Ik ookquote:
Is inderdaad aan te raden. Ik heb die ook voor deepfreeze gekocht, en ze slaapt er zelfs mee volgens mij. (Dat is beter dan dat ze de benen om mij heen gooit want dan ik weer niet slapenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:10 schreef DeLiedje het volgende:
Verder heb ik van Lishe nog de beste tip tot nu toe gekregen, ik wil m graag met jullie delen:
Koop alvast een voedingskussen!!! Oeh man wat is zo'n ding heerlijk, in bed, op de bank... Ik sleep 'm van boven naar beneden.. Ik heb die van de hema, en er zitten zelfs plaatjes bij van wat je er allemaal mee kan. En minstens de helft van die plaatjes is al van als je zwanger bent.... Nix voedingskussen dus... zwangerschapskussen
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:08 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Is inderdaad aan te raden. Ik heb die ook voor deepfreeze gekocht, en ze slaapt er zelfs mee volgens mij. (Dat is beter dan dat ze de benen om mij heen gooit want dan ik weer niet slapen)
Als ik wakker lig en mijn vent begint weer eens aan een bos begin ik nu echt te slaan. Ik denk dat mijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:08 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Is inderdaad aan te raden. Ik heb die ook voor deepfreeze gekocht, en ze slaapt er zelfs mee volgens mij. (Dat is beter dan dat ze de benen om mij heen gooit want dan ik weer niet slapen)
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:58 schreef S-A-I-N-T het volgende:
JOEHOE o ik ben zooooo blij. Net de vk gebeld en ik heb de vijfde ziekte in een ver verleden al eens gehad. Ze benadrukte nog eens dat het fijn was dat er zo snel gehandeld was omdat de vijfde ziekte echt naar is als je zwanger bent. En dat er geen gevaar is voor ons kleine meisje.
O meiden (en mannen) ik kan jullie niet vertellen hoe blij ik nu ben hoe ontzettend opgelucht en gelukkig. Dat ik nu kan gaan genieten van de overige 20 wk. Van ons meisje dat beweegt en doet dat ik nu vol overgave me kan storten op het kamertje en de kleertjes enz.
Mijn vriendin was ook zoooo blij met het nieuws meteen gebeld.
Nou tot zover mijn gejubel sorry maar ik moest het kwijt. Bedankt voor alle lieve reacties van vorige week!
Saint had toch al gezegd dat ze een meisje kreeg?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:59 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij heb je net je geheimpje verklapt... Of niet??
Ik haal saint en jou doorelkaar, jij wilde het niet zeggen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:14 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Saint had toch al gezegd dat ze een meisje kreeg?![]()
Fijn dat je goed nieuws hebt gehad saint!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |