even een paar pvc buizen in te storten zodat je later niet meer hoeft te boren/hakken
Klopt Boertie, goed gezien. daar fundering niveau al erg laag ligt hebben we besloten om de elektriciteit kabels via een invoerbuis in de spouwmuur te laten voeren. Dit heeft ook te maken met het feit dat dit gebouw later zal gaan worden gebruikt om hier een ander soort van opstal van te maken. Dan komen alle "nutsvoorzieningen"gewoon in een meterkast binnen en kunnen ze door het opstal heen gelegd worden.

Voor nu zijn het enkelt twee grondkabels die binnen komen, geen gas, geen water. Dus prima te overzien
pi_56553479
Okay vanmiddag de tweede stort gehad, eerst nog een lading regen gezien dus hield mijn hart al vast en dacht aan de stort vorige week......

Maar t klaarde op, en buienradar gaf ook een aantal uren geen regen door. na een uur of twee kruien en afreien lag het er keurig bij. We hadden echter wel 100 ltr te weinig beton, dus die nog maar ff met wat zakken van de bouwmarkt aangemaakt.

Daarnaast zouden we morgen profielen gaan stellen, echter heeft de timerman morgen andere klus. daar is hij op zeker anderhalve dag mee bezig. Daarna heeft hij een klusje waar hij op zeker een (bijna) hele week mee bezig zal zijn. Kleng daar gaat mijn planning......

Kan allen dus maar hopen dat hij eerder klaar zal zijn

Zo ff fotos kijken uppen en maffen, morgenvroeg gaan we met Vader Cybersijp eerst ff de tuin opruimen zodat we straks ordentelijk werk en metselruimte hebben
pi_56553607

Schoonvader "Oop"staat klaar om te kruien

File in de betonbak gesignaleerd bij de "casa"in Den Burg Texel

Afreien en een beetje(100 ltr) tekort hebben

En weer "klaar"voor vandaag
pi_56555155
Ziet er weer keurig uit zo, ineens een heel ander gezicht als 1,5 week terug.
  woensdag 6 februari 2008 @ 08:55:20 #159
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_56555469
Ziet er strak uit Sijp
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_56560639
dank u heren mannen

Grappig is dat er gisteravond ofzo nog een kat door het beton heeft gelopen, dat kon ik zien aan de katenpootjes die in het beton stonden vanmorgen

Geen probleem, als alles waterdicht is dan komt er nog een afwerkvloertje overheen.

We zijn nu bezig om de pallets met straatstenen te verplaatsen, hebben inmiddels al 2.5 pallet verplaatst naar een plekje waar we straks er geen last van hebben. Nu nog 4,5 pallet te gaan a 840 stuks dus nog ff werk voor de boeg
pi_56572673
Vanmiddag doorgegaan tot 18:00 aan toe( t was echt te donker toen )

Uiteindelijk 7,5 pallet a 880 stuks per pallet herstapeld.

Morgen nog drie pallets te gaan, zooi opruimen. Keer of twee naar de stort toe. tegels rooien. Bekisting beton lossen. Ik zie het al weer nog zat te doen

Toedels
pi_56573654
Mooie foto's!
Ik zit zelf ook nog te broeden op een garage/schuur in mijn tuin, maar de fundering bezorgd me hoofdbrekens.
De toegepaste betonfundering lijkt me ook wel wat.
Die bakken van piepschuim is dat een standaard iets? Zo ja hoe heten die dingen dan en wat kost dat ongeveer?
-
pi_56574031
http://www.verdouw.nu/index.php?content_pagina=330

Daar er geen zekerheid is nu hoe groot jouw fundering moet worden, kan ik nog niks zinnigs zeggen. Ik weet alleen dat ik nu ongeveer ¤500,- voor al het eps totaal kwijt was. Voordeel is daarnaast naast gemak natuurlijk aanzienlijke tijdsbesparing ( en dus ook geld)

edit:
zoeken op google naar : EPS FUNDERINGSBEKISTING zal je genoeg info geven

[ Bericht 14% gewijzigd door Cybersijp op 07-02-2008 01:00:16 ]
pi_56576327
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 00:01 schreef quo_ het volgende:
Mooie foto's!
Ik zit zelf ook nog te broeden op een garage/schuur in mijn tuin, maar de fundering bezorgd me hoofdbrekens.
De toegepaste betonfundering lijkt me ook wel wat.
Die bakken van piepschuim is dat een standaard iets? Zo ja hoe heten die dingen dan en wat kost dat ongeveer?
Die EPS bekisting is idd een standaard produkt, gemaakt door isobouw en eenvoudig verwerkbaar
pi_56593788
Zo dagje verder, tjonge jonge had vanmorgen wel wat spierpijn hoor...

Vanmiddag het restje verplaatst van de stenen. Nu totaal 11 pallets stenen a 880 stuks een nieuw plekje gegeven(=een hele boel )

Morgen todo:

Opruimen plus naar stort toe
ontkisten beton
opruimen resten eps
opruimen hulphout
tegels rooien
van pallets nieuw "pad"maken langs huis
pi_56613298
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 23:38 schreef Cybersijp het volgende:
Zo dagje verder, tjonge jonge had vanmorgen wel wat spierpijn hoor...

Vanmiddag het restje verplaatst van de stenen. Nu totaal 11 pallets stenen a 880 stuks een nieuw plekje gegeven(=een hele boel )

Morgen todo:

Opruimen plus naar stort toe
ontkisten beton
opruimen resten eps
opruimen hulphout
tegels rooien
van pallets nieuw "pad"maken langs huis
Zo dag verder weer, en wat hebben we gedaan?

Nou niet echt heel veel heb nl. echt straffe spieren van het gesjouw met de stenen. T valt wel mee, maar wil niet tot het uiterste gaan waardoor ik echt last zou gaan krijgen natuurlijk

Gedaan:
opruimen en naar stort toe(check )
Ontkisten beton(check)
Opruimen bekisting(check)
vegen van bestrating voor ons huis(staat niet op "de kaart", valse lingo..... )

Verder zijn vandaag de stenen voor het metselwerk gebracht:
17 pallets rode stenen(paars volgens briefje ) (is 6160 stuks)
5 pallets kalkzand met vellingrand 20,5 x 41(is 550 stuks)
bulky metselzand

Cement komt maandag(60 zakken)

Morgen tegels rooien, en paadje maken. en dan?

Wochenende
pi_56615011
Mèn... wat kan jij sjouwen !

wij deden dit bij 30 graden plus : vele zomers geleden !
Dan is dit weer weer boffen op een dag als vandaag.
pi_56615539
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 00:24 schreef AnneX het volgende:
Mèn... wat kan jij sjouwen !

wij deden dit bij 30 graden plus : vele zomers geleden !
Dan is dit weer weer boffen op een dag als vandaag.
Ja mazzeltje wel, t was knap weer. Hoop echt vurig dat ik volgende week ergens kan gaan metselen met de metselaar

ps knap werk om met 30 graad celsius zo te sjouwen...... Erg veel drinken anders ben je zo oververhit met die temperatuur . Hoe gaat het in huize Annex met de plusklus?
pi_56615783
tja... de klus-plus leuk benoemd ! : géen plintensyndroom en wél een laatste-dozen-opruimsyndroom plus niet te vergeten het grote schuur-opruim-en-naar-de-vaalt-breng-syndroom.

Meneer AnneX heeft daar veel moeite mee en alleen is het niet te doen.
Nou heb ik over 3 weken de week vrijgepland en ik zal hem maar eens extra ! verwennen: ms. helpt het...

Wij hebben wel eindelijk de zoveelste chinese papieren lamp na 30 jaar vervangen door een échte lamp naar beider zin boven de trap.
Nog 2 lampen te gaan: boven de eettafel ,daar is niks en de papieren bol ( ex. 5) in het woongedeelte.
pi_56782702
Kleine update:

Maandag a.s komt de timmerman de metselprofielen zetten. In de middag komt de metselaar langs met zijn spullen, zal mij ff het eea uit leggen waar hij zijn stenen wil hebben(ivm over de hand metselen) en dan gaat de metselaar Dinsdagmorgen om 08:00 van start!!! Jammere is wel dat ik Dinsdag BHV herhaling heb, met daarbij ook een training voor het gebruik van een aed dus ik verwacht Dinsdag totaal niet de metselaar te kunnen helpen, Maar dat maken we Woensdag uiteraard wel goed.

Zal de Mrs. vragen of ze de metselaar lekker in de watten wil leggen Dinsdag, dan werkt hij toch nog lekker al is hij maar in zijn uppie
pi_56786265
Niet teveel afleiden --> meters maken !
Dat kan wanneer de klus is geklaard.

1200 stuks per dag wegleggen schijnt een aardig streven te zijn.

grapje hé!
pi_56805807
quote:
Op zondag 17 februari 2008 08:16 schreef AnneX het volgende:
Niet teveel afleiden --> meters maken !
Dat kan wanneer de klus is geklaard.

1200 stuks per dag wegleggen schijnt een aardig streven te zijn.

grapje hé!
Ho Ho

Metselaar is wel de vader van de vrouw van een van me kameraden he? Hij is met de vut en werkt halve dagen, dus ik zal hem geenzins achter de broek aanzitten. Hij houd van zichzelf al van aanpakken hoor!

en 1200 stuks per dag kan best ja, maar dan is het geen "knap werk", enkelt "vuil". 750 per (hele) dag is meer reeel te noemen(dus bij mij 375 per dag)

Morgen gaan we weer verder
pi_56829164
Vandaag lekker bezig geweest, t was mooi weer tenslotte

me, myself and I

stand in de mand van net 10 minuten terug:

Laat het metselfeest morgen maar beginnen
pi_56832040
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:30 schreef Cybersijp het volgende:
Vandaag lekker bezig geweest, t was mooi weer tenslotte

[ afbeelding ]

me, myself and I

stand in de mand van net 10 minuten terug:

[ afbeelding ]

En succes met de BHV en AED
pi_56839316
Sijp wat een prachtig huis is het geworden zeg
Mijn complimenten.
pi_56840498
Zo dag bijscholing is voorbij, kom net thuis en de metselaar is al een flink stuk opgeschoten!

Schat dat er zo'n 600 stenen nu op zijn plaats liggen.

Heb net ff foto's gemaakt voor alle meelurkers, maar die zet ik vanavond wel online... (nu ff niet )

Morgen @ 07:00 weer de wekker, en opperen met die handel. Leuk hoor, t wordt nu echt al wat
pi_56849387
Nog ff gauw wat voor jullie uppen:

De "muuroogst"van vandaag:

En nou horizontale dienst, ben medium done here @ this end
  woensdag 20 februari 2008 @ 08:14:33 #178
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_56853500
Heb je ze geteld Sijp

Ziet er lekker strak uit zo

Doe je doorstrijken (zo te zien dan een terugliggende voeg) of ga je achteraf nog afvoegen?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_56855745
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 08:14 schreef sanger het volgende:
Heb je ze geteld Sijp

Ziet er lekker strak uit zo

Doe je doorstrijken (zo te zien dan een terugliggende voeg) of ga je achteraf nog afvoegen?
uit mijn hoofd gezegd is dit gedeelte uitgevoerd met spouw, dus dit blijft vuilwerk (alhoewel het er keurig netjes uitziet zonder baarden of smet op de stenen)

En het weer zit niet tegen zo half februari
pi_56873438
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:53 schreef Gurb het volgende:

[..]

uit mijn hoofd gezegd is dit gedeelte uitgevoerd met spouw, dus dit blijft vuilwerk (alhoewel het er keurig netjes uitziet zonder baarden of smet op de stenen)

En het weer zit niet tegen zo half februari
Juistem Gurb goed onthouden

Weer is echt top! vanmiddag hadden we zelfs waterig zonnetje Heb de hele dag in me trui aan het werk geweest(en t-shirt en pulli )
pi_56873644
maar goed vandaag:

Vanmorgen toen de metselaar kwam, eerst ff bakkie met hem gedronken werkt gewoon lekkerder met een bakkie op. Hij moet immers toch verse specie draaien nietwaar?

Met de koffie lekkere gevulde koeken van de bakker, je moet de mannen immers tevreden houden (incluis mezelf )

We zijn weer lekker opgeschoten, kozijnen staan nu ook en zijn gesteld. Morgen komt nog een stelkozijntje voor het raam van het hobbyhok, meer kozijnwerk zit er dan ff niet in. De timmerman kan dan dus weer ff verder met zijn andere klusjes

Veel geopperd vandaag, geveegd, gehaald(metselcement), teruggebracht(pallets van de stenen/statiegeld), ,klaargezet voor morgen ochtend(140 blokken kalkzand)(zware blokken 41x21,5 cm 10cm dik ), opnieuw opperen voor bakstenen voor muur aan zijde buurman. Afspuiten spullen,opruimen her en der.

Morgen @ 08:00 weer back on track, morgen gaan we kalkzandmuren lijmen tot een hoogte van 1,40 Mtr over drie kanten. Laatste muur hobbyhok laten we nog ff open anders kan je een beetje K** je stenen opperen daarna

Morgen meer !
pi_56873785
Ohja haast vergeten:

De foto"oogst"van vandaag ( en het waren er 567 )

Stand in de mand van vanmiddag laat, toen alles weer klaar stond voor morgen

Eerste drie wanden van hobbyhok, daar zijn de kalkzandblokken op hoogte gebracht(in specie), morgen deze drie zijdes tot een hoogte van 1,40 mtr hoog uitvullen(en aanbrengen isolatie)

Kozijnen voor zowel de garage als het hobbyboetje zijn gesteld en klaar om straks ingemetseld te worden
  Moderator donderdag 21 februari 2008 @ 10:40:09 #183
92034 crew  Vonkenboer
pi_56879794
Tempo ligt behoorlijk hoog mag ik wel zeggen
Ben benieuwd hoe ver je zaterdag bent gekomen; als je het zo ziet zou je bijna zeggen dat volgende week het dak er op gaat
pi_56884679
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:40 schreef Vonkenboer het volgende:
Tempo ligt behoorlijk hoog mag ik wel zeggen
Ben benieuwd hoe ver je zaterdag bent gekomen; als je het zo ziet zou je bijna zeggen dat volgende week het dak er op gaat
Tuurlijk, t ligt nu ook hoog ja Ed. maar zowel de metselaar is er van 08:00 tot 13:30 als ik Volgende week zal het minder "rap"gaan, ik moet weer voor de "baas"aan de gang dan. Ik kan dan alleen noh "opperen"voor de volgende dag.

Volgende week het dak erop? gaat niet lukken dus, t dak is pas een week terug besteld(de platen) met een levertijd van 4 weken ...... Dus al zou ik willen. T kan gewoonweg niet

Affijn, vandaag de kalkzand weggelijmd. Totaal vandaag 158 blokken in iets van 4 uur elk(de man). Net wat opgeruimd etc etc. Straks naar de kapper(t lijkt wel touw dat bossie van me )

Morgen gaan we de achterkant van de garage opmetselen / isoleren tot een hoogte van 1.40 mtr. Als we dan nog tijd overhebben, gaan we verder met de lange kant aan de kant van de buren

Zo ff foto maken, je kan ten slotte maar op de hoogte zijn
pi_56884977

Weer een stukkie dichter bij het einde
pi_56885172
Ik bedenk me ineens: hoe heb je nu geisoleerd op het stuk waar het metselwerk eerder op hoogte was als het kalkzandsteen?
pi_56885310
Gewoon, andersom. Ipv eerst binnenblad mestelen, eerst buitenbald metselen(incluis ankers). Vanmorgen binnenblad, en over de ankers de isoaltie schuiven, iets terugschuiven(tegen binnenbald aan, en vastzetten met rozetje aan anker). Kon jij dat nou niet bedenken?
pi_56900082
Voor vandaag hebben we het afgeblazen, het regende gewoonweg te hard om te metselen.(smet etc etc) De komende uren ook weinig zicht op verbetering. maar morgenochtend @ 08:00 gaan we het nog maar eens proberen.(ja, metselaar werkt ook op zaterdagmorgen )

Helaas, maar t is niet anders
pi_56900414
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 09:14 schreef Cybersijp het volgende:
Voor vandaag hebben we het afgeblazen, het regende gewoonweg te hard om te metselen.(smet etc etc) De komende uren ook weinig zicht op verbetering. maar morgenochtend @ 08:00 gaan we het nog maar eens proberen.(ja, metselaar werkt ook op zaterdagmorgen )

Helaas, maar t is niet anders
Dan moet je in de randstad komen metselen, hier is het wel droog

Het is idd wel jammer, maar niets aan te doen
pi_56902505
Had je niet toch voor de zekerheid een loze gas en waterleiding aan willen leggen? Wij hebben achteraf namelijk erg veel moeite gehad om die te leggen. Aangezien we de garage toch verwarmd wilde hebben en stromend water wouden.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_56903662
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 11:16 schreef PeuRac het volgende:
Had je niet toch voor de zekerheid een loze gas en waterleiding aan willen leggen? Wij hebben achteraf namelijk erg veel moeite gehad om die te leggen. Aangezien we de garage toch verwarmd wilde hebben en stromend water wouden.
Nee absoluut niet zelfs! Hoewel natuurlijk best mooi, makkelijk etc.zal/zullen deze altijd op de verkeerde plek terecht komen. Ik bedoel daarmee nl. dat deze garage met der tijd een andere functie zal gaan krijgen, om deze functie te laten "passen" binnen het huidige stukje, zal er weer een extra fundering gegraven moeten worden, in deze fundering zal dan een standaard oplossing van invoerbuizen voor kabel. kpn, gas, water, licht komen. De nieuwe/toekomstige functie van de garage zal dan ook zijn eigen adres gaan krijgen( bijv.123a)

We hebben de fundering nu al extra zwaar aangelegd zodat in de toekomst een gelijk zwaar uitgevoerde fundering ernaast voldoende moet gaan zijn, om een "normaal"woonhuis te kunnen dragen.

maar nogmaals dat is in de verre toekomst, dus niet met een jaar of vijf ofzo. Ik kon nu dus wel kiezen voor gemak, maar dat heb ik helemaal niet nodig. warm water, kan ik gewoon in de bijkeuken bij de uitstortgootsteen vandaan halen( mtr of 6 lopen) en verwarming heb ik voor de bedoeling van het hobbyhok vrijwel niet nodig, denk overigens wel aan een infrarood badkamer verwarminkje voor de "lekker"erbij. dat geeft ook geen probleem heb 7200 watt wat ik kan verbruiken, kan evt . met relatief gemak nog steeds aangelegd worden. Ik zal dus niet vanwege stroomsterkte tekort geen verwarming aan kunnen leggen. Hoewel alles natuurlijk netjes geisoleerd wordt straks, is verwarmen middels gas efficienter, maar mijn gok is dat ik met zo’n verwarming het haast wel af kan. We zullen zien, t is in ieder geval geen halszaak
pi_56938320
vanmorgen om 07:45 had ik al een metselaar op de stoep staan, ik had nog geeneens de koffie klaar of de eerste specie van de dag werd al gedraaid Eerst ff bakkie gedaan, en begonnen met het opmetselen van het buitenblad aan de achterkant. Nog voor 12:00 hadden we 1,50 mtr hoog erin zitten en waren we weer 450 bakstenen dichter bij het einde.

Daarna gedaan:

Broodje gegeten

Balken van bekisting beton netjes gemaakt, ontspijkerd etc, en gestapeld(ook netjes moeten volgende week naar volgende klus nl.)
opgeruimd her en der op het terrein
Geveegd
geopperd voor volgende week Dinsdag.

Heb foto gemaakt zal ik zo wel ff uppen, prettig weekeinde allemaal. Ik ben er aan toe
pi_56938443

van de voorkant gezien hebben we vandaag niet veel gedaan, van de achterkant echter wel. Lol, zeg dat nl. omdat er heel wat volk vandaag langs kwam om ff te zeggen dat ik vandaag schijnbaar "niks"had gedaan
  Moderator zondag 24 februari 2008 @ 10:16:48 #194
92034 crew  Vonkenboer
pi_56941945
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 23:44 schreef Cybersijp het volgende:
[ afbeelding ]

van de voorkant gezien hebben we vandaag niet veel gedaan, van de achterkant echter wel. Lol, zeg dat nl. omdat er heel wat volk vandaag langs kwam om ff te zeggen dat ik vandaag schijnbaar "niks"had gedaan
Netjes, Aan deze zijde echter geen raam geplaatst ? Ik vind dat een hobbyruimte wel behoorlijk goede lichtinval moet hebben
pi_56943093
In de zijkant komt er nog een raam van 90x 120, plus twee deuren. Bijna de hele zijkant van het hobbyhok komt dus vol met licht
pi_57015371
Zo na een regenactige dag gisteren is de metselaar met frisse moed vanmorgen aan de slag gegaan, om 07:10 stond hij al voor de deur. Ik had nog geeneens de koffie klaar. Voor 1/2 acht was de eerste specie dus al gedraaid!

Om 09:00 zelf te werk gegaan, en komnu net thuis, zal zo nog ff fotos maken, maar die zal ik later vanavond wel uploaden. Eerst maar ff de benen strekken, en een bakkie

later meer dus
pi_57018546
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:02 schreef Cybersijp het volgende:
later meer dus
ik ben benieuwd!
pi_57020075
Komt ie Gerben:

Allemaal vandaag gedaan, op een kleine 4 a 5 rijen aan de lange kant van de buren(je kan het zien, daar waar het niet "nat"is, dat was eerder gemetseld
pi_57266515
Geen update inmiddels al weer wat tijd, dat betekent niet dat we stil zitten natuurlijk, betekend meer dat ik geen tijd had om foto's te maken. De baas vroeg ook heel wat tijd van me, dus dagen van 07:00 tot iets van 18:00 waren best lang. Maar goed:

De metselaar heeft denk ik zo ruwweg geschat nog een week werk, voordat t allemaal opgemetseld is.Daarna komt het voegwerk natuurlijk nog. Eerste wat nu opgemetseld gaat worden is de binnenmuur die grenst aan de garage van het hobbyhok. Onder het blauwe dekzeil liggen 9 regels kalkzand te wachten op verwerking.

dak is inmidels ook bezorgd, ligt echter bij de timmerman ipv bij mij. Dit omdat anders met hele erf vol ligt. Mooie is dat het normaal vier weken duurt eer dat het er is, en nu maar 2 1/2 T kan maar klaar liggen natuurlijk!

effin:

Tada! schiet al op dus
pi_57272280
Blijf het apart vinden, eerst buitenblad, dan binnenblad. Mooi dat het wel goed doorgaat ook zonder updates
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')